Jump to content

2011.01.01 Birmingham B


Mr Chapman

Recommended Posts

Birmingham - Arsenal

Lørdag 1. januar, kl 18:30

Direkte på TV2 PL HD 1

 

Vært god aktivitet i kamptrådene den siste tiden, så jeg bare lager en raskt her. Ny vanskelig bortekamp står for tur, og Birmingham biter ofte godt fra seg på hjemmebane mot storlagene. Selv tror jeg et nytt poengtap for Arsenal kan bli kostbart, for jeg ser ingen muligheter for at de andre tittelutfordrerne mister poeng denne helga.

 

Lykke til!

 

Hvis en lengre forhåndstitt på oppgjøret er ønskelig, foreslår jeg at dere leser artikkelen på forsiden.

 

Edit; haha, ser at jeg fikk årstallet feil ja. Slikt kan skje halv 5 på morgenkvisten. Merker behovet for litt søvn nå. :)

 

Godt nyttår, folkens!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Etter bommen mot Wigan trenger vi 3 poeng her, og det blir vanskelig. Jeg er ganske sikker på poengdeling, men har troen på seier. Dette er en av sesongens vanskligste kamper, og vi må spille opp mot toppen for å vinne. Blir viktig med El Capitan tilbake i start 11'ern, noe som kan utgjøre forskjellen. Vil ha dette laget fra start;

Robin van Persie

 

Andrey Arshavin-Cesc Fabregas-Samir Nasri

Jack Wilshere-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Lukasz Fabianski

Link to comment
Share on other sites

Håper dette er laget som starter i kveld. Håper på Szczesny ovenfor Fabianski igjen. Mye pga. at jeg føler at han er langt tryggere i feltet og jeg vil gjerne overleve de siste 10-15 minuttene hvis vi er i ledelsen og Birmingham begynner å presse skikkelig.

 

1293838701963888.jpg

Link to comment
Share on other sites

Reprisen viser at dommeren burde ha blåst straffespark, og gitt rødt kort til Neville.

 

BLir så jævla iritert hadde det vært Man Utd så hade de fått staffe med en gang.

 

HVa er det meg noen dommeren som ikke følger regelboka i England?

 

Er som Cesc sa noen dommeren på Twitter flere føger ikke regelboka som de burde :)

Link to comment
Share on other sites

Reprisen viser at dommeren burde ha blåst straffespark, og gitt rødt kort til Neville.

 

BLir så jævla iritert hadde det vært Man Utd så hade de fått staffe med en gang.

 

HVa er det meg noen dommeren som ikke følger regelboka i England?

 

Er som Cesc sa noen dommeren på Twitter flere føger ikke regelboka som de burde :)

 

Tenker mest på staffene vi har fått mot oss i år, Man UTd slepper oftere billigere unna en oss.

 

Mange Dommere skulle tro de var redd ale i Man Utd og de ofte for med dømming med seg.

 

En av de mest soleklare staffene jeg har sett år og dommeren er later som han ikke ser det linjemannen ser det helt klart.

 

Typisk vi Man skulle komme ut på 2 omg å klare å vinne når de har blitt eid nesten hele 1 omg av W.B :(

 

De driter seg nok ut uansett, Dannialdo! :D

 

Var jo helt klar straffe eller hva mener du? avlene med Keeper skal skyte ballen så blir han lagt i bakken da han skal skyte, vis ikke det er staffe er ingen ting staffe når du ser helt klart det ikke er filming :blink:

 

Tenker på at jeg håper ikke Man Utd går hele sessongen uten tap for gudskyld :)

 

Tenker mest på staffene vi har fått mot oss i år, Man UTd slepper oftere billigere unna en oss.

 

Mange Dommere skulle tro de var redd ale i Man Utd og de ofte for med dømming med seg.

 

En av de mest soleklare staffene jeg har sett år og dommeren er later som han ikke ser det linjemannen ser det helt klart.

 

Typisk vi Man skulle komme ut på 2 omg å klare å vinne når de har blitt eid nesten hele 1 omg av W.B :(

Var jo helt klar straffe eller hva mener du? avlene med Keeper skal skyte ballen så blir han lagt i bakken da han skal skyte, vis ikke det er staffe er ingen ting staffe når du ser helt klart det ikke er filming :blink:

 

Tenker på at jeg håper ikke Man Utd går hele sessongen uten tap for gudskyld :)

 

De fikk staffe til slutt enda satt den uten for er det mulig Man Utd skal ha flaks nå herregud :P

Link to comment
Share on other sites

--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 1 2011, 12:19 PM) 213094[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Håper dette er laget som starter i kveld. Håper på Szczesny ovenfor Fabianski igjen. Mye pga. at jeg føler at han er langt tryggere i feltet og jeg vil gjerne overleve de siste 10-15 minuttene hvis vi er i ledelsen og Birmingham begynner å presse skikkelig.

 

1293838701963888.jpg

 

Her må jeg si meg helt enig. Djourou er en klippe i duellene og passer bedre til denne typen kamper enn Squillaci gjør. Szczesny er stor og er veldig bestemt i det han gjør og jeg tror han har bedre forutsetninger for å gjøre en god kamp her enn det Fabianski har.

Framover er jeg ikke i tvil om at Walcott fortjener plassen. Joda, Arshavin bidro til begge målene mot Wigan, men ellers var han skrekkelig dårlig. Jeg tror Walcott kan gi oss mer enn Arsha offensivt som defensivt og jeg mistenker at Birminghams forsvarere skal få store problemer når det går så fort langs bakken som det gjør med Walcott.

Jeg liker også å ha Walcott på kant når vi har van Persie i midten fordi RvP er så god med ballen i beina feilvendt, og kan vende på en femøring å spille gjennombruddspasninger. Van Persie er også mest glad i å møte og dette kan lage det lille bakrommet som Walcott trenger.

Tips: 0-3 Walcott x2 og Wilshere

Link to comment
Share on other sites

Utd er som tidligere nevnt ikke god nok denne sesongen, dette kommer klart til uttrykk når laget spiller på bortebane uansett om de skulle klare å dra i land en seier i denne kampen.

Jeg er mye mere opptatt av hva vi selv klarer å produsere i dag, håper vi får tilbake stormtroppene i denne kampen, dvs Djorou, Clichy, Song, Fabregas, van Persie og Walcott.

Det betyr at Nasri må spille på venstrekanten igjen, noe som virker å være en fordel for laget per i dag, gjennombruddshissigheten til Walcott er livsviktig i dag nemlig.

Jeg ønsker også å fortsette med Fabianski i mål og dermed skulle laget bli:

 

Fabianski

Sagna-Djorou-Koscielny-Clichy

Song-Wilshere

Walcott-Fabregas-Nasri

van Persie

 

Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen og igjen og igjen, dette laget er flere hakk bedre enn dagens utd og chelsky-lag :)

Link to comment
Share on other sites

Jævla ufortjent man utd had begynt å flaksen å dommeren med deg i gjen .... trist :)

 

Vil ikke si at de har flakset så jævlig med dommeren i dag. Chris Foy har vært utrolig dårlig som han vanligvis er.

 

Først ble West Brom snytt for en klar straffe, men rett før målet til ManU så ble de også snytt for en soleklar straffe etter at Jerome Thomas handset ganske klart.

 

Dog har de flaks med å ha marginene på sin side og scorer på de få sjansene de har.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvordan vi klarte å tape mot et så middelmådig lag som ManUtd..

 

Fordi vi var vanvittig tafatte og feige når det gjaldt det offensive. Hjalp heller ikke når Wenger kastet inn Cesc og van Persie som begge to var langt ifra kampklare :)

 

Skal jo også sies at ManU forsvarte seg bra.

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke i kveld liger vi veldig tynt and med tanke på PL når du ser Man Utd vinner en kamp de aldri skulle vunnet, med en staffe som blir brent og en soleklar staffe dommeren bare overser av W.B.

 

Wenger må toppe lage i dag ingent ting annet er idioti, bare 3 poeng er bra nok når du ser City og Chelsea ikke møter alværden av mottstad og TOttenham rett bak også også huff :)

Link to comment
Share on other sites

100% Enig med Stefan B sin lagoppstilling. Lukter regelrett svidd!

 

Lukter ren genial taktikk ! For om BCFC merker at det er større rom på venstrekanten, og vil utnytte det, så er det ikke så lurt som de tror, for Walcott har hurtiget til å ta igjen, samt Sagna og Song som er en eminent takler.

 

Gleder meg til dagens kamp, den skal gi oss 3 poeng, etter at United hadde sånn utrolig flaks som vanlig og skaffet seg 3 poeng. Og om vi plutselig taper her, så vips! er sjansene mye mindre!

Link to comment
Share on other sites

Nå leder jo City og Spurs formlaga i England vinner de i dag også pluss at Man Utd flaxsa seg til sieren kan det se stygt ut for Arsenal vis vi ikke vinner i dag. Tenker på 4 plassen kan henge i en tynntrå vis Tottenham og City forsetter å vinner kamper som de heletiden gjør nå.

 

Nei Wenger toppalag i dag ellers så påførerv du deg et alvorlig problem.

 

Samme lag som mot Chelsea skal mulighetene ligge for en 3 poenger mot et lag som var et av de beste hjemme laga i fjor :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...