Jump to content

2017.03.04 Liverpool (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Stemmer for Iwobi ut for Lucas, og Alexis inn i Øzil rollen.

 

Der var det et par før meg gitt;p

 

Det der er noe vi burde utnyttet mye mer, farten til Milner.....

Link to comment
Share on other sites

Tapapa hadde rett i at Giroud var bedre i starten av andre omgang, han ble mer usynlig utover så det er greit å bytte han ut.

 

Det blir spennende å se om all den farten Arsenal nå får på topp gir resultater.

 

PS!! er uenig i at det var Welbs og ikke Iwobi som også måtte gå ut.

Link to comment
Share on other sites

Der må vel Can få rødt?!?!?!?

Både Can og Matip burde få gult kort for den sandwichen... fyfaen

 

INGEN er i nærheten av ball...

 

XHaka får gult?!?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

Viser seg at det var en stooor tabbe å ikke starte med Sanchez. Kanskje like stor tabbe å ta av begge våre hodesterke spisser.

Wenger har ikke peiling. Gutta har et mentalt problem.

 

Store sjanser for at Sanchez forsvinner. Hva nå?

Link to comment
Share on other sites

ADJØ WENGER! Ønsker ikke deg ved roret neste sesong, du er i ferd med å ødelegge klubben.

 

Knapt tatt ett poeng mot top6.

 

Vi har 5 poeng mot topp 6. 3 mot Chelsea, 1 mot Tottenham og 1 mot United.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig nok så er jeg ikke så negativ som jeg (tradisjonsmessig) burde være.

 

Første omgang kan ikke bortforklares, den var elendig.

Andre omgang er betydelig bedre og det tredje målet i mot er noe som lett skjer når vi må stå høyt og jage utlikning.

 

Wenger fortjener mye pes for første omgangen men jeg vil samtidig gi han ros for å ta et nødvendig grep i pausen.

 

Selv om det kampen sett under ett er mye å klage på, så velger jeg å se det positive i det (er jeg syk? :shy: ), og håper at den "positive" stigningen i Arsenals spill i andre omgang kan gi laget (og Wenger) det puffet de trenger for å avslutte sesongen (og Wengers managerkariere i Arsenal) på en positiv måte.

 

 

PS!! Vi er nå ute av topp fire og veien tilbake er ikke lett.

Link to comment
Share on other sites

Haha! Giroud spilte med skade også etter trening forklarer Wenger post match. Den mannen er totalt ute å sykle.

 

Virker som han er desperat etter en kamp ser han gjør noe taktisk som går hans vei, og bruke det for alt det er verdt

Link to comment
Share on other sites

Dette e forjævlig å bruke tid og energi på.... en manager som har mistet fatningen for lenge siden, og er i ferd med å ødlegge hele jævla klubben. Første omgang e drit, andre omgang e drit . Vi har ingenting å stille opp med over 90 min mot et dårlig Liverpool Lag

Link to comment
Share on other sites

Ser på Arsenal.com at Wenger bruker hvilen som unnskyldning for ALT det er verdt. Jeg er bombesikker på at han hadde brukt manglende hvile som unskyldning hadde det vært slik.

 

Er så utrolig lei den mannen nå, det er repeat knapp gang på gang etter "storkamper". Mannen blir utklasset taktisk av alle andre gode managere som har ett godt lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...