Jump to content

2017.05.27 Chelsea (N) Finale FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Jepp, men Silent Stan er nok så imponert nå at ny kontrakt er klar (uten sportsdirektør)

 

Drømmen er at vi nå får beskjed om at Stan Kroenke er blitt kjøpt ut av Usmanov...

Link to comment
Share on other sites

 

Drømmen er at vi nå får beskjed om at Stan Kroenke er blitt kjøpt ut av Usmanov...

Min fullstendig urealistiske drøm er vi får beskjed om at klubben nå er tilbake på engelske hender!!!! Ingen cowboyer, ingen oligarker, kun engelske eiere med klubbfølelse!!!

Link to comment
Share on other sites

Virker faktisk som at Usmanov har klubb følelse. Er vel på en heeeeeel del kamper.

Jeg skal vel innrømme at du er inne på noe der. Jeg har likevel den utopiske drømmen om et Arsenal på engelske hender, dessverre så har jeg ingen konkrete engelske hender i tankene :shy:

Link to comment
Share on other sites

Dette var morro! Imponerende forestilling! Du kan gå av med stil og verdighet nå, Arsene. Eller vil du virkelig prøve deg enda en gang, og risikere både det ene og det andre fra tribunen? Er 3-4-3-prosjektet litt for spennende til å legge fra seg? Og hva med Sanchez? Vinket han farvel i dag? Det skal i hvert fall bli deilig med noen svar snart...

 

Monreal er for meg sjef. Han har stått på som fanden gjennom den tøffe perioden. I dag passer han på Coquelin, han jubler med Ospina, og han er solid hvor enn han blir plassert. Men først og fremst en lagseier. Det er vanskelig efter dette å hevde at Wenger har mistet garderoben. Kanskje har han mistet ett og annet enkeltindivid, men ikke laget.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har vore gode i år..... Men har dei vunne noko ?

Jeg holdt på å skrive noe tilsvarende. De har den beste sesongen i manns minne og de klarte å komme på andre. Langt bak vinneren. Neste sesong skal de spille på Wembley, det er neppe noen fordel. De er heldige hvis de klarer topp fire og klarer og holde troppen sin samlet. Mange av dem kan tjene veldig mye mer andre steder.

Link to comment
Share on other sites

For ett år siden så kom Arsenal på andre plass i ligaen, langt bak vinneren. I år kom vi ikke blant topp fire og et par av våre beste ryktes bort.

 

De har tydeligvis som mål å etterligne oss da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...