Jump to content

2016.03.08 Hull City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Da får vi nok mer av campbell enn ramsey fremover. Neppe særlig mye dårligere valg. Strekk på ramsey ja, sikkert dårlig oppvarming. Så giddalaus ut også

 

Vil påstå at Campbell > Ramsey på høyrekanten. Og mtp. at Ramsey ikke har vært god sentralt heller så vil jeg tro at Coquelin og Elneny får en del spilletid sammen fremover.

 

Personlig tror jeg den skaden kan tvinge Wenger til å spille en spiller han nødvendigvis ikke liker å spille så mye (uten at jeg forstår hvorfor). Kjipt med skade på Gabriel dog, men tror Mertesacker og Chambers fungerer greit sammen med Coquelin og Elneny foran seg.

 

Der satt den jaggu for Theo også! Han kan så mye bare han gidder. Er det som irriterer så jævlig.

Link to comment
Share on other sites

 

Vil påstå at Campbell > Ramsey på høyrekanten. Og mtp. at Ramsey ikke har vært god sentralt heller så vil jeg tro at Coquelin og Elneny får en del spilletid sammen fremover.

 

Personlig tror jeg den skaden kan tvinge Wenger til å spille en spiller han nødvendigvis ikke liker å spille så mye (uten at jeg forstår hvorfor). Kjipt med skade på Gabriel dog, men tror Mertesacker og Chambers fungerer greit sammen med Coquelin og Elneny foran seg.

 

Der satt den jaggu for Theo også! Han kan så mye bare han gidder. Er det som irriterer så jævlig.

 

 

Ser ut som det kan bli litt Chambers fremover ja, men i de siste kampene han har spilt så har han faktisk virket mye tryggere igjen. Jeg hadde egentlig mistet litt troen på han, men ser ut som jeg har tatt feil.

Link to comment
Share on other sites

Nå blir det watford neste og ikke liga. Nok en kamp rullering skal gå. Så er nok per og kos klare. Dog en Barca kamp der....

 

Stemmer for å sende utpå u18 på Barcelona kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det kan bli litt Chambers fremover ja, men i de siste kampene han har spilt så har han faktisk virket mye tryggere igjen. Jeg hadde egentlig mistet litt troen på han, men ser ut som jeg har tatt feil.

 

Tror det største problemet til Chambers var at han måtte spille i en bakre firer når han kom til Arsenal som konstant ble rotert på. Ved siden av at han spilte ved siden av Koscielny som tidvis "vil veldig mye". Pluss at han som oftest måtte spille på høyrebacken og møtte jo samtidig også ekstremt hurtige kantspillere med en ikke helt arbeidsvillig Theo foran seg. :P

 

Tror han kan bli veldig veldig god. ;)

 

Iwobi har en helt fantastisk spilleforståelse så ung som han er. Ser absolutt ikke ut som noen unggutt utpå der.

 

Jepp. Ser ut som "the real deal". God spiller som jeg tror kan lykkes her.

Link to comment
Share on other sites

Nå blir det watford neste og ikke liga. Nok en kamp rullering skal gå. Så er nok per og kos klare. Dog en Barca kamp der....

 

Sant det. Hadde helt glemt at den kampen ble flyttet hvis vi gikk videre i kveld ;)

Link to comment
Share on other sites

Elneny virker å gi oss en "presence" på midtbanen igjen. Noe vi har manglet med Ramsey ved siden av en Coq ute av form. Santi og Coq er nok fortsatt vårt beste midtbanepar, men Elneny begynner å spille seg inn i varmen. (Og han er "bare" 23)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...