Jump to content

2015.10.24 Everton


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 everton.png?2012-13 Everton


Lørdag 24. oktober 2015, kl 18:30. Emirates Stadium.


Premier League, 10. serierunde


Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo,



Ramsey pådro seg en hamstring mot Bayern og er da ganske sikkert ute i denne kampen. Gabriel var syk mot Watford, ble frisk ? (var vist nok med på trening) etter den men ble syk igjen på tirsdag, så om han blir klar får vi se når helgen kommer. Ellers er det vel de vanlige langtidsskadene + skaden til Ospina som han pådro seg i landslagspausen.



Etter den taktiske oppvisningen mot Bayern så gjenstår det å se om taktikken blir like god når vi møter et "middelmådig" engelsk lag.



Når det gjelder mitt ønske til lagoppstilling så er den 100% valgt av pur egoisme, siden jeg skal bivåne denne kampen live på lørdag :lol: .



Cech


Bellerin - Per/Gabriel - Kos - Monreal


Cazorla - Coq


Walcott - Özil - Sanchez


Giroud



Om det er Per eller Gabriel som er Kos sin makker spiller ingen rolle for meg .


Link to comment
Share on other sites

Siden undertegnede drar over til London til denne kampen (uten å dra med laptoppen) og jeg da ikke kommer hjem før noen timer før kampstart i ligacupkampen mot Sheffield Wednesday på tirsdag, så håper jeg at det er en av dere som tar på seg "jobben" med å lage kamptråd til den aktuelle kampen. :genius:

Link to comment
Share on other sites

Siden undertegnede drar over til London til denne kampen (uten å dra med laptoppen) og jeg da ikke kommer hjem før noen timer før kampstart i ligacupkampen mot Sheffield Wednesday på tirsdag, så håper jeg at det er en av dere som tar på seg "jobben" med å lage kamptråd til den aktuelle kampen. :genius:

 

Heldiggris som skal sjå den live! ?

Du skal ikkje bli diska fra forumet, av meg i hvert fall, om du tjuvstarter kamptråden! ?

Link to comment
Share on other sites

Laget som møter Everton er bekreftet:
Cech

Bellerin-Gabriel-Koscielny-Monreal

Coquelin-Cazorla

Chamberlain-Özil-Alexis

Giroud

Tror det er lurt å rullere litt på Theo nå som det begynner å spisse seg til. Og Giroud har vært god siste tiden så fortjener vel en start han og :) Ellers lite overraskelser.

Link to comment
Share on other sites

Det øser ned og første del av kampen varmet heller ikke, men et par perler hjalp på... Satser på mer varme etter pausen når Arsenal spiller mot det målet jeg sitter bak ;-)

 

PS!! Nå starter det å regne vannrett inn bak oss her langt oppe på tribunen.

Link to comment
Share on other sites

Top of the league!

 

MoM: Giroud.

 

Cechs redning mot slutten, og Gabriels takling på overtid med påfølgende knyttneve-gest oppsummerer fint: Vi har en matchvinner bakerst, og bra med fighting spirit foran ham. Og da slipper vi unna med litt taktisk naivitet og slitne bein fra midtuken.

 

...og så må vi ikke glemme Chelski og Mourinho, da. Nok et tap med påfølgende sirkus. Det er nesten, nesten, så jeg koser meg like mye med deres kamper i år, som våre.

Link to comment
Share on other sites

Tenk om hvissomdersomatte vi hadde vunnet PL. Hadde vært mange bitre redaksjoner! Ville vært rasende festlig. God kamp idag etter tøft program! Gleder meg å se Özil om dagen, han er rå! Sanchez merker kjøret men er en av våre farligste. Dagens skuffelse er OX som så mange ganger før dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Mye rare balltap. Men synes også han tilfører en del med fart og fine raid innimellom. For min del setter jeg noen av feilene han på "ute av kampform kontoen" og tror han kan bli veldig bra med litt tilgitt fremover mens Ramsey er skadet. Veldig spent på hva Wenger gjør med den posisjonen i returen mot Bayern..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...