Jump to content

03.12.11 Wigan Athletic (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Den trengte Gervinho! Tydelig at han har slitt med selvtilliten foran mål de siste kampene. Kanskje vi nå får se han avslutte mer! Herlig gjort av Van Persie som vanlig. På tide at han også får seg en scoring i jakten på scoringsrekorden i et kalenderår!

Link to comment
Share on other sites

Greit gjennomført kamp. Wigan var dårlige og vi utnyttet det, vi var gjennomført bedre(Til tross for en dårlig start på kampen).

Kudos til Ramsey og Arteta som jobber hardt og knapt gjør en feil i kampen, Walcott bruker farta si bra når han har muligheten og VP Scorer atter et mål! Mertesacker har ingen problemer i dag, tror han vil bli viktigere når han venner seg til ligaen, rundt mars-april.

 

Edit: Veldig deilig at Gervinho idag klarer å score!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor får egentlig ikke Chamberlain mot slutten av denne? Rart! Forventer at han starter mot Olympakos midtuke.

 

Personlig håpte jeg på innhopp fra Coquelin, Chamberlain og Arshavin. Arshavin for Ramsey og som offensiv midtbane, Chamberlain inn for van Persie. Walcott som spiss og Chamberlain på høyre, mens Coquelin kom inn for Song.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke meningen å være misfornøyd etter kampen, men jeg greier ikke se hvorfor Wenger beholder van Persie og Ramsey på i 90 minutter. Vi går inn mot en hard periode, og å gi spillere som Wenger sier er i red zone fysisk sett bare en uke før 90 mimnutter når det slettes ikke er nødvendig, det virker for meg lite smart. Jeg er også rimelig skuffet over at Arshavin nok en gang prioriteres over Ox. Arshavin er en spiller jeg håper vi selger snarest, og Ox må da kunne nyte godt av noen minutter PL-fotball i et lag som fungerer?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...