Jump to content

Marc Overmars


Haraldac

Recommended Posts

Jeg ville lage en tråd til ære for den gammle storspilleren på Arsenal. Marc Overmars. Han har inspirert og gledet meg med de VANVITTIGE løpene sine.

 

Noen andre Overmars fans her?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Det fantes vel ingen, eller få, spillere som var raskere enn Overmars. Vi var heldige som hadde han.

Når man ser på hvilken stor flopp han var i Barcelona, syntes jeg vi gjorde en tabbe da vi solgte han. Men så har vi jo Pires :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Det fantes vel ingen, eller få, spillere som var raskere enn Overmars. Vi var heldige som hadde han.

Når man ser på hvilken stor flopp han var i Barcelona, syntes jeg vi gjorde en tabbe da vi solgte han. Men så har vi jo Pires ;)

8641[/snapback]

 

:D Du mener vel at det var bra at vi solgte han, når vi ser hvilken stor "flopp" han var i Barcelona?

 

Jeg synes også å huske at Arsenal fikk brukbart betalt for Overmars.

Link to comment
Share on other sites

Guest jorhauge

Jeg var alltid en stor tilhenger av Overmars, hadde et rykk som ingen andre. Var en trist dag da han forsvant... Men han var da ikke en total flopp i Barcelona, nådde riktignok ikke opp til den standaren han holdt i Arsenal, men greide seg likevel mye bedre enn det Petit gjorde... Fikk tross alt over 70 kamper for Barca.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Overmars var jo helt sinnsykt bra for oss da, scoret mange mål. Husker løpene hans langs venstrekanten og Bergkamps påfølgende stikkballer til han. Overmars var jo ekstremt hurtig, men hadde dog ikke de samme playmakerkvalitetene som Pires har.

 

Marc er faktisk en av de Arseanl-spillerne jeg rangerer høyest sammen med Seaman, The fabulous 4(5), Ian Wright, Vieira, Bergkamp og Henry.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Overmars var til tider gud på kanten, men da han dro ble jeg temmelig skuffet.

Han som så mange andre som har forlatt arsenal angrer nok en god del på det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg var alltid en stor tilhenger av Overmars, hadde et rykk som ingen andre. Var en trist dag da han forsvant... Men han var da ikke en total flopp i Barcelona, nådde riktignok ikke opp til den standaren han holdt i Arsenal, men greide seg likevel mye bedre enn det Petit gjorde... Fikk tross alt over 70 kamper for Barca.

8672[/snapback]

 

Tar jeg ikke feil var han også mye plaget med skader i Barca.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt ung til å si noe egentlig om Overmars...

men jeg har sett noen gamle AFC filmer som han da er med på og da virker han skikkelig god... og som dere sier har han hatt mange gode løp... :)

8685[/snapback]

hvor gammal er du?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg synes jeg må nevne Overmars etter Bergkamps testimonial. Han viste gammel storhet. Med Rijkaard som motspiller, så han like rask ut enda. Da vi tok the double i 97/98, med Bergkamp, Overmars og Anelka på sitt beste, var vi fryktelig sterke. Den sesongvideoen er en fryd for øyet!

Link to comment
Share on other sites

Hvor spiller egentlig Overmars nå, eller har han lagt opp? Virka som om det var i gamle dager fortsatt, fordi han var ikke akkurat noe dårligere eller tregere syns jeg. Hadde nok kunne forsvart en plass i dagens lag også. I alle fall som backup ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor spiller egentlig Overmars nå, eller har han lagt opp? Virka som om det var i gamle dager fortsatt, fordi han var ikke akkurat noe dårligere eller tregere syns jeg. Hadde nok kunne forsvart en plass i dagens lag også. I alle fall som backup ;)

 

Overmars har lagt opp.Han er med som trener i en Hollandsk klubb.

Enten den første el andre han spilte for.Det er jeg usikker på.

Overmars var en stor hit på Highbury og han scorte bl a noen fine fra omtrent død vinkel

mot United.

Overmars hadde teknikk,fart og bra skuddbein.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Overmars

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

Jeg husker jeg så debuten til Overmars i PL live borte mot Leeds. Jeg tror tempoet og den fysiske delen kom litt overraskende på han. Han virket tildels sjokkert på vingen og forlot knapt krittet på hans side. Så fort en passning kom mot han fikk han en albue i brystet eller ble skubbet vekk. Han må ha lurt på hva han kom til.

 

Heldigivs tok han seg raskt opp og var utvilsomt en god spiller. Dessverre synes jeg aldri han slo 100% til. Han var for eksempel aldri i nærheten av nivået til Pires. Totalt sett var vel salget til Barcelona en relativt god deal.

Link to comment
Share on other sites

Overmars var fantastisk i 97/98 sesongen. Han avgjorde mange kamper og var sammen med Bergkamp hovedårsaken til at vi vant serie og cup.

 

ikke en helt fordi han forlot klubben for tidelig, men absolutt en meget god fotball spiller de årene han var i arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

http://blogs.mirror.co.uk/football-banter/...c-overmars.html

 

Trasige nyheter om Overmars. Men han har hvertfall litt av hvert å falle tilbake på. Overraskende :P

 

 

Uffa da, må være jækla vondt det å knekke leggen ja..

 

Men eg vil også sitere blogs.mirror.co.uk som sier dette: "He hadn't played for four seasons when he appeared in Jaap Stam's testimonial last year."

 

Det er nok feil, han spilte faktisk 22 minutter i Dennis Bergkamp sin testimonial kamp i 2006! ;)

 

 

 

090505080925368299.png

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...