Jump to content

Hvordan melde seg ut av supporterklubben?


The Gunner

Recommended Posts

Arsenal Norway er en meget bra supporterklubb, og bladene holder høy kvalitet. Likevel har jeg etterhvert sluttet å lese disse bladene siden alt som står der er tilgjengelig på internett. Så nå har jeg bestemt meg for å avslutte medlemsskapet. Må jeg sende en mail til supporterklubben eller skal jeg bare slutte å betale?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal jeg betale noe som helst for blader jeg ikke leser?

 

Edit: Takk for linken, Daggy.

Da får vi vel si takk for din deltakelse her på forumet og lykke til videre <_<, siden du nå ikke vil delta i debattene her heller.

 

Jeg regner med at du vet at den "enorme" summen på kroner 175 ikke bare dekker bladene du får tilsendt, beløpet er også basen for driften av en supporterorganisasjon for den klubben vi har et forhold til. Medlemmer (som ønsker seg en tur over "pytten") kan kjøpe fotballbilletter via supporterklubben o.s.v.

 

Men holder det for deg å skumme nettet for info, så skal vi selsagt respektere det.

Link to comment
Share on other sites

Da får vi vel si takk for din deltakelse her på forumet og lykke til videre <_<, siden du nå ikke vil delta i debattene her heller.

Takk for det. Ser ikke på det som et stort tap, dette forumet er et synkende skip. Vi nærmer oss TV-nivå, og jeg har allerede begynt å prioritere andre Arsenal-forum.

 

Jeg regner med at du vet at den "enorme" summen på kroner 175 ikke bare dekker bladene du får tilsendt, beløpet er også basen for driften av en supporterorganisasjon for den klubben vi har et forhold til. Medlemmer (som ønsker seg en tur over "pytten") kan kjøpe fotballbilletter via supporterklubben o.s.v.

Jeg tror nok ikke hele supporterklubben går konk fordi jeg melder meg ut.

 

Men holder det for deg å skumme nettet for info, så skal vi selsagt respektere det.

Jeg har visse nettsider jeg følger jevnlig. Vil jeg lese om spillere eller andre ting, går jeg på wikipedia. Når jeg leser igjennom bladene ser jeg derfor lite nytt, og dermed har jeg sluttet å lese bladene.

Link to comment
Share on other sites

Takk for det. Ser ikke på det som et stort tap, dette forumet er et synkende skip. Vi nærmer oss TV-nivå, og jeg har allerede begynt å prioritere andre Arsenal-forum.

Jeg tror nok ikke hele supporterklubben går konk fordi jeg melder meg ut.

Jeg har visse nettsider jeg følger jevnlig. Vil jeg lese om spillere eller andre ting, går jeg på wikipedia. Når jeg leser igjennom bladene ser jeg derfor lite nytt, og dermed har jeg sluttet å lese bladene.

 

Er vel bare 2 Arsenal forum, Gunners.no og Arsenal.no ?

Link to comment
Share on other sites

"For å kunne skrive på forumet må du være medlem av supporterklubben, eller være anbefalt av en som har gyldig medlemsskap.

Familiemedlemmer har samme rettigheter som vanlige medlemmer på forumet. Supportere av andre lag kan få skrive på forumet så lenge de er anbefalt av en person med gyldig medlemsskap."

 

Kan ikke se hvorfor han skal miste muligheten til å skrive på forumet med det første.

Link to comment
Share on other sites

Å melde seg ut høres da helt håpløst ut. Og hvis TGP ikke svarer til forventningene (noe som i seg selv jo er helt på trynet), så gi heller bladene til noen andre Goonere som vil ha glede av dem. Men som sagt; utmelding kan da ikke være noen option.

Link to comment
Share on other sites

Å melde seg ut høres da helt håpløst ut. Og hvis TGP ikke svarer til forventningene (noe som i seg selv jo er helt på trynet), så gi heller bladene til noen andre Goonere som vil ha glede av dem. Men som sagt; utmelding kan da ikke være noen option.

Støtter denne helt ut.

Jeg betaler ikke for seks blader, men for å støtte og styrke supporterklubben og derved også Arsenal.

Dette er et av mine mange små bidrag. Det å skrive her inne er et annet. Levende supporterklubb er veldig viktig for spredning av budskapet, som er å bidra til Arsenals beste.

Så Proffesor; jeg kan ikke skåre mål på Emirates, men jeg kan bidra til at du forblir medlem.

Så har du råd synes jeg det er mange andre grunner enn bladene for å være medlem, og gjør som Chaz foreslår; gi de bort til noen unge potensialer eller andre som er interessert i fotball generelt og Arsenal spesielt.

Link to comment
Share on other sites

Det som er håplaust er at folk absolutt skal blande seg i noko som er ei personleg avgjersle.. Dersom Le Professeur vil melde seg ut av supporterklubben, så er jo det heilt og holdent han si sak.

 

Eg er fullstendig einig at forumet her har tapt seg, og vi nærmer oss definetivt TV-nivå, men når det er sagt, så er det vel betre å bli på forumet og heller prøve å bidra til å heve kvaliteten enn å melde seg ut. Så eg håpar du vil revurdere avgjersla Le Professeur og fortsette å støtte ein fantastisk bra supporterklubb.

Link to comment
Share on other sites

Det som er håplaust er at folk absolutt skal blande seg i noko som er ei personleg avgjersle.. Dersom Le Professeur vil melde seg ut av supporterklubben, så er jo det heilt og holdent han si sak.

 

 

Når faktis proffen kommer med et spørsmål om hvordan, i tillegg til at han, issolert sett, også begrunner hvorfor på NETTOPP debattforumet, da innbyr han da virkelig til å få noen svar, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Når faktis proffen kommer med et spørsmål om hvordan, i tillegg til at han, issolert sett, også begrunner hvorfor på NETTOPP debattforumet, da innbyr han da virkelig til å få noen svar, eller hur?

 

Akkurat det er det vel mulig at han angrer på akkurat no.. :)

Link to comment
Share on other sites

Personlig er det ikke aktuelt for meg å melde meg ut av supporterklubben.

Leser jeg bladene, nei

Bestiller jeg billetter gjennom supporterklubben, nei (de har jo ett idiotisk lojalitetssystem)

Mitt eneste ankerpunkt til supporterklubben er at det er alt for billig.

Jeg hadde gledelig betalt 500 i året for å kunne skryte av at jeg er medlem av denne fantastiske supporterklubben.

Mitt medlemsskap er kun for å støtte ASCN, det er ikke noe jeg får noe igjen for.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventet faktisk at dere ville holde dere for gode for slike svar, og jeg kommer ikke lenger til å svare på dem. Hvis jeg vil melde meg ut, er det MIN avgjørelse. At dere i det hele tatt begynner å protestere syntes jeg er ganske smålig. Jeg startet denne tråden fordi jeg ville ha svar på et spørsmål. Nå har jeg fått svaret, og tråden kan gjerne slettes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventet faktisk at dere ville holde dere for gode for slike svar, og jeg kommer ikke lenger til å svare på dem. Hvis jeg vil melde meg ut, er det MIN avgjørelse. At dere i det hele tatt begynner å protestere syntes jeg er ganske smålig. Jeg startet denne tråden fordi jeg ville ha svar på et spørsmål. Nå har jeg fått svaret, og tråden kan gjerne slettes.

 

Ha en fortsatt UTMERKET pinse! :)

Link to comment
Share on other sites

Nå skrev jeg et langt innelgg, men da jeg gikk inn på diskusjon.no for å se hva de kunne tilby, hang firefox seg opp og alt jeg hadde skrevet i den andre fanen ble borte ;). Jaja, kort fortalt.

 

- Hvis man synes forumet ikke er godt nok, gjør noe med det selv! Lag ny interessante tråder, skriv lange utdypende innlegg og svar/diskuter med alle enten du er enig eller uenig. Jeg kan skjønne at det er frustrerende hvis man poster et innlegg / tråd i man har brukt lang tid på som ingen svarer på. Personlige krangler tas på PM og tydelg mobbing av spillere (ikke saklig kritikk) kan man holde seg for god til.

- Det får være ditt eget valg om du vil skrifte forum, men du vil neppe finne et annet forum i Norge der kunnskapen om Arsenal er større. Jeg kan skjønne kanskje at det frister å få muligheten til å diskutere med andre algssupportere, men etter mitt inntrykk er det kun 10-15% det er verdt å diskutere med på slike forum. Dette forumet kan kanskje være preget av arsenalbriller, noe uthengig av spillere og til en viss grad personangrep, men trolling og hpåløse tråder er det lite av her.

- Supporterklubben fortjener alle pengene sine. De som jobber gjør det helt gratis og legger mye arbeid for å gjøre Arsenal mer atraktivt i Norge. TGP vil aldri klarer å konkurrere med internett når det kommer til nyheter fordi skribentene må få tid til å skrive gode artikler og det tar tid å lese gjennom det som er skrevet, trykke det og sende det ut. TGP kan kanskje kke tilby det nyeste av informasjonen der ute, men det er i mine øyne kun noen få blogger (og foruminnlegg her på forumet ;)) som kan måle seg med kvaliteten på mange av artiklene i TGP. Særlig elsker jeg å lese artikler som er en sammendrag av sesongen som var, eller preview av sesongen som kommer. Dersom ikke TGP eller billettbestillingsmulighetene frister, støtter du i alle fall klubben i ditt hjerte. For en så billig penge bør det ikke være noe tvil. Fine plakater får du også. Pengene bør det ikke stå på, for dersom du får en billett gjennom klubben og bestiller alt annet selv, sparer du drøssevis med penger sammenlignet med å bestille en pakke gjennom et byrå som har spesialert seg på fotballturer.

 

Og forøvrig får du har lykke til videre hvis du velger å forlate oss! Jeg syens det er utrolig leit at folk forlater forumet. Jeg kan skjønne at folk tar en pause fra det til tider og heller leser for det meste gjennom, men jo mer aktivitet, jo bedre. Kvaliteten på innleggene er som oftest veldig høy her (hvis man ser bort ifra all frustrasjonen som blir spydd opp rett etter tap)!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer nok ikke til å forlate dette forumet med det første med mindre jeg blir kastet ut, bare så det er sagt. Og jeg støtter laget på andre måter. Jeg kjøper supporterartikler, er aktiv i et par forum samt kommentarfelt på diverse blogger, jeg ser hver eneste Arsenal-kamp, jeg betaler £3.99 i måneden for ATVO og jeg sprer det glade budskap til mine venner (selv om jeg som regel taler for døve ører).

 

Jeg må dog innrømme at jeg er litt stolt av å si at jeg er medlem av Arsenal Norway. Det er en meget god supporterklubb, og alle involverte gjør en fantastisk jobb. Heldigvis har jeg enda litt mer betenkningstid før neste giro dukker opp i posten. Akkurat nå aner jeg ikke om jeg skal forlenge eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventet faktisk at dere ville holde dere for gode for slike svar, og jeg kommer ikke lenger til å svare på dem. Hvis jeg vil melde meg ut, er det MIN avgjørelse. At dere i det hele tatt begynner å protestere syntes jeg er ganske smålig. Jeg startet denne tråden fordi jeg ville ha svar på et spørsmål. Nå har jeg fått svaret, og tråden kan gjerne slettes.

Jeg kan ikke se at det er noen som protesterer mot at du melder deg ut, det dei fleste kommer med er begrunnelser for at det ikke er aktuellt for dei å følge ditt eksempel.

 

Det å melde seg er ut er et helt respektablet valg, men tar man opp spørmålet om utmeldelse så må man regne med at det kommer litt flere tanker på trykk enn svaret på det aktuelle spørsmålet du kommer med. Dette er noe som hender i alle "topics" som kommer her på forumet og på andre forum.

 

Hvis man har et spørmål som gjelder "teknikaliteter" vedrørende supporterklubben så ville det enkleste være å sende melding til den personen som har med saken å gjøre, adressene står jo på nettsidene.

 

Personlig er det ikke aktuelt for meg å melde meg ut av supporterklubben.

Leser jeg bladene, nei

Bestiller jeg billetter gjennom supporterklubben, nei (de har jo ett idiotisk lojalitetssystem)

Mitt eneste ankerpunkt til supporterklubben er at det er alt for billig.

Jeg hadde gledelig betalt 500 i året for å kunne skryte av at jeg er medlem av denne fantastiske supporterklubben.

Mitt medlemsskap er kun for å støtte ASCN, det er ikke noe jeg får noe igjen for.

 

BE

Vi er omtrent i samme bås.

Bladene, jo jeg kikker i dei av og til.

Billetter, har brukt det en gang (highbury-tiden), men det er lettere å bruke red membership.

Pris, joda har ikke problemer med høyere avgift. Men samtidig så forstår jeg at mange av våre venner her er skoleelever som nok har en litt "svakere" økonomi enn oss "oldiser".

Begrunnelsen for mitt medlemskap er i hovedsak den samme som din. For å si det på en annen måte, hvis det var forumet her som var det viktigeste for meg med medlemskapet så hadde jeg nok fulgt Professorens eksempel.

 

PS!!

En del nevner at standarden på forumet har gått ned dei siste årene, Jeg er forsåvidt enig, men om det kommer av at det er en reell nedgang eller om det er jeg som er blitt mer konservativ med årene skal vel være usagt.

 

 

EDIT:

Jeg må dog innrømme at jeg er litt stolt av å si at jeg er medlem av Arsenal Norway. Det er en meget god supporterklubb, og alle involverte gjør en fantastisk jobb. Heldigvis har jeg enda litt mer betenkningstid før neste giro dukker opp i posten. Akkurat nå aner jeg ikke om jeg skal forlenge eller ikke.

Så ikke innlegget ditt da jeg kom med mitt. Som sagt så er det din avgjørelse som jeg mener vi alle skal respektere uansett utfall, men våre meninger om medlemskap eller ikke vil nok forsette å komme ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer nok ikke til å forlate dette forumet med det første med mindre jeg blir kastet ut, bare så det er sagt. Og jeg støtter laget på andre måter. Jeg kjøper supporterartikler, er aktiv i et par forum samt kommentarfelt på diverse blogger, jeg ser hver eneste Arsenal-kamp, jeg betaler £3.99 i måneden for ATVO og jeg sprer det glade budskap til mine venner (selv om jeg som regel taler for døve ører).

 

Jeg må dog innrømme at jeg er litt stolt av å si at jeg er medlem av Arsenal Norway. Det er en meget god supporterklubb, og alle involverte gjør en fantastisk jobb. Heldigvis har jeg enda litt mer betenkningstid før neste giro dukker opp i posten. Akkurat nå aner jeg ikke om jeg skal forlenge eller ikke.

 

God dag mann hostesaft! Du virker rimelig forvirret. Har du ikke skjønt hva en supporterklubb er for noe? Er det de 175 kr. som plager deg? Virker som du sidestiller medlemskapet med et abonement på Canal+.

Det er da så mye mer enn det. Prøv og finn deg sjæl.

 

PS. Alle som er oppkoblet mot internett kan finne ut hvordan man teknisk sett melder seg ut. Mener nå jeg da.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg allerede har finni mæ sjæl. Jeg driter langt i bladene. 175,- er lommerusk for å være medlem av Norges offisielle supporterklubb til laget i mitt hjerte. Jeg innrømmer at jeg tenkte over dette på helt feil måte. Selv om jeg ikke leser bladene, selv om jeg ikke benytter meg av medlemstilbudene, selv om jeg plustelig skulle finne på å slutte på forumet, så er det fortsatt min plikt som norsk gooner å betale de lusne kronene for å være medlem av Arsenal Norway.

 

Nesten litt flaut å lese hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Tilgi meg! :P

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg allerede har finni mæ sjæl. Jeg driter langt i bladene. 175,- er lommerusk for å være medlem av Norges offisielle supporterklubb til laget i mitt hjerte. Jeg innrømmer at jeg tenkte over dette på helt feil måte. Selv om jeg ikke leser bladene, selv om jeg ikke benytter meg av medlemstilbudene, selv om jeg plustelig skulle finne på å slutte på forumet, så er det fortsatt min plikt som norsk gooner å betale de lusne kronene for å være medlem av Arsenal Norway.

 

Nesten litt flaut å lese hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Tilgi meg! :)

 

 

Tilgitt :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...