Jump to content

2016.11.30 Southampton (Ligacup)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 southampton.png?2016-2017 Southampton


Onsdag 30. november 2016, kl 20:45. Emirates Stadium


EFL Cup (Ligacup) 5. runde (kvartfinaler)


Kampen vises direkte på DPlay




Jeg kommer ikke til å foreslå en konkret oppstilling til denne kampen, men nøyer meg med et ønske om at flest mulige (alle) av våre viktige brikker blir spart. Jeg vil ha en oppstilling med reserver og reservelagsspillere.


Link to comment
Share on other sites

Setter ikkje opp nokon konkret lagoppstilling sjølv anna enn at disse skal kvile: Cech, Kostafi, Monreal, Özil,Sanchez, Walcott.

 

Føler Xhaka og Elneny fint kan drilles saman på midten til denne kampen. Iwobi skal spele. Perez er i trening, men er han matchklar? Kan kanskje få eit innhopp for Giroud dersom han er kampklar etter å fått ei føling på hamstring undervegs i kampen mot Bournemouth.

Link to comment
Share on other sites

Er Sanogo fortsatt utlånt, eller er det muligheter for at han blir å se utpå banen ikveld?

Akpom er ute med skade frem til januar, så han blir iallefall ikke å se.

 

 

Tenker Bielik, Bennacer, Zelalem, Maitland-Niles, Jeff og Holding er spillere som burde få sjansen.

Tror dette laget hadde vært spennende å se.

 

Ospina

Jenkinson - Gabriel - Holding - Gibbs

Bielik - Maitland-Niles

Bennacer - Zelalem - Jeff

Lucas

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er bare helt forferdelig. Hver eneste gang vi spiller oss kjapt frem fucker han det til.

 

Ubrukelig i 10-er rollen i dag for å si det sånn. Var dog god på sentral midtbane mot PSG. Er der han må spille for oss hvis vi har planer om å beholde han. Hvis ikke er det bare å selge..

Link to comment
Share on other sites

Noen må seriøst ta Ramsey i nakkehåra og kjefte ham huden full til han slutter å prøve på ting han ikke kan. Prøver altfor mye å spille som Özil og Sanchez men eier jo verken teknikken, overblikket eller akselerasjonen til å styre kamper.

Link to comment
Share on other sites

Helt greit at det blir exit fra denne cupen. Men kveldens innsats er ikke annet enn hårreisende. Jenkinson og Ramsey leverer noe av det aller verste jeg har sett av spillere i Arsenaldrakt. Jenkinson lykkes med to-tre defansive inngripener, men alt annet går til helvette. Ramsey har vel en pasning han treffer med i løpet av 94 minutter. Alt han forsøker på ser bare latterlig dumt ut. Umotiverte balltap gang på gang, og tåpelige pasningsforsøk. Dette var på nivå med Stepanovs mot United!

Link to comment
Share on other sites

Med frykt for å ta nokre forhasta konklusjoner her, Jenkinson er ikkje god nok for stallen i Arsenal Football Club diverre.

 

Med fare for å fremstå som en etterpåklok bedrevitende "dri**sekk", så kan jeg bare si at dette har jeg påstått i flere sesonger :gimme:

 

PS!! Det samme har jeg også påstått når det gjelder vår utlånte stopper/back/midtbanespiller Chambers.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...