Jump to content

20014.05.17 Hull City Tigers N


termax

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Jeg håper vi slår denne rekorden;

 

#FACup Facts: Bury 6 Derby County 0 in 1903 is the biggest margin of victory in a Final. No team has scored more than six.

 

Selvom jeg er fornøyd bare det blir seier :)

Link to comment
Share on other sites

Gru-gleder meg kjenner jeg. Vi burde ta dette, men cup er cup. Hull har ingenting å tape og Arsenal har egentlig alt å tape da vi er storfavoritter og "mektige" Arsenal kontra bittelille Hull.

 

Uansett: Gratulerer med dagen! Og håper virkelig når kampen blåses av at vi har noe annet å feire enn bare nasjonaldagen :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulererer med dagen. En stor dag for Goonere og Fa Cup finale gleder jeg meg som en unge til.

Håper på en kanonkamp av gutta og et etterlengtet trofe.

Dette tror jeg vi fikser. Lykke til;-)

Link to comment
Share on other sites

 

Laget forøvrig:

 

Arsenal FC @Arsenal 6m

#Arsenal team to play Hull City: Fabianski, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Podolski, Giroud

Arsenal FC @Arsenal 5m

#Arsenal subs: Szczesny, Vermaelen, Rosicky, Wilshere, Monreal, Flamini, Sanogo #FACupFinal #GunningForTheCup

Link to comment
Share on other sites

Et kollektivt defensivt kollaps på de to baklengsmålene, og det er bare å håpe at laget har mer kontroll på kommende dødballer nær eget felt.

 

Kampen er forsatt åpen, men innsatsen må opp ett par hakk (minst) etter pause. Og for siste gang denne sesongen så spør jeg: "Hvorfor fikk du ikke inn en spiss i januarvinduet, Wenger?".

Link to comment
Share on other sites

No guts no glory som Adams ville sagt. Gåfotball i en FA Cupfinale gir sjelden noe pokal.

Her må det brettes opp ermene og få gang på ball,tempo og innsats.

Gibbs taper omtrent alt av dueller og Giroud gjør zero utpå der.

Noe må skje. Foreløpig er det Santi som er et av utrolig få pluss.

Utrolig skuffende at igjen i en storkamp så møter ikke spillerne opp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...