Jump to content

2013.01.26 Brighton B


Stefanb

Recommended Posts

Diaby og Ramsey sentralt og Cazorla/Rosicky i den offensive posisjonen, hvis det stemmer?

 

Cazorla på kant og Rosicky sentralt håper jeg i så fall, men det blir nok Cazorla sentralt, Podolski på kant og Giroud på topp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker ©, Koscielny, Santos, Diaby, Ramsey, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Podolski, Giroud

 

Arsenal subs: Mannone, Sagna, Gibbs, Wilshere, Cazorla, Arshavin, Walcott

 

 

Jaggu! Wenger har hørt mine bønner! Mertesacker kaptein!

Link to comment
Share on other sites

100% innsats så tror jeg dette går veien, men jeg er veldig usikker på om disse spillerene går ut med 100% innsats..

 

Er også flott at Ramsey får 2 kamper på rad. Denne gangen har han virkelig fortjent det.

Link to comment
Share on other sites

En midtbane med Diaby og Rosicky samtidig, er noen av dem i det hele tatt match-fit?

 

Diaby burde vel nærme seg. Rosicky derimot..

 

Edit: Tsjekkeren har fortsatt rykket og farta da. Så burde være temmelig match-fit. Er nok mer kamptrening biten han mangler en del på.

Link to comment
Share on other sites

Pluss drivet til Rosicky....

 

Drivet til Rosicky er deilig. Wilshere har det også, men ikke i nærheten av Rosicky ennå.

 

Ellers syntes jeg Ramsey har vært klasse så langt. Liker aggressiviteten hans og det generelle spillet hans når han spiller i "Arteta"-rollen. Personlig syntes jeg han over disse to kampene har spilt den bedre enn Arteta selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...