Jump to content

2013.03.30 Reading H


Stefanb

Recommended Posts

Redd ramsey må på kanten igjen :/ Han må inn i midten, der forsvarer han lett en plass på siste kampers form.

Gervinho har ikke vist noe, men greit nok da.

Giroud presterer jo ikke, kanskje hvis vi overkjører disse?

OX og Podi burde vært med eller komme tidlig inn om vi stamper. Tullete å ikke spille med spillere i form. Hadde virkelig ikke trodd vi kjøpte podi til å være en innbytter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Kan jo for ordens skyld slenge inn lagoppstillingen her også:

 

Arsenal: Fabianski, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Rosicky, Arteta, Ramsey, Cazorla, Gervinho, Giroud

Subs: Szczesny, Vermaelen, Jenkinson, Gibbs, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Podolski

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Mange muligheter han kunne gjort mye mer ut av. Klarer det rett og slett ikke. Han virker best inne på 5m der det er pingpong eller han får den på hue.

Herlig southamton 1-0 over chelsea!

 

Nå driver vi å roter vekk alle muligheter til å punktere kampen her. Så mye rot de gjør bak der uten at vi straffer dem!

Link to comment
Share on other sites

Han dommern der henger ikke helt med. Soleklart frispark for Cazorla der :/

Ellers en bra 1omgang.

Positiv for Gerv, han prøver og har noen flotte ting før avsluttningene.

Cazorla fortsetter sin fine form, synd han ikke får uttelling.

Rosisky imponerer med fint overblikk

Litt skuffet over Ramsey som har rota vekk mye.

Veldig skuffet over Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Flott innlegg det var vanskelig å forsvare seg mot mener nå jeg. Inlegget burde aldri blitt slått så upresset som det ble.

Så desverre ut som han koliderte i stolpen.

 

Godt for giroud å sette den der, hadde han bomma der ville fadesen vært komplett for han idag. Pliktscoring i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Flott innlegg det var vanskelig å forsvare seg mot mener nå jeg. Inlegget burde aldri blitt slått så upresset som det ble.

Så desverre ut som han koliderte i stolpen.

 

Godt for giroud å sette den der, hadde han bomma der ville fadesen vært komplett for han idag. Pliktscoring i mine øyne.

 

Vel - Giroud har da hatt mange bra involveringer i dag. Ikke i avslutterposisjon, sant nok, men mange gode filkker både med hode og ben.

 

Giroud er en bra spiss. Ingen superspiss og jeg kan være enig i at han ikke er god nok til å være fast toppspiss på et topplag i PL.

 

Men han er ikke så håpløs som enkelte her inne vil ha det til. IMHO, selvsagt :)

Link to comment
Share on other sites

Burde kanskje vært frispark, men burde hatt straffe i 1omgang. Oppiopp

 

Bjervell: Han kan være en riktig så god backup, han virker bedre som tilrettelegger enn avslutter. Men enig i at han er for dårlig som fast spiss på PL lag.

Link to comment
Share on other sites

 

Vel - Giroud har da hatt mange bra involveringer i dag. Ikke i avslutterposisjon, sant nok, men mange gode filkker både med hode og ben.

 

Giroud er en bra spiss. Ingen superspiss og jeg kan være enig i at han ikke er god nok til å være fast toppspiss på et topplag i PL.

 

Men han er ikke så håpløs som enkelte her inne vil ha det til. IMHO, selvsagt :)

 

God som oppspillspunkt og tidvis god med flikker og en-touch spill, men han roter ofte vekk ballen når det blir litt for komplisert. Mitt største ankepunkt er at han er såpass svak foran mål. Var vel 4-5 rimelig gode muligheter han rotet vekk grunnet dårlig touch/teknikk og at han er såpass treg i førsteomgang. Liker heller ikke at han prøver å droppe så dypt og spille som van Persie når han helt klart ikke har teknikken og overblikket for det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...