Jump to content

2013.03.30 Reading H


Stefanb

Recommended Posts

Moro kamp å være tilstede på. God stemning. Skuffelsen var en del Readingsupportere som var direkte patetiske.Heldigvis ryddet politi godt opp og fikk kastet ut den verste bermen. Spillemessig var dette en leken affære, Gervinho og Cazorla var det klasse over. Vil påstå at teknisk er det få spillere i dagens Arsenalstall som når opp til Santi. Han gjør finesser som få gjør etter ham. Defensivt var det stålkontroll bortsett fra målet imot. Reading er definitivt ikke i PL neste sesong. Ellers er Kos kongen i forsvaret. Han rydder opp det som kan. Tror Vermaelan skal slite med å få plassen fra Kos tilbake. Arteta er stålet på midtbanen. Han er utrolig tøff i duellene. Ramsey jobber utrettelig og Mozart holder flyten oppe. Herlig kamp å være tilstede på;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Moro å se på gutta igår. Og spesielt Santi er en virkelig nytelse:)

 

Dog. En ting jeg satt å tenkte på når vi ble servert sjanse etter sjanse av stakkars Leigherwood m.fl :

 

Lurer på hvordan Paddy, Bergkamp, Henry, Freddie og Pires hadde utnyttet de sjansene... De var nådeløse.

Spillerforståelsen var av ypperste klasse, teknikk, tempo og pasningene det samme. Jeg synes ofte vi sliter

når vi blir "gitt" sjanser. De siste pasningene blir unøyaktige, løpene er ikke gode nok, touchene og avslutningene svikter.

 

En av mange grunner til at vi ikke lenger er et topplag. Kvaliteten på laget er langt ifra det den var. (Obviously)

Selv ikke etter 4-1 gir jeg altså opp klaginga.. Nope, jeg vil ha oss helt til toppen. Hvis det skal skje trenger vi

forsterkninger. Både bak og foran.

 

MEN. Det var moro å se oss på hjemmebane omsider igjen. Det var moro å se oss spille underholdende fotball !

 

Hadde det samme laget som du sier der gått ut å spilt mot Reading den samme kampen. Så hadde det nok fort vært 8-0:p(Når de var i sin storhets tid, som jeg regner med du mener:p)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...