Jump to content

2012.12.04 Olympiakos B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Jeg gleder meg som en unge å se noen som virkelig vil spille fotball igjen!

 

Arshavin er jeg ufattelig spent på. Chamakh like ens.

Jeg gleder meg til å se Djourou, jeg håper mannen storspiller.

Jeg håper Rosicky viser gamle takter

Jeg håper Le Coq viser oss hvilket talent han er som defensiv midtbane.

Jeg håper Ansah, Meade, Angha og Akpom får vise seg frem

 

Jeg håper jeg får se spillere som ofrer alt for å spille med kanonen på brystet

 

Jeg håper jeg får se Arsenal F.C!

Link to comment
Share on other sites

Har egentlig ingen forventninger til kampen i dag, men håper at minimum en eller flere av de som får sjansen gjør det bra og kan bli aktuelle i PL også fremover. Vi trenger større bredde, men da må Wenger også slippe til spillerne og hvile spillere innimellom fremfor bare å forklare innsatsen vår med at spillerne er slitne (eller "jaded" som vel er uttrykket Wenger bruker)!!

 

Synd at flere av de som er mest interessante på U21-laget ikke kan spille, som f eks Eisfeld, Bellerin, Olsson og at samtidig de som er nærmest i nivå er ute med skade (Miquel, Yennaris, Gnabry)

Link to comment
Share on other sites

Oi, skikkelig svakt lag vi sender nedover. Olympiacos skal være mye bedre enn oss og burde vinne. I mine øyne er de ihvertfall storfavoritter. Schalke vinner nok uansett sin kamp og dermed "er det vel ikke så farlig med et tap". Får håpe de som spiller i det minste gjør en god figur, så får vi bare håpe at vi er heldige med CL-trekninga.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er laget, så er iallefall Shava solgt allerede. Ikke at jeg sier det er så galt i seg selv, men han kunne bidratt bra her iallefall.

 

Lurer på hva Arshavin tenker jeg... Er han fornøyd med å cashe inn en god slant i uka for ingenting? Stiller han noen krav? Gitt opp Arsene som sin trener?

Link to comment
Share on other sites

Skandale å ikke la Arshavin starte denne her. Noe er riv ruskende galt en plass. Slik stå er for tiden burde han fått prøve seg i ligaen også...Wenger har tydeligvis en agenda her, en annen agenda han har som er mer skremmende er Ramsey...Og velkommen tilbake skal du være Squi...djizzes...

 

Resultat...? 4/5 til olympiakos 1/2 til Arsenal...godt jeg har sagt opp viasat sport...dette blir siste kampen og oppsigelsestiden er i gang...

 

På den heeeeeelt andre siden, gutta spiller uten press i dag, og kanskje nettopp da kan de overraske...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...