bergkampje Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Liverpool vs Arsenal Barclays Premier League Lørdag 07 februar Anfield kl 13.45 Yes, prøver meg på en kamptråd til i med at ingen har lagd noen ennå. Storkamp på Anfield Road til lørdag, vi kan enten rykka fra Liverpool og få en 11 poengs ledelse, vi kan selvfølgelig også tape, og da vil vi være 5 poeng foran. Her er det vel uansett bare seier som er godt nok, i med at Chelsea og City har "enkle" kamper, og vi har ikke råd til å avgi poeng. For oss så skal Areta, Chambo og Wilshere være tilbake, selv om Wilshere fortsatt er usikker.For Liverpool er Sakho, Agger og Leiva ute av førstelagsspillere. Den fryktede duoen Sturridge og Suarez må temmes på samme måte som på Emirates, den gangen gikk det veldig bra, og bildene av en svært frustrert Sturridge var herlige. Nøkkelen til seier her ligger i det defensive, denne duoen MÅ stoppes, offensivt er jeg ikke redd for at vi ikke skal klare å skape noe, det gjør vi garantert, forsvaret til Liverpool er ikke aller tiders, og våre offensive spillere må klare å skape noe mot dette forsvaret, det krever allikevel at alle har en god dag på jobben. Ellers er vi i god PL-form om dagen, vi har funnet 5 av de 6 siste kampene, med unntak av uavgjort mot Soton har vi gjort en meget god jobb og leder "form-tabellen" de siste 6 kampene. Liverpool på sin side har kun vunnet 3 av de siste 6 kampene, et tap og to uavgjort. Derimot er hjemmeformen meget god med 5 seire på de siste 6 kampene, uavgjort mot Villa i en svak kamp for noen helger siden. Borteformen vår er også god, med 4 seiere på de siste 6 kampene, tapet var mot City og uavgjort som nevnt mot Soton. Jeg gleder meg veldig til kampen og har trua på seier, med vi må definitivt være på hugget fra første minutt og ikke la Suarez og Sturridge komme til sjanser. Suarez har for øvrig hatt en liten "formdupp" de siste kampene, har bare scoret 1 mål på de siste 3 kampene. Håper denne "formduppen" vedvarer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Satser på dette laget hvis Wilshere og Gibbs er fit for fight: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Wilshere Chamberlain - Özil - Cazorla Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 6, 2014 Author Report Share Posted February 6, 2014 Satser på dette laget hvis Wilshere og Gibbs er fit for fight: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Wilshere Chamberlain - Özil - Cazorla Giroud Kunne ikke vært mer enig i det laget Stefan! Poldi inn etterhvert og knuser inn en suser i krysset eller noe sånt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Enrique og Johnson er vell også skadet for Liverpool, som åpner for at de starter med Kelly og Flanagan på benkene - i et allerede svakt forsvar. Som Stefan viser med sin lagoppstilling tror jeg det vil være viktig å starte med Chamberlain den ene kantrollen for å få inn bredde i spillet og en annen spillertype. Podolski er lite direkte og Gnabry er fortsatt veldig ustabil i prestasjonene - naturlig nok tatt alderen i betraktning. Enn annen viktig faktor vil bli å ha høyt balltempo og mye bevegelse i midtbanen. Med Gerrard i den nye ankerrollen får de mindre fart og mobilitet enn med Lucas Leiva, og Henderson/Allen vil få mye rom å dekke opp. For vår del defensivt så vil Sturridge eller Suarez konstant ligge på offsidelinjen og jakte på enhver ball uansett hvor håpløs den måtte være - og dermed må Mertesacker/Koscielny ligge i balanse og kontrollere løpene samtidig som begge backene ikke går hodeløst i angrep. Det jeg frykter mest og ser på vår svakhet i denne kampen er farten til Arteta hvis/når Suarez får ballen i mellomrommet, der spanjolen ofte blir hengende etter og kan pådra seg tåpelige frispark og gule kort. Mignolet Kelly - Skrtel - Toure - Flanagan Gerrard Henderson - Allen Sterling - Sturridge - Suarez Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 6, 2014 Author Report Share Posted February 6, 2014 Enrique og Johnson er vell også skadet for Liverpool, som åpner for at de starter med Kelly og Flanagan på benkene - i et allerede svakt forsvar. Som Stefan viser med sin lagoppstilling tror jeg det vil være viktig å starte med Chamberlain den ene kantrollen for å få inn bredde i spillet og en annen spillertype. Podolski er lite direkte og Gnabry er fortsatt veldig ustabil i prestasjonene - naturlig nok tatt alderen i betraktning. Enn annen viktig faktor vil bli å ha høyt balltempo og mye bevegelse i midtbanen. Med Gerrard i den nye ankerrollen får de mindre fart og mobilitet enn med Lucas Leiva, og Henderson/Allen vil få mye rom å dekke opp. For vår del defensivt så vil Sturridge eller Suarez konstant ligge på offsidelinjen og jakte på enhver ball uansett hvor håpløs den måtte være - og dermed må Mertesacker/Koscielny ligge i balanse og kontrollere løpene samtidig som begge backene ikke går hodeløst i angrep. Det jeg frykter mest og ser på vår svakhet i denne kampen er farten til Arteta hvis/når Suarez får ballen i mellomrommet, der spanjolen ofte blir hengende etter og kan pådra seg tåpelige frispark og gule kort. Mignolet Kelly - Skrtel - Toure - Flanagan Gerrard Henderson - Allen Sterling - Sturridge - Suarez Cissokho har startet de to siste kampene på venstreback, så det er vel sannsynlig at det blir han der i denne kampen og? Flanagan på høyre side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Cissokho har startet de to siste kampene på venstreback, så det er vel sannsynlig at det blir han der i denne kampen og? Flanagan på høyre side. Selvfølgelig - glemte av han i farten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Syntes laget til Stefan B var fin fint. Vil også ha inn Podolski som supersub om ting går på tverke. Føler nesten han alltid presterer bedre som innbytter enn startmann også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 http://paisleygates.com/?p=15553 En liten preview og litt stætts fra en Liverpoolside. Odds: 2,15 - 3,60 - 3,50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Her er vi avhengige av at Arteta gjør som sist, ligger rett foran stopperne og tar ut spissene så har vi han som dekning i tilfelle Koscielny misser en brytning også. Sitter ikke med en god følelse foran kampen, men det gjorde jeg ikke sist heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted February 7, 2014 Report Share Posted February 7, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Arteta, Wilshere, Chamberlain, Özil, Cazorla, Giroud Bommet med 1. Sies at Gibbs visstnok ikke er 100% helt ennå. Er i mine øyne den eneste forklaringen på hvorfor spanjolen starter i dag. Har vært rimelig svak de par siste kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Liverpool går all-inn. Kan både drepe oss og passe oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Blir nok starten på en tøff periode det her. Så forøvrig ut som offside på Skrtel for å si det mildt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Er det f*** meg mulig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 8, 2014 Author Report Share Posted February 8, 2014 å Herregud!! Er det mulig å ha så flaks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 https://pbs.twimg.com/media/Bf8_828IQAAKHAk.jpg Bilde av offside på 1-0 forøvrig. 3 Liverpool spillere i offside. Og attpåtil så stusset Touré ballen videre etter det igjen til en enda mer offside plassert Skrtel. Faen meg horribel dømming. Men, 2-0 og game over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Avkledt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 WOW. Vi blir rævkjørt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Bra du ikke investerte i januar Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Ja nå ser vi det kollektive Arsenal... Kjempebra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Dette er bare for dumt. Hva i helvete er det forsvaret driver med? Er jo ikke med på en eneste ball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Der ser vi sesongen ryker, at det går an å sprekke som en atombombe er helt utrolig. Helt latterlig kamp, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Forventet nesten dette av Arsenal. Hadde liten tro før kampen, nå har jeg resignert helt. Fantastisk dårlig :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariu5 Posted February 8, 2014 Report Share Posted February 8, 2014 Er det faen mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted February 8, 2014 Author Report Share Posted February 8, 2014 4-0 etter 20 min? Skulle tro Liverpool spilte mot Accrington Stanley eller noe sånt. Yeye, jeg går å ser på 5000-metern, mer gøy det akkurat nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.