Jump to content

2014.05.04 West Brom H


gunnersfan

Recommended Posts

Under 2 timar til kampstart. Med Evertons tap i går er 4 plassen sikra.

 

Mogeleg lagoppstilling Arsenal (4-2-3-1): Szczesny; Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal; Arteta, Ramsey; Cazorla, Özil, Podolski; Giroud

 

Eg ville kanskje ha kvilt Per og Cazorla og gitt plassane til Vermaelen og Rosicky.

 

Sykestua;

Arsenal: Sagna (doubt knee), Wilshere (foot), Oxlade-Chamberlain (groin), Gibbs (hamstring), Walcott (knee)

 

West Brom: Reid (doubt - hip), Ridgewell (knee), Gera (hamstring)

 

Resultat tips; 4 - 1

Link to comment
Share on other sites

Synes det er rart det ikke roteres mer i dag. Sagna/Mertesacker og Arteta kunne for eksempel stått over. Jenko inn på back, Sagna inn som stopper, alternativt rent backbytte. Källström inn på midten, så tar Flamini Artetas rolle. Alt dreier seg om FA-cup-finalen nå, så er redd for skader eller slitne spillere nå mot slutten.

 

Tror vi uansett hvem som spiller vil vinne denne kampen med et par mål.

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat noen rysäre så langt. Begge lag er så og si trygge, og alle våre vil spille cupfinale. Men noen vil vel vise seg før VM?

 

Registrerer også at Giroud har 16 i PL i år. Det er fem mer enn i fjor. Har riktignok ti kamper mer, men det er ganske bra. Absolutt en mann jeg vil ha med videre, selv om det selvsagt bør forsterkes.

Link to comment
Share on other sites

Det var en kald trekk langt oppe på tribunen i Nord, og håpet var at det som Arsenal skulle levere på banen ville gi god varme i en gammel skrott.

 

Dessverre så var det bare små lysglimt som kom og de var ikke nok til å gi så mye varme.

 

Selvsagt så er det alltid hyggelig med tre poeng og med å ha god kontroll på kampen, men der jeg hadde håpt på litt fyrverkeri så ble det bare noen slappe kinaputter.

Link to comment
Share on other sites

ikke akkurat festfotball i siste hjemmekamp, men vi hadde bra kontroll. Hadde de skrudd på 2 knepp til kunne det blitt storseier, men ingen av lagene hadde noe å spille for, så slik ble det!

 

enig at det kunne vært mer rullering i denne kampen og mener at Øzil kunne vært spart de siste 15 min

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...