Jump to content

Manchester City H 29.3.2014


Pirès#7

Recommended Posts

Faen hvor mye Dean skal tillate fra City da!

 

Har lenge påpekt at dette er hvorfor vi har så vanvittig dårlig statistikk under Dean. Han tillater veldig mye "scrappy" spill, men når vi tar igjen så blåser han veldig fort.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Cityfansen lurte på om Demichelis var verdens treigeste spiller. Så parkerer han Giroud...

 

Giroud blir glatt parkert av Mertesacker også. Og da tenker jeg på når Mertesacker har ballen i beina og Giroud ikke har det.. :P

Link to comment
Share on other sites

Det er merkelig at vi ikke har plan på angrepet når vi har "etablert" angrep. Vi sender tilogmed Mertesacker langt inn på citys halvdel uten mål og mening. Blir som å be om å bli tatt på kontra når vi tilslutt mister ballen, noe vi ofte gjør når det blir tversover hundre ganger.

Link to comment
Share on other sites

Mellom sekstenmeterne så er det ikke så gale, litt småkluss i defensiv sekstenmeter og skremmende dårlig i offensiv sekstenmeter. Det er greit nok at Giroud "jobber" godt til tider, men det er ikke så mye som minner om at han skal bekle spissrollen. Mangel på innsats er det i alle fall ikke av våre og vår "gamle" tsjekker er nærmest som en "duracell-kanin".

 

 

Link to comment
Share on other sites

Faen hvor mye Dean skal tillate fra City da!

 

Dean må være den mest arrogante dommeren i PL.

Er normalt også relativt skeptisk til Dean, men så langt i dag så har jeg egentlig ikke så mye å klage over,,,,,,,

Link to comment
Share on other sites

Slutt å syt på dommern.

 

Jeg syns dommeren har vært litt under pari. I ett og samme angrep ble både Podolski og Giroud meiet ned med 10 sekunders mellomrom. Silva viser knotter og treffer i knehøyde. I tillegg er han utrolig dårlig plassert i situasjonen der Rosicky felles i boksen. Det holder ikke til ståkarakter hos meg. Når det er sagt så er det vår egen feil på 0-1. Men jeg tillater meg retten til å syte litt. Og du ber andre om å slutte å syte. Ser du ironien i det?

Link to comment
Share on other sites

Herlig flamini! Og Podolski er en spiller vi bare må ha på banen. Han har så gode avsluttninger OG innlegg!

 

Yes, rett og slett herlig! Har sett tendensen til at Flamini har tatt dype løp inn i boksen tidligere i dag og (for eksempel da han ble avblåst for offside). Det trenger vi mer av.

Link to comment
Share on other sites

 

Yes, rett og slett herlig! Har sett tendensen til at Flamini har tatt dype løp inn i boksen tidligere i dag og (for eksempel da han ble avblåst for offside). Det trenger vi mer av.

 

Enig, det er dette vi savner i Ramsey selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...