Jump to content

2011.01.01 Birmingham B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Herregud, for et møkkalag Birmingham er! Jeg glemmer det mellom hver gang vi spiller mot de, men blir jo absolutt minnet på det nå... At det ikke er flere gule er utrolig

 

EDIT: Herlig å se på! Fantastisk morsom fotball

Link to comment
Share on other sites

Nå spiller vi veldig bra fotball,hadde vært deilig å holdt nullen idag,får håpe vi ungår skader på slutten av kampen,Birmingham spillerne har mange stygge taklinger

Enig, dem er noen griser! Frykter at dem blir lei av og springe imellom og kommer til å meie ned en av våre teknikere. Men kjekk kamp og se på i øyeblikket. Men vil ha litt mer langskudd.

Link to comment
Share on other sites

Enig, dem er noen griser! Frykter at dem blir lei av og springe imellom og kommer til å meie ned en av våre teknikere. Men kjekk kamp og se på i øyeblikket. Men vil ha litt mer langskudd.

Skulle hatt et mål til, slik at vi har scoret mest i PL!

 

Sagna er virkelig håpløs til å slå innlegg!

Link to comment
Share on other sites

Strålende 2.omgang hvor vi styrer showet hele veien. Og Johan Djourou da folkens, fysikk, kompromissløshet, enkelhet. Akkurat slike spillere trenger vi bak. Ellers er alle gode, men nå gjelder det å gjenskape på onsdag!!! herlig start på året, måtte det vare.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med en veldig viktig seier, dette var gøy. Linkspillet til RvP er virkelig bra, men han mangler litt på toppformen. En RvP i toppform burde scoret 4 mål i kveld. Gøy at vi klarte å holde nullen også.

 

Hilsen en fornøyd tapapa :)

Link to comment
Share on other sites

Bra gjennomført kamp :)

 

Deilig å endelig holde nullen også. Hadde vært så typisk om den siste der hadde seila inn under tverrliggeren.

 

MEN - herregud for en grisespiller Bowyer (fortsatt) er! Stemplinga av Sagna da sistnevnte lå nede var utrolig stygg!

 

Min MOM (vanskelig valg): Nasri. Honorary mention til resten av laget, spesielt til Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Yes! Tre viktige poeng og en godt gjennomført kamp av gutta.

Positivt:

El Capitan er tilbake i den formen vi vil ha ham i.

Nasri fortsetter å storspille.

Song og Wilshere bidrar bra til en mer eller mindre bunnsolid kamp defensivt.

Djorou er en klippe. En rolig, sterk, ballsikker klippe.

Walcott skaper problemer uten å helt ha dagen.

Plutselig har vi to solide sidebacker.

 

Negativt:

St. Andrews må herved omdøpes til "Slakteriet".

Lee Bowyer er en drittsekk. En illeluktende, voldelig, skitten drittsekk.

RvP er rusten. Synes bevegelsen, løpene og posisjoneringen sitter veldig bra, men touchen og avslutninger er ikke i nærheten av vanlig van Persie-nivå.

Link to comment
Share on other sites

Min MOM (vanskelig valg): Nasri. Honorary mention til resten av laget, spesielt til Clichy.

 

Mulig jeg er enig i at Nasri er mom (mange å velge i idag...). Han gjør etter mitt syn Clichy bedre også. Clichy får en helt annen støtte når han har Nasri foran seg i forhold til å ha Arshavin foran seg.

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg er enig i at Nasri er mom (mange å velge i idag...). Han gjør etter mitt syn Clichy bedre også. Clichy får en helt annen støtte når han har Nasri foran seg i forhold til å ha Arshavin foran seg.

 

Helt enig! Var ikke helt det samme da Arshavin spilte de siste 10 minuttene på venstre...

Link to comment
Share on other sites

Mye bra i dag, synd at RvP er såpass rusten, hvis ikke hadde han scoret et par mål til. Cesc er tilbake i bra form og på midtne er vi flinke til å finne hverandre utover i andre omgang.

 

Minuset mener jeg er at Sagna og Clichy slår så inn i granskauen dårlige innlegg hele tiden. Når du får betalt for å spille fotball må man klare å løfte forbi første forsvarer....

Link to comment
Share on other sites

Lee Bowyer er en drittsekk. En illeluktende, voldelig, skitten drittsekk.

 

I forrige kamp var Bowyer "likanes" i noen sekunder når han utlignet mot Manu. I dag er din beskrivelse av ham altfor snill. Fy faen for et udregelig krek han er :)

Link to comment
Share on other sites

We've got Cesc Fabregas!

We've got Cesc Fabregas!

WE'VE GOT CESC FABREGAS

WE'VE GOT CESC FABREGAS

 

...

 

You've got Lee Bowyer!

You've got Lee Bowyer!

YOU'VE GOT LEE BOWYER

YOU'VE GOT LEE BOWYER

 

Enough said.

 

Første gang Birmingham har sluppet inn 3 mål hjemme siden de rykket opp. Deres andre tap på 30 hjemmekamper. Nå, la oss gruse City på onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tilfeldig at Ramsey og Eduardo har blitt kvestet mot nettopp Tony Pulis- og Alex McLeishes lag. En manager som ikke finner plass til Alexander Hleb, men Bowyer, Ferguson, Carr og Roger Gris Johnson avslører alt om hva han og hans lag står for. En ufyselig gjeng. Og tre særdeles deilige poeng!

 

Vel blåst, gutter!

Link to comment
Share on other sites

Så utrolig digg å se Clichy spille en såpass god kamp, det er lenge siden, og jeg håper han fortsetter slik! Hele laget spilte veldig bra i dag, spesielt stopperparet, Fabianski, Nasri og Cesc var overbevisende. Synd ikke Wilshere klarte å sette kjempesjansen sin på hans egen bursdag! Forøvrig må vi ha PLs beste bortesupportere, om ikke verdens! Gang på gang hører vi Arsenal away boys dominere lydnivået på tribunene rundt om i England. :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk å SMADRE de usympatiske gutta fra Birmingham!

 

Rørende å høre at spilleren vi "mistet" på samme bane, ble hedret idag. Away Boyz<3

 

Praktkamp av gutta hvor mange viser seg fram. Heldige som slipper straffespark i 1 omgang,

men derfra og ut var det ingen tvil! :)

 

Lee Bowyer! Your`e an enormous cunt !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...