Jump to content

2017.05.27 Chelsea (N) Finale FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Gult kort etter under 1 minutt...

 

Ekstremt strengt dog..

 

Men, liker ikke at Coquelin kommer inn for å "sikre" seieren. Så ingen grunn til å bytte ut Chambo såfremt det ikke var skade.

 

Özil derimot ser rimelig død ut nå. Jobbet knallhardt i dag.

Link to comment
Share on other sites

 

Bra for oss. Hvorfor Conte gjorde det skjønner jeg virkelig ikke. Deres soleklart farligste spiller!

 

Selvfølgelig veldig bra for oss, han har vært deres klart beste spiller.... Cahill også kanskje, i forhold til 2 redninger på strek iallefall.

 

Ser ut som vi har FA cupen i boks nå! COYG!!!

 

 

Sitter forsåvidt med litt andre spm nå.

Hadde det vært noe med en ettårskontrakt for Wenger, har vært veldig lovende slutt på sesongen med endringen av formasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har titt og ofte vært negativ til mye i Arsenal (med rette etter min subjektive vurdering), men da skal jeg tross alt gi ros når det fortjenes også.

 

Jeg har flere ganger kritisert Arsenallaget for å tape kamper som et kollektiv, i dag er det laget som kollektiv og ikke enkeltspillere som vinner cupen.

 

Jeg vil også dra fram to aldrende herrer som jeg har kritisert tidligere. I dag leverer Wenger et lag, en spillestil, en taktikk, en lagmoral som har fortjener all mulig ros for.

Jeg hadde heller ikke troen på Per, hverken i dag eller tidligere denne sesongen (ja faktisk sist sesong også), men i dag er han så absolutt vår BFG!!!

 

Til alle Gooners, GRATULERER!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...