Jump to content

05.10.2014 Chelsea


Pirès#7

Recommended Posts

 

Chelsea FC - Arsenal FC

 

Barclays premier league

 

Stamford bridge 5.10 kl 15.05

 

 

Ettersom ingen andre har prestert å lage en kamptråd, så lager jeg denne. På mobil vel og merke. Så det blir av den enkle sorten.

Hvis noen har en bedre tråd, slett denne.

 

 

Ellers håper jeg vi starter med samme ellever som mot Galatasaray, og da mener jeg vi har en god sjanse tross dårlig statistikk mot den kyniske løken Mourinho.

 

GOYG!

 

 

Diskuter!

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er dessverre soleklare favoritter til å dra dette i land. Ingen ting som tilsier noe annet. Bortekamp mot et topplag lover aldri bra.

 

Mye avhenger av hvordan vi går inn i kampen. Vi har nok av stygge eksempler hvor dette har feilet.I tillegg har Arsenal flust med skader, noe som selvsagt ødelegger mye. Satser på at vi kjører med samme lag som vi hadde på onsdag og at vi kommer ut med æren i behold.

Link to comment
Share on other sites

En førsteomgang som jeg egentlig er ganske så fornøyd med når man har forrige sesongs storoppgjør i bakhodet. Alt handler om marginer, og der har vi ikke hatt flaksen (og rettferdigheten) med oss. Cahills takling på Sanchez skulle vært direkte rødt kort og Oscar har fått lov til å takle og stoppe angrep på alle midler nesten uten tilsnakk. Scoringen til Hazard er en lite øyblikk med kollektiv kollaps. Hvordan han får satt fart og kommet seg inn i boksen før han klippes ned er uforståelig og trolig utilgivelig når man skal oppsummere kampen om 45 minutt +...

Link to comment
Share on other sites

Og minus Özil . Fryktelig dårlig igjen

Hvordan kan du prestere å si at Øzil har vært fryktelig dårlig? Syntes han har vært en av våre beste idag. Han involverer seg veldig mye i oppbyggningsfasen, i tilegg til at han er god til å skape rom for seg selv og andre.

Du er et prakteksempel på en person som bedømmer en offansiv midtbanespiller kun etter mål og assist.

Link to comment
Share on other sites

Savner rettferdig dømming aller mest. Hvordan er taklingen til Cahill på Sanchez ikke soleklart rødt kort? Og hvordan er der gult til Chambers når Hazard snubler i egne bein før han faller inn i Chambers? Vi er litt for unøyaktige i angrep og Özil og Jack spesielt gjør mye rart med ballen i beina til tider.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du prestere å si at Øzil har vært fryktelig dårlig? Syntes han har vært en av våre beste idag. Han involverer seg veldig mye i oppbyggningsfasen, i tilegg til at han er god til å skape rom for seg selv og andre.

Du er et prakteksempel på en person som bedømmer en offansiv midtbanespiller kun etter mål og assist.

Kjeita det til i gode posisjoner 3-4 ganger

De fleste ser dette gang etter gang, men at han gjør noe bra må man vel forvente. Kan modifisere meg til skuffende, for når han så lett mister ballen når vi har momentum er svakt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...