Pirès#7 Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Chelsea FC - Arsenal FC Barclays premier league Stamford bridge 5.10 kl 15.05 Ettersom ingen andre har prestert å lage en kamptråd, så lager jeg denne. På mobil vel og merke. Så det blir av den enkle sorten. Hvis noen har en bedre tråd, slett denne. Ellers håper jeg vi starter med samme ellever som mot Galatasaray, og da mener jeg vi har en god sjanse tross dårlig statistikk mot den kyniske løken Mourinho. GOYG! Diskuter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Takk for at du gadd å lage kamptråd. I dag tror jeg vi blir skampult. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted October 5, 2014 Author Report Share Posted October 5, 2014 Takk for at du gadd å lage kamptråd. I dag tror jeg vi blir skampult. BE Haha, jeg er faktisk forsiktig optimistist! Viktig at gutta ikke viser noe respekt, da blir det tøft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Haha, jeg er faktisk forsiktig optimistist! Viktig at gutta ikke viser noe respekt, da blir det tøft. Hyggelig at du har trua. Håper selvsagt på seier jeg også. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Chelsea er dessverre soleklare favoritter til å dra dette i land. Ingen ting som tilsier noe annet. Bortekamp mot et topplag lover aldri bra. Mye avhenger av hvordan vi går inn i kampen. Vi har nok av stygge eksempler hvor dette har feilet.I tillegg har Arsenal flust med skader, noe som selvsagt ødelegger mye. Satser på at vi kjører med samme lag som vi hadde på onsdag og at vi kommer ut med æren i behold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Forventer tap. Samtidig burde vi jo ha lært litt fra forrige sesong og i hvert fall klare å møte opp med bukseshortsen på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Mindre enn tremåls tap tro? Har dessverre ikke troa Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Cahill, jævla dritt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Andre kampen på rad at en grisetakling på Alexis som burde ha resultert i rødt har endt opp med et gult kort. Likte at Wenger dyttet til Mourinho også forøvrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Da er vi igang igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Nok en gang en idiotisk takling/feil av en Arsenalspiller i et avgjørende øyeblikk. Ganske så vanlig det her nå. Orbinho @Orbinho 56s55 seconds ago Since arriving at Arsenal, No other player in the Premier League has given away as many penalties as Koscielny (7). Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Det kan du si, men Hazard hadde vært gjennom uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Det er halvbra, Chelsea dødelige når de kom. Vandt kampbilde mot topplagene, er liksom noe uforløsende over det hele Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Enig, syns vi er ganske gode, minus Wilshere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Og minus Özil . Fryktelig dårlig igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Litt uenig. God i første halvdel, dårligere utover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 En førsteomgang som jeg egentlig er ganske så fornøyd med når man har forrige sesongs storoppgjør i bakhodet. Alt handler om marginer, og der har vi ikke hatt flaksen (og rettferdigheten) med oss. Cahills takling på Sanchez skulle vært direkte rødt kort og Oscar har fått lov til å takle og stoppe angrep på alle midler nesten uten tilsnakk. Scoringen til Hazard er en lite øyblikk med kollektiv kollaps. Hvordan han får satt fart og kommet seg inn i boksen før han klippes ned er uforståelig og trolig utilgivelig når man skal oppsummere kampen om 45 minutt +... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Savner mer fra Sanchez også, ikke fått til det han er best på. Ingen store forhåpninger i 2omgang. Får vi en i sekken til er vi ferdige, la oss be til høyere makter om en redusering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Og minus Özil . Fryktelig dårlig igjen Hvordan kan du prestere å si at Øzil har vært fryktelig dårlig? Syntes han har vært en av våre beste idag. Han involverer seg veldig mye i oppbyggningsfasen, i tilegg til at han er god til å skape rom for seg selv og andre. Du er et prakteksempel på en person som bedømmer en offansiv midtbanespiller kun etter mål og assist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Savner rettferdig dømming aller mest. Hvordan er taklingen til Cahill på Sanchez ikke soleklart rødt kort? Og hvordan er der gult til Chambers når Hazard snubler i egne bein før han faller inn i Chambers? Vi er litt for unøyaktige i angrep og Özil og Jack spesielt gjør mye rart med ballen i beina til tider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Hvordan kan du prestere å si at Øzil har vært fryktelig dårlig? Syntes han har vært en av våre beste idag. Han involverer seg veldig mye i oppbyggningsfasen, i tilegg til at han er god til å skape rom for seg selv og andre. Du er et prakteksempel på en person som bedømmer en offansiv midtbanespiller kun etter mål og assist. Kjeita det til i gode posisjoner 3-4 gangerDe fleste ser dette gang etter gang, men at han gjør noe bra må man vel forvente. Kan modifisere meg til skuffende, for når han så lett mister ballen når vi har momentum er svakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Klar hands på Fabregas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Inkonsekvent dømming på de handsa der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 Syntes Flamini har vært veldig god i dag forøvrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 5, 2014 Report Share Posted October 5, 2014 En av våre bedre ut Flamini har vært strålende idag ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.