Jump to content

2011.31.07 NY Red bulls H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Rosicky er lagets klart beste for øyeblikket. Ikke bare er han den mest kreative, han er også den klart beste ballvinneren. Håper han bygger videre på det han viser i dag, og leverer en kanonsesong for Arsenal. Det unner jeg han virkelig.

 

For øvrig, synes jeg det er tåpelig å la Song få være på banen. Må være bedre om han holder på med noe som han kan være interessert i. For det er i alle fall tydelig at han ikke spiller for å vise at han fortjener en plass i et antatt 1. lag.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky er lagets klart beste for øyeblikket. Ikke bare er han den mest kreative, han er også den klart beste ballvinneren. Håper han bygger videre på det han viser i dag, og leverer en kanonsesong for Arsenal. Det unner jeg han virkelig.

 

Det er vel ikke mange som er mer ydmyke eller lojale enn han nei. Og etter skadene unner jeg ham et par sesonger med skikkelig trøkk nå

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk pasning av Henry der, men fy faen som vi suger.

 

Er flere spillere på banen som ikke bør være i nærheten av å være i Arsenals a-lagsstall. Om Song fortsetter på samme vis, som han har gjort siden jul, vil han slite med å finne seg en arbeidsgiver som er villig til å betale han for at han skal spille fotball.

Link to comment
Share on other sites

Chamakh, Vela og Gibbs er vel spillere som ikke bør regnes som noe annet enn ok backupspillere. Bør være 2-3 nye spillere inn før neste uke er over.

 

Blir direkte provosert av Songs miserable holdning og hans tåpelige forsøk på gjennomspill.

Link to comment
Share on other sites

Chamakh, Vela og Gibbs er vel spillere som ikke bør regnes som noe annet enn ok backupspillere. Bør være 2-3 nye spillere inn før neste uke er over.

 

Vela, Gibbs, Traoré, Ramsey, Frimpong og til dels Wilshere er fortsatt bare talenter. Squillaci, Chamakh og til dels Arshavin er ufattelig svake.

Link to comment
Share on other sites

Hva nå Wenger?

Dette var ikke bra.

Setter inn spillere som er på vei ut av klubben.

Hvorfor ikke kjøre inn et lag.

Dette laget holder ikke. Det er 14 dager til ligastart.

 

Så Arsene, det er bare å bla opp. Om ikke tror jeg ikke det er mulig å lage en sesong som vi ønsker den kommende blir.

Link to comment
Share on other sites

Etter det vi har vist i pre-season tror jeg vi skal prise oss lykkelige om det blir topp 4 plassering. Selv det ser ut som en målsetting som kan være vanskelig å oppnå.

 

Målsettingen er, ifølge Wenger, 1 plass... Men jeg er enig, føler meg på ingen måte sikker på at vi

klarer topp 4. Skulle gitt feriepengene mine for å vite hva som foregår inne i hodet til Wenger nå

 

Det går lenge mellom hver gang jeg synes det er underholdende å se på oss på hjemmebane. Ufattelig mye på kryss, tvers og støtta på 35-40 meter før èn "insjer" og prøver på noe fix-faxerier noe som ebber ut i ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...