Jump to content

2015.12.13 Aston Villa


Polljen

Recommended Posts

Aston Villaastonvilla.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Søndag 13. desember 2015, kl 14:30. Villa Park.


Premier League, 16. serierunde


Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo




Jeg har vært sengeliggende med influensa de siste dagene og det er først i dag jeg har registrert det gode resultatet i Hellas, men siden jeg ikke orker (akkurat nå) å oppdatere meg på skadesituasjoner o.l. så kommer jeg ikke med noe forslag til hvem som bør starte på Villa Park.


Link to comment
Share on other sites

Forslag til lag:

Cech

Bellerin-Gabriel-Koscielny-Monreal

---------Flamini----Ramsey------

Walcott-------Özil-------Campbell

-------------Giroud-----------------

Tipper Mertesacker starter foran Gabriel, tror dette er en god kamp for Flamini, hans beste evne er å gå i press og det trengs, spesielt mot Ayew.

Link to comment
Share on other sites

Leser at Özil også har slitt siste tiden med en "tight calf".... Hvis det er tilfellet må han stå over og ikke risikeres ala Sanchez. Da får vi bruke de andre vi har i denne kampen. Vi trenger både Özil og helst Sanchez mot City og i julestria.

Link to comment
Share on other sites

Ein perfekt kamp. Gjorde akkurat nok til å gjere dette til ein behageleg siger utan at det kosta meir en nødvendig og oppladinga til City -kampen er i så måte ideell!

 

Edit: og gratulerer til Cech som no har tangert James i antall smultringar! Skulle tru han hadde bijobb som purk

Link to comment
Share on other sites

finfin søndag, vi vinner, pool avgir poeng og tottene taper hjemme mot Newcastle.

Det at West Bromwich klarte å snu og låg an til å vinne etter å ha låge under mot Pool og holdt Spurs til uavgjort også der etter å ha låge under 0-1 setter vårt tap i litt "betre" perspektiv. Vi burde ikkje ha tapt og gitt vekk poeng så lett, men dei har vist at dei kan bite godt frå seg og nekter å gi seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...