Jump to content

2017.04.23 Manchester City (N) (FA-cup)


Polljen

Recommended Posts

Det burde vært mål til City....

Nå er vi VELDIg heldige her...

Sannsynligvis, men uten videodømming så er dette så hårfint at assistentdommer ikke kan klandres. Det er forskjell på et kamera på rett sted og en linjemann på bakken :gimme:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Hvis man ser på linja på siden bak mål for kamera ser det ut som at ballen ikke er ute, men det blir feil perspektiv. Følger du linja i målet ser det ut som at ballen er ute. Uansett hårfint, men jeg tror den ballen faktisk er ute.
Sanchez blir snytt for straffespark(soleklar holding), Agüero snubler i egne bein. Giroud har ikke dommeren på sin side.

 

Skuffet over at vi ikke klarer å skape mer. City har ikke SÅ bra forsvar at det burde være så vanskelig. Forhåpentligvis får vi litt mer fart på topp etterhvert. Der vet vi at Kompany sliter. Nesten så jeg ønsker Giroud ut, Sanchez opp og Theo inn.

Link to comment
Share on other sites

Nesten så jeg ville tatt ut Ramsey og fått på Bellerin. Flyttet Chamberlain inn sentral med Xhaka for å dytte inn litt fart. Ta av Giroud for Walcott eller Welbeck også hadde kanskje kunne gitt City litt mer å slite med bakover. De har rimelig god kontroll på Giroud bak der.

Link to comment
Share on other sites

Nesten så jeg ville tatt ut Ramsey og fått på Bellerin. Flyttet Chamberlain inn sentral med Xhaka for å dytte inn litt fart. Ta av Giroud for Walcott eller Welbeck også hadde kanskje kunne gitt City litt mer å slite med bakover.

Ingen dårlig ide.

 

Arsenal er så absolutt mye mer med nå utover i omgangen og litt ekstra fart fremover kunne vært det lille ekstra som skal til.

Link to comment
Share on other sites

Normalt når våre stoppere er langt oppe på banen i "offensivt ærend" så holder begge våre backer (Monreal og Bellerin) seg tilbake som defensiv sikring. Når vi i dag spiller kun med en av de så burde Bellerin sin oppgave blitt tatt over av en annen spiller (OX?). Joda, Monreal er nok feilplassert, men å kun ha en spiller i sikring mot en rask motstander gjør at jeg ikke legger all skyld på Monreal.

Link to comment
Share on other sites

Normalt når våre stoppere er langt oppe på banen i "offensivt ærend" så holder begge våre backer (Monreal og Bellerin) seg tilbake som defensiv sikring. Når vi i dag spiller kun med en av de så burde Bellerin sin oppgave blitt tatt over av en annen spiller (OX?). Joda, Monreal er nok feilplassert, men å kun ha en spiller i sikring mot en rask motstander gjør at jeg ikke legger all skyld på Monreal.

 

Ikke all skyld, men han er den som er igjen der. Han bør ha oversikten og i det minste kjefte spillere hjem for å hjelpe. Uansett ligger han på totalt feil side av Agüero langt over midtstreken. Det er utilgivelig.

 

Edit: Han gjør heldigvis opp for seg selv der!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...