Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Hva er det med "de ordene" Wenger ytrer som før deg til å miste toren på at vi får inn en toppspiss?

 

Arsène Wenger says Olivier Giroud will be an important member of the Arsenal squad this season - no matter who else comes in.

Jeg leser det slik at det IKKE blir noen hovedspiss inn med de ordene. Ellers ville ikke Giroud spillt "førstefiolin" slik jeg tolker Wengers ord. Om du tolker de anderledes, fint for deg..
Link to comment
Share on other sites

Det er jo klart at Wenger må berømme Giroud samt si at han kommer til å bli viktig. Hva skal ha si? " We are looking to sign a new striker. I have no faith in Giroud". Med alle ryktene rundt Higuain og Suarez så er det jo nærmest en selvfølge at Wenger går ut med en slik tilit til Giroud. Well played Mr Wenger. Well played

Link to comment
Share on other sites

quote name="Marius-" post="285331" timestamp="1374237950"]

Jeg leser det slik at det IKKE blir noen hovedspiss inn med de ordene. Ellers ville ikke Giroud spillt "førstefiolin" slik jeg tolker Wengers ord. Om du tolker de anderledes, fint for deg..

 

Jeg fatter og begriper ikke hvordan det er mulig å tolke utsagnet om at Giroud vil bli en viktig del av troppen (an important member of the Arsenal squad )til å bety at han skal spille førstefiolin...

Link to comment
Share on other sites

 

Det er jo klart at Wenger må berømme Giroud samt si at han kommer til å bli viktig. Hva skal ha si? " We are looking to sign a new striker. I have no faith in Giroud". Med alle ryktene rundt Higuain og Suarez så er det jo nærmest en selvfølge at Wenger går ut med en slik tilit til Giroud. Well played Mr Wenger. Well played

 

 

Bra Castor!!

Link to comment
Share on other sites

 

Hva er det med "de ordene" Wenger ytrer som før deg til å miste toren på at vi får inn en toppspiss?

 

Arsène Wenger says Olivier Giroud will be an important member of the Arsenal squad this season - no matter who else comes in.

 

Pass deg Tapapa. Rasjonalitet kan forveksles med positivitet. Og det vil vi ikke ha noe av her inne :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Rasta.

 

Jeg er sikker på at vi kommer til å handle en eller to meget gode spillere. Jeg tror genuint at Wenger og co vet at forsterkninger må til dersom vi skal være med å kjempe om ligagull. Vi har ikke noe peiling på hva som skjer bak kulissene, og all denne synsingen er så utrolig unødvendig. Jaaaada, andre spillere har handlet spillere vi har vært linket til osv osv. Faktum er derimot at det er mange dager igjen av dette transfervinduet, og bl.a. Suarez, Higuain og Rooney er fortsatt 'tilgjengelige'.

 

Have some faith, det har jeg :)

 

Nå er det fest. God jævla sommer, Gooners.

 

 

 

BREAKING: BENTEKE HAR SIGNERT FORLENGELSE MED VILLA. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAEN! WENGER UT!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Rasta.

 

Jeg er sikker på at vi kommer til å handle en eller to meget gode spillere. Jeg tror genuint at Wenger og co vet at forsterkninger må til dersom vi skal være med å kjempe om ligagull. Vi har ikke noe peiling på hva som skjer bak kulissene, og all denne synsingen er så utrolig unødvendig. Jaaaada, andre spillere har handlet spillere vi har vært linket til osv osv. Faktum er derimot at det er mange dager igjen av dette transfervinduet, og bl.a. Suarez, Higuain og Rooney er fortsatt 'tilgjengelige'.

 

Have some faith, det har jeg :)

 

Nå er det fest. God jævla sommer, Gooners.

 

 

 

BREAKING: BENTEKE HAR SIGNERT FORLENGELSE MED VILLA. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAEN! WENGER UT!

 

 

Støtter meg til denne :)

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke være leitt å være manager. Først blir man kritisert for å hente en spiller, så blir man kritisert for å bruke spilleren. Som om ikke det var nok så blir manageren også kritisert for å kvitte seg med nevnte spiller. It's a hell of a gig beeing a football manager!

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at vi er interesserte i Luiz Gustavo nå. Vi skal visstnok legge inn tidens latterligste bud på £8m.

 

Regner med dette bare er oppspinn. Noen som legger 2 og 2 sammen, men som ender opp med 3.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal will make a staggering bid worth £40 million for Luis Suarez in the next 48 hours, Goal understands.

 

http://www.goal.com/en/news/9/england/2013/07/19/4127995/arsenal-to-make-new-40m-suarez-bid?ICID=HP_HN_3

 

ffe

 

Luis Suarez is ready to tell Liverpool that he wants to join Arsenal, writes John Cross in Nagoya.

Liverpool

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenal-transfers-luis-suarez-ready-2067746#ixzz2ZZUXPclE

* Krysse fingrene*

Link to comment
Share on other sites

Og The Sun melder at Real Madrid byr 20 mill og Higuain for Suarez. Real Madrid må jo vær et helv...

å forhandle med for Arsenal. Problemet er at det er mye rykter og sikkert 90% er ren bullshit. Tror ikke

vi ender opp med noen av våre 3 hovedmål. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5023941/Luis-Suarez-Real-to-offer-Liverpool-20m-plus-Gonzalo-Higuain.html

Link to comment
Share on other sites

De slapp å kjøpe, men for oss var det 7 millioner euro rett ut vinduet (300.000 euro pr. kamp sånn cirka). Lønn ikke medregnet.

IKKE GLEM AT HAN VAR EN VIKTIG BIDRAGSYTER I KAMPEN SOM SIKRET CL-KVALIKK I 2011/12 SESONGEN (borte mot WBA). Tror vi kan si at han har betalt ned den summen.

Link to comment
Share on other sites

Bernard er en fantastisk spiller, men ikke helt proven enda. Han er god med begge bein, kjapp og kan dribble forbi både en og flere spillere.

Kunne godt fått han inn, men ikke kun han!

 

Deilig å få vekk Santos!

 

Får satse på at vi får inn Higuain eller Suarez, av de 2 vil jeg faktisk helst ha Suarez.

Link to comment
Share on other sites

Med de spillerene som linkes om dagen (dog forholdsvis vagt) så hadde vi hatt et rimelig brukbart førstelag.

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta/Ramsey - Luiz Gustavo

Walcott - Cazorla/Wilshere - Bernard/Cazorla

Suarez

----------------

Så inntil disse spillerene forsvinner til andre klubber kan man drømme litt! :)

 

Må forøvrig si at Bernard er en meget spennende spiller. En slik type spiller jeg elsker å se på. Han har fart og teknikk i bøttevis. Samtidig jobber han knallhardt. Dog.. han er veldig liten og spinkel, men jeg må si at han biter fra seg på tross av dette, men det spørs om ikke det å være såvidt over 1,60 muligens blir litt lite i PL?

 

Skjer overgangen så kan jeg dog ikke være annet enn positiv, men jeg tror dessverre ikke det er noe i disse ryktene heller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...