Jump to content

2016.04.30 Norwich City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Herlighet så naivt og elendig. 45 min og hva har Arsenal klart? Ingenting er fasit. Giroud like elendig som tidligere og resten av gutta er også katastrofalt dårlige. Bare flaks vi ikke ligger under og det ville fort vært fortjent at Norwich hadde ledet greit.

 

Hva er det du ønsker Wenger? Hva er kampplanen annet enn uendelig passninger 30m fra Norwich sitt mål?! Fy faen jeg er lei dette spillet.

Link to comment
Share on other sites

Er så latterlig lett å forsvare seg mot Arsenal. Ufattelig kjedelig og ueffektiv fotball vi spiller.

 

Folk snakket om at de ikke ville ha Simeone fordi han ikke spilte så attraktiv fotball, men har de sett Arsenal spille denne sesongen? Er ikke mye vakkert over oss for tida..

Link to comment
Share on other sites

Tror iwobi kunne klart lik assist. Men ja det er ikke dårlig, men seriøst en heading på 4m kan ikke være grunn til at han skal plutselig få godkjent for elendig spill resten

 

Edit:

 

Der skal han flikke igjen og ødelegger angrepet først ved flikken også skuddmuligheten til elneny etterpå

Link to comment
Share on other sites

Tror iwobi kunne klart lik assist. Men ja det er ikke dårlig, men seriøst en heading på 4m kan ikke være grunn til at han skal plutselig få godkjent for elendig spill resten

 

 

Det var ikke poenget mitt, han har vært helt latterlig hele kampen! Men assisten er fortsatt en god assist!. Men ja, ellers får han nok ikke godkjent, det gjør heller ikke noen andre enn Welbeck og Cech foreløpig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...