Jump to content

2013.01.26 Brighton B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Men i svarte! Santos frustrerer meg noe voldsomt! FÅ han av banen i pausen.

 

Not gonna happen.. de fleste av oss sa dette om Sagna også i flere kamper, men det skjer aldri. Santos er på bærtur når det kommer til posisjonering GANG PÅ GANG, men skal banne på at han kommer ut på banen i andreomgang også.

Link to comment
Share on other sites

Greit, nå har Santos brukt opp kvota si. Fy faen at det går an - det ser ikke ut som han bryr seg en gang. Nærmest gir Brighton utligningen - flaks at Brightonspillerne var hakket for ivrige der. Szczesny er ingen kjempekeeper, helt enig i det, men det må også stilles spørsmålstegn ved forsvaret på utligningen. To Brightonspillere får jo gå opp alene.

 

Dette ser ikke bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Diaby er fortsatt alt for rusten og Santos er rundingsbøye(Har sagt det hele sesongen, vi trenger en ny venstreback, en fra juniorlaget hadde sannsynligvis vært like bra..). Samtidig har jeg mast på en ny ving, Podolski og Walcott er gode, men Ox og Gervinho holder ikke nivået enda. Hvor lang tid skal vi vente før vi får inn litt ordentlig konkurranse..

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli noe lei narko-Claus nå. Evner snart ikke annet enn å rakke ned på forsvarsspillere. Er det virkelig så mye sjalusi i stakkaren?

 

Hva sa han som var så galt? Det han sier om målet imot er jo helt korrekt. to mann skal ikke vinne de duellene når vi har såpass mange folk i boksen!

Link to comment
Share on other sites

Uansett om Diaby er kamprusten eller ikke. Entusiasme og arbeidsvilje forsvinner ikke av den grunn. Virker uinteressert som nevnt av andre her!

 

Nettopp. Som jeg påpekte så er det ikke akkurat mye iver i Diaby sitt spill. Han har 1 virkelig "outstanding" kamp i omtrent hver tiende kamp. Liverpool kampen var hans beste kamp denne sesongen og da viste han hva som bodde i seg, men i nærmest samtlige kamper bortsett fra det så har det ikke vært mye annet enn "greit" og "brukbart" fra den kanten.

 

Utrolig ustabil og skadeutsatt. Nærmer seg 27 år og folk venter fortsatt på hans store gjennombrudd..

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli noe lei narko-Claus nå. Evner snart ikke annet enn å rakke ned på forsvarsspillere. Er det virkelig så mye sjalusi i stakkaren?

Ganske enkelt å rakke ned på forsvarsspillere når man ser hvor elendig vi forsvarte oss på målet imot og den sjansen som Szczesny reddet glimrende. Da blir det lavmål å klage på at "ekspertene" i studio er sjalu som du sier, når de faktisk kommenterer det åpenbare.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli noe lei narko-Claus nå. Evner snart ikke annet enn å rakke ned på forsvarsspillere. Er det virkelig så mye sjalusi i stakkaren?

 

Han er langt i fra den verste når det kommer til å rakke ned på forsvar og leter etter feil istede for å skryte av mål. Han der andre engelskmannen som pleier å være tilstede (ikke han som er der i dag) og Petter Myhre er hakket verre på dette punktet. Alle mål skal analyseres for å finne syndebukker.

Link to comment
Share on other sites

Han har en nese som skapt til å sniffe.

Personlig har jeg sansen for premierleague studioet til TV2. Virker som jeg er den eneste.

 

BE

 

Pluss at han snakker litt som en nærkis og ansiktet hans ser jo ut som trynet til en som har festa litt vel hardt.

 

Selv ser jeg ikke på TV2 så kan ikke bedømme noen der, men jeg syntes som oftest det er grusomt å høre på disse "ekspertene" og generelt sett norske kommentatorer. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...