Jump to content

2016.03.08 Hull City


Polljen

Recommended Posts

 

Ja veit.. Campbell gir jo bare faen. ;D

 

 

Den ene av gutta. Det kan også tolkes dit hen at det er et par av de som ikke har gitt opp, men at de som har fått få sjanser generelt har vært rævva. Du er på for å ta folk med en gang skjønner jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Den ene av gutta. Det kan også tolkes dit hen at det er et par av de som ikke har gitt opp, men at de som har fått få sjanser generelt har vært rævva. Du er på for å ta folk med en gang skjønner jeg.

 

Bare kødder jeg frøken hårsår.

Link to comment
Share on other sites

Bedre å ta av Walcott uten å bytte innpå noen spillere nærmest. Så forbanna ræva og likegyldig har han vært.

 

Fortjener faen ikke engang å spille for reservelaget med de holdningene han har ute på banen..

Link to comment
Share on other sites

utover i omgangen så kom jeg til den konklusjonen at det var like greit å blåse av kampen og gå rett på straffesparkene slik at vi fikk ta en tidlig kveld, men så kom gavepakken..........

Link to comment
Share on other sites

Hvem andre har scoret noe spesielt med mål utenfor 16 meteren i Arsenal ?? Er jo ene og alene fordi de ikke får lov til å skyte utfor 16..

 

Neida sant det, men Giroud har ikke en spesielt presis fot utenfor 16-meteren, men straffespark o.l. er han god på.

 

Anyway: Bra av Walcott og Giroud! Nå kan Jeff få lov til å komme på! I want Jeff!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...