Jump to content

2016.04.30 Norwich City


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 norwichcity.png?2012-13 Norwich City


Lørdag 30. april , 18:30. Emirates Stadium


Premier League, 36. seriekamp


Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo



Skadesituasjonen: Ingen på skadelisten. OX er i trening men sannsynligvis ikke klar for kamp. Cazorla kan være i troppen på lørdag iflg Wenger.



Alt annet enn full innsats og tre poeng er uakseptabelt på Lørdag. Om en uke er det "tredjeplass-finale" mot City (i Manchester) og det gjelder å ha best mulig utgangspunkt til den kampen. Nå holder det rett nok med uavgjort mot Norwich siden vi sannsynligvis uansett må ha tre poeng mot City for å passere de på tabellen.



Jeg ser liten grunn til å endre så mye på laget som har startet de siste kampene, med unntak av Ramsey og Giroud,. Jeg antar at Welbeck da er vårt førstevalg på topp, men jeg har fremdeles lyst til å se Campbell på topp (selv om han tydeligvis ikke er Wengers favoritt for tiden)



Cech


Bellerin - Per - Koscielny - Monreal


Elneny - Coquelin


Sanchez - Özil - Iwobi


Welbeck



Wilshere og Cazorla inn som innbyttere utover i kampen. Walcott bør etter min mening også vrakes fra benken siden vi har bedre alternativer der.




Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Håper å få se både Wilshere og Cazorla etterhvert ja. Sistnevnte har vært høyt savnet.

 

 

Jeg mener jo Wilshere også har vært høyt savnet, men greit :P

Link to comment
Share on other sites

ChTPX7jWkAEHJ59.jpg

 

Giroud! Hvorfor????

 

Registrerer også at Cazorla er på benken, men samtidig så er det Campbell som da er vraket fra benken mens Walcott (som knapt har vært synlig på banen de siste månedene) nok en gang får "tillit".

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper at Giroud ikke scorer resten av sesongen, da blir det vel 18 kamper uten mål for franskmannen, da klarer kanskje Wenger se hvor dårlig han er.

 

 

Fantastisk med både Wilshere og Cazorla tilbake på benken idag!

Link to comment
Share on other sites

Ingen som ligger og lukter på linja,ingen gjennombruddsvilje.

 

Bare en liten påstand her;

Når man har en spiller som Mertesacker som trenger en dyp forsvarslinje for å være på sitt beste. Er det da vitterlig lurt å ligge med en spiss på topp som er så treig at Mertesacker parkerer han i en løpsduell?

 

Burde ikke f.eks. Welbeck starte på topp når man har Mertesacker i den bakre fireren nettopp pga. denne gjennombruddsviljen og farten han har?

Link to comment
Share on other sites

 

Bare en liten påstand her;

Når man har en spiller som Mertesacker som trenger en dyp forsvarslinje for å være på sitt beste. Er det da vitterlig lurt å ligge med en spiss på topp som er så treig at Mertesacker parkerer han i en løpsduell?

 

Burde ikke f.eks. Welbeck starte på topp når man har Mertesacker i den bakre fireren nettopp pga. denne gjennombruddsviljen og farten han har?

 

Tror faktisk ikke mertesacker parkerer Giroud i en løsduell dog, men forstår hva du mener, og er enig.

Link to comment
Share on other sites

Det største problemet er at vi ikke har noen bedre når Giroud er ute av form. Jeg vil beholde han som rotasjon, men en spiss til MÅ inn. P.d.d har vi kun én ren spiss. Welbeck kommer aldri til å score over 10 mål, og Walcott er helt ubrukelig uansett hvor han spiller.

 

Mitt tips er følgende: Kjøp en toppspiss, behold Giroud og welbeck som rotasjon. Selg Walcott til førstbydende.

 

Og nei. Jeg sier ikke at Giroud er ypperste verdensklasse. Men han har mange ekstremt gode perioder i seg, og vi må kunne ha en som han i rotasjon.

Link to comment
Share on other sites

Helt latterlig hvor lite intensitet det er i laget vårt. Minus Elneny og Alexis så er det ingen som jobber hardt i press. Norwich kan bare beholde ballen uten å bli presset noe mer enn av en joggende Arsenalspiller i ny og ne..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...