gunnersfan Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Under 2 timar til kampstart. Med Evertons tap i går er 4 plassen sikra. Mogeleg lagoppstilling Arsenal (4-2-3-1): Szczesny; Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal; Arteta, Ramsey; Cazorla, Özil, Podolski; Giroud Eg ville kanskje ha kvilt Per og Cazorla og gitt plassane til Vermaelen og Rosicky. Sykestua; Arsenal: Sagna (doubt knee), Wilshere (foot), Oxlade-Chamberlain (groin), Gibbs (hamstring), Walcott (knee) West Brom: Reid (doubt - hip), Ridgewell (knee), Gera (hamstring) Resultat tips; 4 - 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Vi drar til med en 6-0 seier. Jeg gleder meg til kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 @Ashburton Grove ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted May 4, 2014 Author Report Share Posted May 4, 2014 Ramsey ikkje på benk heller. Lat oss håpe at det er snakk om kvile og ikkje kjenning av skade. Me treng Ramsey i ein Cup finale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Er i lufta når kampen går:/ ser dessverre ramsey virker skadet igjen.. Huff. Arteta og flamini på midt, dette vil nok fort vekk bli en kjedelig kamp. OX sin sesong også over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilisten Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Synes det er rart det ikke roteres mer i dag. Sagna/Mertesacker og Arteta kunne for eksempel stått over. Jenko inn på back, Sagna inn som stopper, alternativt rent backbytte. Källström inn på midten, så tar Flamini Artetas rolle. Alt dreier seg om FA-cup-finalen nå, så er redd for skader eller slitne spillere nå mot slutten. Tror vi uansett hvem som spiller vil vinne denne kampen med et par mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Bra szcz. Not BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Ikke akkurat noen rysäre så langt. Begge lag er så og si trygge, og alle våre vil spille cupfinale. Men noen vil vel vise seg før VM? Registrerer også at Giroud har 16 i PL i år. Det er fem mer enn i fjor. Har riktignok ti kamper mer, men det er ganske bra. Absolutt en mann jeg vil ha med videre, selv om det selvsagt bør forsterkes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Flere som så at Loric Remy var på tribunen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Flere som så at Loric Remy var på tribunen?Får meg ikke til å skli av stolen akkurat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Remy vil være en bra signering det. Mer fart i angrepet. Men hvis det stopper med han inn blir jeg fryktelig skuffet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Ble spennende nok til slutt! Heldigvis avslutter vi med stil på Emirates. Nå slår Norwich Chelsea og vi kniper tredje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Det var en kald trekk langt oppe på tribunen i Nord, og håpet var at det som Arsenal skulle levere på banen ville gi god varme i en gammel skrott. Dessverre så var det bare små lysglimt som kom og de var ikke nok til å gi så mye varme. Selvsagt så er det alltid hyggelig med tre poeng og med å ha god kontroll på kampen, men der jeg hadde håpt på litt fyrverkeri så ble det bare noen slappe kinaputter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 ikke akkurat festfotball i siste hjemmekamp, men vi hadde bra kontroll. Hadde de skrudd på 2 knepp til kunne det blitt storseier, men ingen av lagene hadde noe å spille for, så slik ble det! enig at det kunne vært mer rullering i denne kampen og mener at Øzil kunne vært spart de siste 15 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.