Jump to content

2013.26.10 Crystal Palace B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Svar på tiltale der Stefan :)

Hvilken tiltale? Bare syntes han har sett meget sliten ut siden andreomgangen mot Dortmund og at han har tapt utrolig mange dueller i dag kontra hva han vanligvis gjør. Kunne oppriktig ikke huske at han hadde vunnet et eneste oppspill..

 

Herlig at han hadde orken og satt ballen fra Ramsey. 3 poeng på en dårlig dag! :D

Link to comment
Share on other sites

Hvilken tiltale? Bare syntes han har sett meget sliten ut siden andreomgangen mot Dortmund og at han har tapt utrolig mange dueller i dag kontra hva han vanligvis gjør. Kunne oppriktig ikke huske at han hadde vunnet et eneste oppspill..

 

Herlig at han hadde orken og satt ballen fra Ramsey. 3 poeng på en dårlig dag! :D

 

Rettelse: 3 poeng på en elendig dag!

Link to comment
Share on other sites

Vi har tatt maks antall poeng i dag og øker vårt forsprang til chelsea eller city eller begge. I tillegg kommer vi til å øke avstanden til pool neste uke. Gudene må la oss vinne den kampen, for jeg skal se den live på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Me very happy now!

Me 2! :D

 

En ting til må nevnes også: Tapet av alle kantspillerene våre som er i stand til å utfordre har vært vanvittig stort.

 

Se på Gnabry i dag. Han har ikke en utpreget god kamp, men han utfordrer et par-tre ganger og skaffer straffe og burde muligens hatt 2. Blir ufattelig deilig å få Walcott tilbake igjen.

Link to comment
Share on other sites

Me 2! :D

En ting til må nevnes også: Tapet av alle kantspillerene våre som er i stand til å utfordre har vært vanvittig stort.

Det er akkurat det jeg syns er så jævla imponerende med dette laget. Vi leder serien og henger med i toppen av en helvetes tøff cl-gruppe uten skikkelige kantspillere. Det er rett og slett imponerende.

Link to comment
Share on other sites

I en årrekke har jeg irritert meg over Uniteds evne til å hale inn tre poeng på dårlige dager. Derfor er det så vanvittig deilig å se at også vi kan klare det. Mye kan sies om trøtte ben og dårlig spill, men fasiten er tre poeng til oss og null poeng til Palace. Før pause ble det skrevet her at vi manglet motivasjon. Jeg syns kampen var et perfekt eksempel på glimrende motivasjon. Det var vinnervilje i gutta i dag. Rett og slett en deilig følelse å vinne i dag til tross for at det var en ekstremt spennende affære.

Link to comment
Share on other sites

Det røde kortet, rett eller feil? Personlig så mener jeg at det er feil, etter å ha sett reprisene. Men min første reaksjon var noen bannegloser siden jeg fryktet det røde. Klandrer jeg dommeren? NEI! Han må vurdere situasjonen der og da, og siden hans avgjørelse var lik det jeg fryktet så har jeg ikke tenkt å være så alt for mye etterpåklok.

Etterpåklokskapen overlater jeg til "sofadommerne" i studio (og i de tusen hjem) som etter mange repriser kan eventuelt kan fortelle hvilken "idiot" dommeren er.

 

Polakken er en matchvinner i dag og viser hvilken keeper vi kunne/kan ha, hvis han klarer å rydde vekk "smårusket".

 

Innsatsen etter det røde korter er jeg fornøyd med, noe mindre fornøyd før utvisningen.

 

Min største bekymring er Flamini sin skade, vi trenger han så sårt neste helg mot Liverpool. Forhåpentligvis så ble han tatt av banen tidlig for å unngå noe værre.

Link to comment
Share on other sites

Vi viser karakter idag! Herlig!

 

Ja vi gjør jo det på sett og vis, men vi viser også de typiske kjennetegnene "laid back" (som snudde kampbildet) og "naivitet" (som sendte oss ned til 10 mann). Heldigvis dukket det opp en gal Palacehjerne som bikket kampen i vår favør. Fra det røde kortet og inn kan vi kalle det "karakter", godt iblandet en liten dose flaks. Jeg er mer lettet enn imponert.

 

Det er kanskje dette som heter å vinne på en dårlig dag. Jeg er kjempeglad for seier, men jeg er også frustrert og bekymret over vår evne til å være våre egne værste fiender.

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat det jeg syns er så jævla imponerende med dette laget. Vi leder serien og henger med i toppen av en helvetes tøff cl-gruppe uten skikkelige kantspillere. Det er rett og slett imponerende.

 

Aye. Enig med deg der. Pluss at vi har hatt vår beste spiller fra i fjor (Cazorla) ute praktisk talt hele sesongen så langt.

 

Må også nevnes at vi praktisk talt har hatt ingen spillere på benken som kunne komme inn og snu kampbildet heller som blant annet Podolski og Chamberlain gjorde et par ganger forrige sesong. Når vi får disse spillerene tilbake igjen så vil vi ha flere alternativer både på kant og benk. Gleder meg noe vanvittig og håper virkelig vi fortsetter i samme stil som det vi har gjort så langt denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Liverpool blir tøft. Suarez er virkelig on-fire og de har også Sturridge og flere andre spillere i god form.

 

Arteta derimot er klar til Liverpool kampen. Han står over mot Chelsea i Cupen. Ellers håper jeg at Flamini blir fort klar, men frykter at det er snakk om et par-tre uker på han..

Link to comment
Share on other sites

Speeaking after the Norwich City game on October 17, Arsene Wenger said: "I don’t think we will see him against Dortmund, nor Crystal Palace nor Chelsea. He is at least two weeks away now."

 

Så minst to uker. Håper selvfølgelig han er tilbake snart. Ditto det samme med Chambo og Pogoalski, men de to siste er over en måned unna. Chamberlain er tilbake i desember og Podolski i slutten av november eller starten av desember..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...