Jump to content

2013.02.02 Stoke H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Da har vi en 6 poengs luke ned til Liverpool som skal til Etihad i morgen, og 1 poeng opp til 4. plassen som Tottenham innehar. De skal til West Brom. i morgen og kan på ingen måte garantere 3 poeng. Ser ut som kampen om Champions League spill kan snu mange ganger før sesongen er omme.

Link to comment
Share on other sites

Da har vi en 6 poengs luke ned til Liverpool som skal til Etihad i morgen, og 1 poeng opp til 4. plassen som Tottenham innehar. De skal til West Brom. i morgen og kan på ingen måte garantere 3 poeng. Ser ut som kampen om Champions League spill kan snu mange ganger før sesongen er omme.

Men det var vel på denne tiden i forrige sesong, Arsenal startet en lang "winning streak", som varte til slutten av mars. Den andre seieren i den rekka kom på Stadium of Light. Der skal vi i neste runde. Håp om gjentakelse? :)

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier. Stoke er og blir et drittlag! Jeg syntes ved første øyekast Shawcross' takling på Koscielny så ut som en 50/50-duell. Men reprisen viser selvsagt at Shawcross sikter på tissen til vår mann - og treffer. For en dust! Han hører hjemme i fengsel!

 

Best av våre: Tja, det var egentlig jevnt over hele linja. Men jeg lander på Walcott. Giroud litt skuffende i dag.

Link to comment
Share on other sites

Viktig at vi klarer å avgjøre selv om det er et "drittmål".

 

Pullis vil nok klage på dommeren for at det ikke bli 'disallowed', men hadde aldri klaget dersom det ikke hadde vært vurdert i det hele tatt. Var jo ingenting feil der. Han burde heller ta ansvar for eget lag som tapte masse dueller på defensive cornere og ble utkjempet av et Arsenallag som faktisk jobbet mer for det i dag.

Link to comment
Share on other sites

Det er et godt lag som begynner å ta form. Best i alle faser av spillet idag. Stoke hadde ikke en eneste målsjanse og det er veldig bra press nesten hele kampen. Periodevis litt lavt balltempo, men vi skaper flere veldig god sjanser. Deilig å slå Stoke og deilig å se at vi fortsetter å ha kontroll etter vi har scoret. Diaby blir viktig framover. Helt utrolig hvordan han klarer å få med seg ballen med 3 spillere rundt seg.

Link to comment
Share on other sites

Antakeligvis ja. Helt utrolig at linjemannen lager en sak ut av det.

Linjedommeren ser nok bare at Walcott er offside og vinker som en ren refleks. Kan vel også tenkes han trodde det var Walcott som scoret. Ikke lett å se fra linja når det går så fort. Det var uansett bra dømt av dommeren

Link to comment
Share on other sites

Til tider frustrerende kamp men heldigvis klinket Podolski ballen i mål. Langt ifra godt nok fra Arsenal uansett.

Herlig å se Wilshere fyrer seg opp og vise samme fakter som Vieira!

Synes kampen var herlig. Det måtte komme et mål. Det er slike kamper som er deilig å vinne. Vi var best til alt og Wilshere....oh Wilshere. For en spiller. Som en mini-me utgave av Tony Adams

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier. Stoke er og blir et drittlag! Jeg syntes ved første øyekast Shawcross' takling på Koscielny så ut som en 50/50-duell. Men reprisen viser selvsagt at Shawcross sikter på tissen til vår mann - og treffer. For en dust! Han hører hjemme i fengsel!

 

Best av våre: Tja, det var egentlig jevnt over hele linja. Men jeg lander på Walcott. Giroud litt skuffende i dag.

 

Jeg håper vi aldri får se Shawcross på landslaget igjen. Gammel ManU-gutt, til og med. Alt er feil med ham. Det er meget passende at han spiller for Stoke.

 

Man of the match: Koscielny.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...