Umlaut Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 http://news.arseblog.com/2011/08/arsenal-linked-with-andre-santos/ Personal information Full name: André Clarindo dos Santos Date of birth: March 8, 1983 (age 28) Place of birth: São Paulo, Brazil Height: 1.80 m Playing position: Left back Kan se ut til at dette er den forsvarsspilleren Wenger ønsket å hente. Han har 22 landskamper for Brasil og har spilt fast der i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Yeye, velkommen Santy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Dette ville være en godskjent signering i mine øyne Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Går sterke rykter om at spelaren er klar: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8729940/Arsenal-begin-rebuilding-process-with-signing-of-Brazil-left-back-Andre-Santos.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Positivt hvis det kommer en ny venstreback nå. Men etter det jeg kan huske og har hørt er Santos like dårlig defensivt som Clichy eller kanskje enda værre. Fordelen er det offensive med klassisk brasiliansk teknikk, bra driv, skyter hardt og er god på dødballer. Scorer noen heftige mål innimellom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Positivt hvis det kommer en ny venstreback nå. Men etter det jeg kan huske og har hørt er Santos like dårlig defensivt som Clichy eller kanskje enda værre. Fordelen er det offensive med klassisk brasiliansk teknikk, bra driv, skyter hardt og er god på dødballer. Scorer noen heftige mål innimellom. Hvis han er trygg med ballen i beina så er han allerede bedre enn Clichy defensivt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Hvis han er trygg med ballen i beina så er han allerede bedre enn Clichy defensivt Vet ikke all verden om denne karen, men det har vel kommet et par rimelig bra venstrebacker ut fra Brasil tidligere. Denne Santos ser ogsaa ut som en plugg! Vi trenger flere hardhauser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 En venstre back med 22 landskamper for Brasil > Gibbs/Traore! Make it happend Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Positivt hvis det kommer en ny venstreback nå. Men etter det jeg kan huske og har hørt er Santos like dårlig defensivt som Clichy eller kanskje enda værre. Fordelen er det offensive med klassisk brasiliansk teknikk, bra driv, skyter hardt og er god på dødballer. Scorer noen heftige mål innimellom. En aldrende brasse??? Jeg er usikker på dette. Er det bra å hente en brasse som ikke kan kommunisere med resten av laget? Nei, dette håper jeg inderlig ikke det blir noe av. Hadde han vært noen år yngre, ville han kanskje vært motivert for å lære språket... Leighton James! Eventuelt en annen britisk konkurrent til Gibbs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 En aldrende brasse??? Jeg er usikker på dette. Er det bra å hente en brasse som ikke kan kommunisere med resten av laget? Nei, dette håper jeg inderlig ikke det blir noe av. Hadde han vært noen år yngre, ville han kanskje vært motivert for å lære språket... Leighton James! Eventuelt en annen britisk konkurrent til Gibbs! Har vi kommet så langt at 28 er blitt en aldrende alder i fotballen? Jeg vil kalle det en smule rutinert. Glad vi ikke bare fyller laget opp med 19 åringer. Og hvorfor skulle vi heller hente denne James? Lei av ukjente spillere nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 En aldrende brasse??? Jeg er usikker på dette. Er det bra å hente en brasse som ikke kan kommunisere med resten av laget? Nei, dette håper jeg inderlig ikke det blir noe av. Hadde han vært noen år yngre, ville han kanskje vært motivert for å lære språket... Leighton James! Eventuelt en annen britisk konkurrent til Gibbs! Du mener sikkert Baines. Og jeg tror og haaper brassen er bra nok. Masse erfaring som er noe vi trenger. Tvi-tvi for enda ett-par signeringer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Er positiv til dette kjøpet. Virker som en teknisk god spiller. Erfaring så det holder. Akkurat hva dette laget trenger. Positivt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Og hvorfor skulle vi heller hente denne James? Lei av ukjente spillere nå. Bare som en kurositet - Arsenal forsøkte å kjøpe denne Leighton James fra Burnley, men de forlangte så vidt jeg husker nesten £300.000 for han. Vi endte opp med å kjøpe Peter Marinello for en tredjedel, og akkurat den handelen er også den direkte årsaken til at jeg sitter her og skriver i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Forøvrig nå det gjelder denne Andre Santos, så er det en typisk Wenger sak. En spiller på lavpris grunnet spesielle omstendigheter i Fenerbache. Brasiliansk ving, omskolert til back. Hurtig teknisk offensivt og sikkert mer suspekt defensivt. På den annen side, det samme kan sies om Dani Alves. Vel, det styrker oss i det minste, i alle fall i teorien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Brasiliansk landlagsback. Make it happen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Også BBC melder at vi nærmer oss en overgang for Santos: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14712232.stm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 22 landskamper for Brasil tyder på kvalitet. Det er tydelig Wenger har snudd i venstreback uttalelsen sin og det er MEGET gledelig ! Har ikke sett allverden av han, men med skadesituasjonen rundt Gibbs og Traore sin ustabilitet, sier jeg ja takk usett ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 22 landskamper for Brasil tyder på kvalitet. Det er tydelig Wenger har snudd i venstreback uttalelsen sin og det er MEGET gledelig ! Har ikke sett allverden av han, men med skadesituasjonen rundt Gibbs og Traore sin ustabilitet, sier jeg ja takk usett ! Traore er solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Om Andre Santos : link Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 gunnerblog gilbertosilver Andre Santos flying to London - the video evidence: http://www.youtube.com/watch?v=L2RfPuCdh7A&feature=player_embedded# Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Endelig noe håndfast før bekreftelse på a.com. Har savnet denne type bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 http://www.arsenal.com/news/news-archive/santos-confirmed-as-an-arsenal-player Da var det klart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Fått drakt nr. 11. Rimelig uvanlig som venstreback, men det er jo litt sånn i Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Gratulerer folkens! Denne signeringen har jeg stor tro på! I rotasjon med en Gibbs i stadig utvikling kan vi til enhver tid stille med god skyts i denne posisjonen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
no4vieira Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 På høy tid! Velkommen til oss Santos! Må ærlig innrømme at jeg ikke kjente noe særlig til deg fra før av, men etter å ha sett på en rekke skrytevideoer på youtube så tror jeg at du vil være en velkommen tilkomst til en sårt trenge klubb! :D (Da mangler vi bare tre spillere til så er jeg strålende fornøyd (mertesacker, Hazard og cahill / samba) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.