Jump to content

2016.01.17 Stoke City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Walcott settes ut i en posisjon han ikke mestrer. Fatter ikke greia. Hva har giroud IDAG prestert? Ingenting bortsett fra å tape dueller mot shawcross.

 

Elendig fotballkamp igjen, ser ut som vi med nød og neppe klarer 1p

 

Trodde du det skulle bli 3 enkle poeng? Evt 1 enkelt poeng ?

Link to comment
Share on other sites

1 poeng på Britannia er helt ok. Skulle selvfølgelig gjerne hatt 3 både i dag og på onsdag. Men to harde bortekamper...

 

Dessverre ser det nå ut som at vi fort kan ende opp med å tape terreng mot City og Leicester med tanke på at vi har Chelskij i neste... Men det er en hjemmekamp og Moaninho er ikke manager der lenger så det er helt klart muligheter for 3 poeng. Men da forventer jeg å se et helt annet Arsenallag enn vi har sett i det siste. Mye elendig rett og slett. Sanchez og Özil har vel begge mulighet til å være klare til denne. Bare å krysse fingrene....

Link to comment
Share on other sites

Digger Chamberlain, men herregud nå må Wenger se at gutten er langt langt ifra nivået som trengs? Iwobi kommer på og ser ut som en adskillig bedre spiller enn Chambo på tross av at han har nærmest null erfaring fra førstelaget.

 

Chamberlain virker det som om bare blir dårligere og dårligere for hver sesong som går dessverre. Trenger kanskje et utlån? Akkurat nå så er han ikke akkurat et stort tap om han forsvinner vekk i en periode.

Link to comment
Share on other sites

Ut i fra det som vises i Stoke i dag så er jeg sjeleglad for det ene poenget, Cech (og Ramsey) redder det ene poenget for oss i dag.

 

Da Iwobi kom inn så virket det som at det ble en ny giv offensivt, dessverre så gikk det ikke så lenge før vi var tilbake i det gamle sporet. Med det (mindre overbevisende) spillet som Arsenal viser i litt for mange kamper så er det nesten ufattelig at vi fremdeles leder ligaen.

 

Om vi fremdeles er på topp når vi kommer ut i mai skal jeg ikke spå noe om, men jeg er overbevist om at vi ikke kan forsette å "stole på" at lagene rundt oss skal forsette å hjelpe oss ved at de også forsetter å avgi poeng like ofte som hittil.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Giroud har eit mål kvart 117. minutt. Det er mest av alle i ligaen som har scora meir enn 5 mål. Han manglar dette killer instinktet vi er så vant til fra Ian Wright og TH14.

 

Ox, bør få kamptrening på reservelaget, makan til dårleg prestasjon har eg ikkje sett sidan Pascal Cygan og Igor Stepanovs-æraen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...