Jump to content

2013.02.02 Stoke H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Arsenal startet sesongen med 3 clean sheet på de første 3 kampene. Etter det har vi kun hatt 6 clean sheet på 30 kamper. Arteta har spilt 8 av de 9 kampene vi har holdt tett. Jenkinson og Diaby har ikke vært med så mye denne sesongen, men de har begge vært med å sikre 4 clean sheets.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er han virkelig, virkelig ikke...

 

Det er jeg enig med deg i. Det er sjelden jeg bruker ordene 'Vermaelen' og 'trygg' i samme setning. Greit nok at Santos hadde en 'stinker' mot Brighton, men jeg synes han var akseptabel mot 'pool. Nå har han fått disse to kampene i beina etter langvarig opphold og vil sannsynligvis bare få bedre form fram mot Bayern-kampene.

Link to comment
Share on other sites

Uansett, laget:

 

Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Diaby, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud

 

Ingen Ramsey, Cazorla eller Podolski. Er god balanse i laget hvert fall. Forventer at Ox og Theo gjør livet surt for Wilkinson og Shotton i dag.

Link to comment
Share on other sites

Uansett, laget:

 

Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Diaby, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud

 

Ingen Ramsey, Cazorla eller Podolski. Er god balanse i laget hvert fall. Forventer at Ox og Theo gjør livet surt for Wilkinson og Shotton i dag.

 

Subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Podolski

 

Jeg er meget fornøyd med Arteta tilbake! Monreal gleder jeg meg til å se.

Link to comment
Share on other sites

Føler at dette er et veldig godt plukket lag av Wenger. kudos for det!

 

Tror også det er viktig at de tre sparte herrer - Ramsey, Podolski og Cazorla får hvile litt. Kanskje spesielt sistnevnte.

 

Jeg har trua i dag... Og det er første gangen på lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Det skal definitivt ikke være sånn. Men Sumo vurderer kvaliteten fortløpende i forhold til internettkvaliteten. Det er mulig at den registrerte nettet ditt til svært lav hastighet når du logget inn for første gang, og at det henger igjen. Men ellers så skal det komme seg, når internettkvaliteten bedrer seg...

 

Når en stream kutter på grunn av dårlig internett blir bare kvaliteten usannsynlig dårlig istedetfor.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...