Jump to content

Terminliste 2014/15


Polljen

Recommended Posts

Da er neste sesongs terminliste klar:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140617/2014/15

 

Åpningskampen er mot Crystal Palace hjemme.og det er også hjemmekamp i siste serierunde. Kampene mot "topplagene" synes å være fordelt utover og ikke slik som denne sesongen da vi vel møtte tre av klubbene i toppen i løpet av svært kort tid.

 

EDIT: Det et også en "uvanlig" lang sesong vi har i vente, siste serierunde er 24. mai, FA-cup-finalen 30. mai, CL-finalen 6. juni

Link to comment
Share on other sites

Kampene mot "topplagene" synes å være fordelt utover og ikke slik som denne sesongen da vi vel møtte tre av klubbene i toppen i løpet av svært kort tid.

Dette bet jeg meg også merke i, spørs om vi nå får en sesong som bedre reflekterer hvor gode vi er, ikke slik som i fjor hvor vi lå godt an frem til perioden mot topplagene, der vi beviste 0.

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt meg London tur 13-18 august, og har tenkt å se Arsenal-Crystal Palace. Er det noen her som vet om andre muligheter til å skaffe seg billetter, uten å skaffe igjennom den norske supporterklubben? Har brukt de flere ganger før, men er bare norske familier som sitter på rompa og spiser popcorn. Har derfor mere lyst til å sitte på langsiden der det er litt mere liv.

Link to comment
Share on other sites

Fin spredning er bra, men det Sir J sier lengere oppe om bortekamper etter CL, det var ikke like likanes...

Problemstillinga med bortekamp etter CL-kamp ser jeg på som uinteressant.

 

Når vi går videre fra kvalifiseringa så har vi seks gruppespillskamper og i de fem første så har vi bortekamp helgen etter etter CL-kampen (den siste runden er borte før CL og hjemme etterpå), men vi har samtidig hjemmekamp helgen før CL. Selvsagt ville det ultimate vært å ha hjemmekamp både før og etter, men så lenge vi ikke har bortekamper i begge ender så gjør det meg ingen ting.

 

Det jeg derimot er redd for er at PL og Sky skal klare å flytte kamper helgen før CL fra Lørdag til Søndag når vi er satt opp på bortekamper tirsdager borte (forsåvidt hjemme også).

Link to comment
Share on other sites

Det jeg derimot er redd for er at PL og Sky skal klare å flytte kamper helgen før CL fra Lørdag til Søndag når vi er satt opp på bortekamper tirsdager borte (forsåvidt hjemme også).

 

Sky har ikke lov å flytte kamper fra lørdag til søndag, dersom laget spiller kamp påfølgende tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...