Jump to content

2014.08.02 Liverpool B


bergkampje

Recommended Posts

Tror aldri jeg har hørt Wenger så selvkritisk som etter denne kampen. Her var det ikke engang forsøk på å bortforklare. Han innrømte meget villig at både han og laget leverte for dårlige prestasjoner i dag. Hvorvidt dette gir seg utslag i et revansjelystent lag, får vi se allerede på onsdag mot United. Skulle vi få med oss en opptur spillemessig og resultatmessig fra den kampen, kan Liverpool fort få gjennomgå kraftig på Emirates i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Ok kamp de siste 70 minuttene. Langt i fra strålende, men jeg synes vi matchet dem greit etter 4-0. Kos, Arteta, Ox og Cazorla får godkjent av meg. Det gjør vondt, men vi topper ligaen og skal spille fire hjemmekamper nå. Gleder meg.

 

 

Hahaha!!!

Kampen var en skam i 90 minutter. Liverpool gjorde akkurat som de ville, vi var heldige som slapp unna med 5 i sekken. Heldigvis roa de litt ned slik at det ikke ble tosifret. De var livsfarlige framover, vi var håpløse framover. Vi har slitt i en lang periode synes jeg, men heldigvis møtt dårlig motstand. Tror februar og mars kan bli rene mareritt måneder for oss.

Link to comment
Share on other sites

Synes dette laget skriker etter en spiss som faktisk er i stand til å løpe ifra folk.

Jepp. Skriker også etter en kantspiller som kan mikse litt også. Cazorla er en fantastisk spiller, men jeg er ikke fan av han ute på kanten. Vil gjerne ha en spiller ute på venstre som kan spille ball, men som samtidig evner å dra av en mann og beveger seg mye uten ballen i beina. Attpåtil fungerer det enda dårligere når man har verdens tregeste spiss på topp og som generelt sett er et hakk eller to unna i alle andre kategorier også.

 

Håper virkelig vi går "all in" for Draxler. Ja det er en stiv prislapp på han, men de talentene som har gått for samme pris har virkelig ikke skuffet heller. Tenker da på Hazard, Götze og Neymar. Tror Draxler kan ligge på det samme nivået her hos oss.

 

Skal ikke gå helt off-topic her nå dog. Har jo nevnt det i ryktetrådene hva jeg mener vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt så jævelig forbannet etter 10-årets pinligste fotballprestasjon. Dette viser at vi fortsatt mangler nesten alt og at naiviteten er akkurat like stor som tidligere. Å ramle sammen som er korthus hver gang vi møter et lag som løper og presser høyt viser at laget hat de samme manglene som tidligere. Jeg kan fortsatt ikke fatte at Wenger starter med Wilshere og Arteta sammen med Cazorla. De tre er elendige i press alle sammen og flytter ikke bena defensivt samtidig. De henger ikke sammen i det hele tatt. Når Özil i tillegg viser prov på primadonnanykker og i tillegg får være på banen så lenge som han gjør så sender Wenger fullstendig feil signal til spillere som TR, Podolski og Gnabry. De løper og presser på en helt annen måte enn de nevnte. Nå må det for f.. snart stilles krav til de overnevnte. De har ikke prestert i nærheten av hva de kan i år. Cazorla og Wilshere leverer i glimt, men det holder ikke. Bunn-nivået er skremmende lavt på begge to. Jeg trodde ikke Özil hadde et bunn-nivå som ham viste i går. Skammelig og helt uten ryggrad

Link to comment
Share on other sites

Da er spørsmålet; Klarer spillerne og Wenger å legge denne kampen bak seg, og slå til med en seiersrekke nå? Eller kollapser vi skikkelig (som tidligere år) og ender opp med å sloss om 3/4. plassen nok en gang? Kampene fremover er knallharde og vi bør uten tvil ha 3 poeng mot Manure om håpet om å henge med i gullkampen helt inn fortsatt skal være der. Håper Per og Vermaelen (som jo fortsatt er kaptein) tar skikkelig tak i laget fremover. Har egentlig ikke hatt troa på gull siden starten av denne sesongen, men jo lenger vi holder oss i toppen jo mer øker sjansene.

COYG!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da er spørsmålet; Klarer spillerne og Wenger å legge denne kampen bak seg, og slå til med en seiersrekke nå? Eller kollapser vi skikkelig (som tidligere år) og ender opp med å sloss om 3/4. plassen nok en gang? Kampene fremover er knallharde og vi bør uten tvil ha 3 poeng mot Manure om håpet om å henge med i gullkampen helt inn fortsatt skal være der. Håper Per og Vermaelen (som jo fortsatt er kaptein) tar skikkelig tak i laget fremover. Har egentlig ikke hatt troa på gull siden starten av denne sesongen, men jo lenger vi holder oss i toppen jo mer øker sjansene.

COYG!!!!

 

En positiv ting er jo at vi ikke kollapset etter City kampen til tross for rimelig høye sifre. Ellers har vi jo de siste 2-3 sesongene vært meget solide i vårsesongen. Viser vi formen fra i fjor eller de siste 2 årene før der så er sjansen for gull stor, men da er vi veldig avhengige av å vinne et par av de store kampene også ved siden av å vinne kampene mot bunnlagene.

Link to comment
Share on other sites

 

En positiv ting er jo at vi ikke kollapset etter City kampen til tross for rimelig høye sifre. Ellers har vi jo de siste 2-3 sesongene vært meget solide i vårsesongen. Viser vi formen fra i fjor eller de siste 2 årene før der så er sjansen for gull stor, men da er vi veldig avhengige av å vinne et par av de store kampene også ved siden av å vinne kampene mot bunnlagene.

Mot City ble aldri Arsenal rundspilt og laget hadde en del sjanser. I går var bare trist...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...