Jump to content

2014.08.02 Liverpool B


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Har dessverre sett tendenser til dette helt siden Everton kampen hjemme dessverre.. men vi har allikevel karret med oss resultater, men i dag har vi virkelig blitt overkjørt. Offsidemålet burde selvfølgelig ikke stått, men Liverpool har et helt annet trykk, tempo og intensitet i spillet sitt.

Reiser laget seg etter tapet her så kan det fortsatt bli gull, men jeg frykter det kommer en alvorlig knekk nå.

 

Rett og slett latterlig svakt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Özil bomkjøp

Wilshere oppskrytt

Mertesacker latterlig treg

Koscielny elendig i markeringene

Giroud omstendelig og treg

Monreal plasseringssvak og treg

Arteta plasseringssvak

Cazorla usynlig og treg

 

Selg alle utespillerne!

Selg klubben til Ken Bates, ansett Joe Kinnear som sportssjef.

 

 

...stakkars Szczezcny

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lenge følt at 8-2 kampen mot united er det jævligste jeg har sett med Arsenal, men dette tar faktisk kaka. I den kampen så skapte vi i det minste sjanger, nå loffer vi bare rundt som idioter.

Som bringer fram spørsmålet, hvor er Vermaelen? Uansett, ut med Per, få på niklas. Gå ned til 3 bak. Her er det bare å gå all inn....

Link to comment
Share on other sites

Ingen ande topplag kolapser slik i åpningsminuttene. Det er bare Arsenal som kan finne på slikt. Trist og synd. Hva med å samle laget og få litt spill? Drt kom faktisk 3 store sjanser etter 1-0 også. Man fortsatte i samma duren til det stod 4-0!! Etter 18min. Latterlig latterlig spill. Som sagt kun Arsenal som kan la det skje

Link to comment
Share on other sites

Özil, Monreal og Wilshere har vært dårlige i lang tid. I dag er de så grusomme at jeg ikke har ord. De skulle vært byttet alle samme. Etter 10 minutter. Hvorfor i helvete spiller ikke TR denne kampen? Eneste arsenalspiller med litt trykk i. Hvorfor tar han ut The Ox fra midten når han mener han er best på midten. Herregud Wenger, dette er faen meg det jævligste jeg har sett og jeg trodde ikke at det skulle være mulig å være så utrolig naiv. Fy f.. aldri noen sinne vært så sint

Link to comment
Share on other sites

Ja nå ser vi det kollektive Arsenal... Kjempebra!

 

Dette er rett og slett feil Marius-. Det kollektive Arsenal det siste året har vært eminent. Å dømme det kollektive Arsenal basert på en omgang er mildt sagt feilaktig. MEN, at det kollektive Arsenal har sviktet totalt på Anfield er helt korrekt. Dette er rett og slett pinlig. Vi spiller Liverpool gode ved å aldri være tilstede.

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis kommer ikke Arsenal til å gi opp resten av sesongen på grunn av 35 dårlige minutter (mot et lag som samtidig har 35 veldig sterke minutter).

 

Jeg er mildt sagt skuffet over hvor dårlig forsvars- og pasningsspillet var frem til slutten av omgangen, men vi får bare avslutte kampen med stil og ta resten av sesongen derfra.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette er rett og slett feil Marius-. Det kollektive Arsenal det siste året har vært eminent. Å dømme det kollektive Arsenal basert på en omgang er mildt sagt feilaktig. MEN, at det kollektive Arsenal har sviktet totalt på Anfield er helt korrekt. Dette er rett og slett pinlig. Vi spiller Liverpool gode ved å aldri være tilstede.

Det jeg mente er når det butter. Det er helt latterlig å ikke endre gameplan å komme seg litt istedenfor å bare kjøre på med enorme mellomrom. Ett Chelsea ville lagt seg kompakte og ridd første stormen også begynt kampen når det fremdeles er en kamp. Dette her er bare ydmykende mot ett lag dom best er 3/4...

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mente er når det butter. Det er helt latterlig å ikke endre gameplan å komme seg litt istedenfor å bare kjøre på med enorme mellomrom. Ett Chelsea ville lagt seg kompakte og ridd første stormen også begynt kampen når det fremdeles er en kamp. Dette her er bare ydmykende mot ett lag dom best er 3/4...

 

Det endrer jo det foregående innlegget en hel del. Jeg er fortsatt uenig men jeg ser poenget ditt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...