Jump to content

2016.04.09 West Ham United


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Første målet vi slipper inn, ingen press på Cresswell som får slå innlegget og stå å sikte. Carroll knuser Monreal i lufta.

Andre målet: Får ballen først halvveis unna, men når Noble får plukke opp er det ingen som tenker på å markere mann inne i boksen og Carroll med flere blir stående helt alene. Først blokkerer Gabriel, men returen går via ham og i mål...

 

Hvorfor er det sånn at vi ikke klarer å se at Carroll er farlig og at han MÅ dekkes opp?

 

Edit: Ja, godt mulig Carroll skulle hatt rødt, men skjønner veldig godt at dommer velger å "bare" gi gult. Kan ikke skylde på den. En så god boksspiller som Carroll er MÅ dekkes opp. Selv om man ikke klarer å vinne duellen må man iallefall gå i kroppen på ham. Monreal gjorde det på innlegg tidligere i kampen, hvor headingen fra Carroll ble for svak. Ved det første målet mister han helt..

Link to comment
Share on other sites

Er ikke like negativ som deg, tror vi vinner.

 

Ser av reprisen at Carroll skulle hatt rødt. Potensielt karriereødeleggende takling det der.

Vi vil få muligheter til å score om West Ham fortsetter i samme formasjon! Det er så mye rom mellom vingbackene og stopperne. Spørsmålet er om vi mentalt er klare til å ta dem. Dersom vi velger å markere Carrol i boksen er mye gjort. Føler at vi har dette i våre hender og det skremmer meg.

Link to comment
Share on other sites

Vi vil få muligheter til å score om West Ham fortsetter i samme formasjon! Det er så mye rom mellom vingbackene og stopperne. Spørsmålet er om vi mentalt er klare til å ta dem. Dersom vi velger å markere Carrol i boksen er mye gjort. Føler at vi har dette i våre hender og det skremmer meg.

 

De starter neppe 2omgang i samme formasjon.

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at jeg ikke blir noe særlig skuffet lenger... Man vet nesten at det kommer...

 

Og Wenger er som alltid altfor treig med å gjøre endringer.

 

Han har enda ikke gjort en jævla skit!!!!! Helt tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...