Jump to content

2016.03.05 Tottenham


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

JADDA!! Utrolig heldig, men nydelig mål.

 

På tide å bli litt mer stabil i banespillet nå Ramsey.

 

Største problemet til Ramsey er det at han har glemt absolutt alt når det kommer til "basics". Han er ikke lenger konsentrert om å være posisjonert riktig og være solid defensivt før man skal angripe. Han er ikke lenger interessert i å jobbe defensivt, men kun å angripe. Er derfor jeg mener han trenger å bli coachet skikkelig. For vi vet hva Ramsey kan gjøre som en "all-action" midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Og offensivt får han heller ikke til altfor mye, selv om han scoret nå. Virker som han tror han er C. Ronaldo, Messi eller Iniesta til tider og prøver på ting han absolutt ikke kan.

 

Jepp. Virker som om han er et helt enormt ego. Uten å ha ferdighetene til det..

 

Håper virkelig at Ramsey går av til pause og at Joel kommer på. Ja Ramsey har scoret et mål, men han kunne fort ha gitt Tottenham et mål eller to ved å være null interessert i å arbeide for laget sitt. Ikke holder han posisjonen sin (eneste grunnen til at han scoret forøvrig var fordi han var feilposisjonert som faen) og gjør at vi får til ekstremt lite på høyresiden. Noe som også fører til mer press fra Tottenham da de kan holde en sentrallinje på midten og presse hele angrepet vårt.

 

Skal vi vinne her så burde Ramsey gå ut og Campbell komme på.

 

Ellers er Elneny langt bedre enn Ramsey ved siden av Coquelin. Og Welbeck har vært utrolig god på topp.

Link to comment
Share on other sites

Relativt svak første omgang. Taper dueller og klabber fremover. Litt bedre siste 15. Målet var nydelig men målscoreren er en fare for seg selv. Så han like mye på midten og venstre som høyre. Bellerin har gult, han kan ikke fortsette slik.

Link to comment
Share on other sites

Wenger må ta grep på høyresiden. Bellerin er helt alene der da Ramsey er totalt fraværende. Enten så må Ramsey holde seg på kant og hjelpe til. Eller så må han av.

 

Personlig håper jeg på det siste.

Link to comment
Share on other sites

 

Største problemet til Ramsey er det at han har glemt absolutt alt når det kommer til "basics". Han er ikke lenger konsentrert om å være posisjonert riktig og være solid defensivt før man skal angripe. Han er ikke lenger interessert i å jobbe defensivt, men kun å angripe. Er derfor jeg mener han trenger å bli coachet skikkelig. For vi vet hva Ramsey kan gjøre som en "all-action" midtbanespiller.

Største problemet til Ramsey om dagen er selvtilliten, var samma driten etter han ble skadet. Prøvde å spille alt for komplisert og å gjøre det fint fremfor å gjøre det enkelt og lykkes. Satser på at målet hjalp gutten, de sugende taklingene hans er viktige for laget. Klaget på ballmissene allerede i sesongen han var så god, men da traff han jo oftere.

 

Synd at Alexis er så viktig defensivt og så god til å holde ballen for han gjør det også alt for vanskelig for seg selv om dagen, hadde han ikke vært så energisk og teknisk hadde jeg mye heller sett Joel.

 

Gabriel er første omgangs beste i min bok -> Den mannen er så tøff og kompromissløs at han får Coquelin til å se ut om en pingle.

Nervøs for de gule kortene våre, de blir fort til røde i andreomgangen her, men det samme kan jo sies om Tottenhams gule. Nå må vi være disiplinerte og flinke på kontraen!

Link to comment
Share on other sites

Den psyken da... To kjappe etter rødt. Null psyke

 

Indeed. For å ikke snakk om at samtlige er latterlige mål å slippe inn.

 

Greit nok at Kane sitt skudd var jævlig bra, men Mertesacker skulle ha sørget for at den ballen ble måkt til helvete ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...