Jump to content

Sebastien Frey


Guest kellex

Recommended Posts

Guest kellex

Nok en keeper linket til arsenal.

 

Frey har vært linket tidligere og fyller et par av Wengers typiske kjøp. Frey er etter mange den sanne nr.1 for Frankrike, men ikke ifølge Raymond Domenech..

 

Selv har jeg bare sett han noen ganger og virket som en habil keeper.

 

Han har rett alder, er fransk og vil mest sannsynlig bli en fin erstatter for Almunia skulle det være et snev av sannhet i dette ryktet.

 

Regner med å se flere rykter ang Fey i nærmere tid, men selv hadde jeg likt å sett en litt yngre keeper som kan blir førstekeeper over en lengre periode.

 

En ting er jeg rimelig sikker på, og det er at dette ikke er siste gang vi hører om Frey. Ser på de engelske arsenal forumene at flere støtter dette kjøpet da han vil gjøre en bra jobb for arsenal frem til Szczesny blir klar til å overta. Uansett litt merkelig å kjøpe en godt voksen keeper bare for å vente på Szczesny..

 

http://www.givemefootball.com/premier-leag...h-international

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lenge håpet på Frey til Arsenal, men ser ut til at han trives veldig godt i Italia, grunnen til at han ikke er på landslaget er som nevnt her at han har trukket seg. Frey er en veldig god keeper, men virker også veldig oppsatt på å være en "tv-keeper".

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Lenge håpet på Frey til Arsenal, men ser ut til at han trives veldig godt i Italia, grunnen til at han ikke er på landslaget er som nevnt her at han har trukket seg. Frey er en veldig god keeper, men virker også veldig oppsatt på å være en "tv-keeper".

 

 

Ja, han trakk seg vel forde han aldri fikk tillit. Å være en "tv-keeper" er helt greit for meg så lenge han stopper motstanderen i å skåre mål ;)

Link to comment
Share on other sites

Lenge håpet på Frey til Arsenal, men ser ut til at han trives veldig godt i Italia, grunnen til at han ikke er på landslaget er som nevnt her at han har trukket seg. Frey er en veldig god keeper, men virker også veldig oppsatt på å være en "tv-keeper".

 

tv-keeper?! frey er vel topp 3 i verden, og noen tv-keeper har han aldri vært. barthez var en tv-keeper. eller klovn som jeg vil kalle det.

Link to comment
Share on other sites

tv-keeper?! frey er vel topp 3 i verden, og noen tv-keeper har han aldri vært. barthez var en tv-keeper. eller klovn som jeg vil kalle det.

Når dere sier "tv-keeper", mener dere da en keeper som er glad i å gjøre litt ut av redingene sine, altså tv-redninger? selv synes jeg det bare er et pluss, litt show skader ikke, så lenge det ikke går utover kvaliteten på selve reddningen da selvsagt

Link to comment
Share on other sites

Eksentrisitet kalles det. En keeper med høy eksentrisitet vil gjøre flere redninger i klassen supermann enn en keeper med lav eksentrisitet. Førstenevnte vil som oftest gjøre flere tabber enn sistenevnte. Kort sagt, vil en keeper med høy eksentrisitet(Barthez, Buffon, Frey) kanskje være mer matchvinnende enn en keeper med lav eksentrisitet(Almunia, Cech)

 

Jeg vet ikke hvilken av disse typene jeg ønsker meg, men finnes det en mellomting sier jeg gjerne ja takk. Men jeg vil heller ikke legge for mye i dette, men jeg skrev dette for å forklare begrepet "TV-keeper".

Link to comment
Share on other sites

tv-keeper?! frey er vel topp 3 i verden, og noen tv-keeper har han aldri vært. barthez var en tv-keeper. eller klovn som jeg vil kalle det.

To ting:

- Frey er IKKE topp 3!

- Frey har uttalt: "Jeg vil ikke spille for Frankrike. Fiorentina er mitt landslag". Høres ikke veeeeldig ut som at han vil til noen annen klubb...

Link to comment
Share on other sites

To ting:

- Frey er IKKE topp 3!

- Frey har uttalt: "Jeg vil ikke spille for Frankrike. Fiorentina er mitt landslag". Høres ikke veeeeldig ut som at han vil til noen annen klubb...

skal senke meg til topp 5. og den uttalelsen har jeg sett noe som lignet på ja. det du skriver her, er på nivå med nettavisens premier league rykter!

Link to comment
Share on other sites

skal senke meg til topp 5. og den uttalelsen har jeg sett noe som lignet på ja. det du skriver her, er på nivå med nettavisens premier league rykter!

 

Frey er heller ikke en "topp 5" keeper. Han har bl.a Cech, Reina, Vds, Given, Casillas, Buffon osv foran seg.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det folk ser i Given, har sett han i en del kamper i år. Er ikke så mye bedre en almunia i feltarbeid hadde noen tabber mot Birmingham, men taket være dårlig avslutninger og et godt forsvar bortsett fra Garrido så slapp Given inn bare 1mål.

Tror Frey kunne vært en god forsterkning, men tror nok han blir i Fiorentina dessverre

Link to comment
Share on other sites

Hva er det folk ser i Given, har sett han i en del kamper i år. Er ikke så mye bedre en almunia i feltarbeid hadde noen tabber mot Birmingham, men taket være dårlig avslutninger og et godt forsvar bortsett fra Garrido så slapp Given inn bare 1mål.

Tror Frey kunne vært en god forsterkning, men tror nok han blir i Fiorentina dessverre

 

Søk først på Almunia på youtube, så søk på Given på youtube. Så se om du finner noen kvalitetsforskjeller der..

Link to comment
Share on other sites

Hva er det folk ser i Given, har sett han i en del kamper i år. Er ikke så mye bedre en almunia i feltarbeid hadde noen tabber mot Birmingham, men taket være dårlig avslutninger og et godt forsvar bortsett fra Garrido så slapp Given inn bare 1mål.

Tror Frey kunne vært en god forsterkning, men tror nok han blir i Fiorentina dessverre

 

Given er kanskje ikke bedre enn Almunia i feltet, men på utrustninger og sweeping så er nok Given bedre. Samtidig som Given er helt overlegen Almunia på streken.

 

Frey hadde vært en klar forsterkning, hadde blitt utrolig fornøyd om han kom må jeg si :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener å huske at Frey kom med bemerkninger om at det var for mange svarte på det franske landslaget. Vel da har han ingen ting i Arsenal å gjøre. Hvis det jeg skriver i innledningen er riktig så ønsker jeg ikke å se han i nærheten av Emirates stadium engang.

 

Rasister til Arsenal, nei takk! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hallo!!! Youtube, man kan velge å se kamper selv eller å se på oppskryte videoer på youtube, skal man det så blir jo til og faren min en verdenstjerne.

 

Frey ja,takk

Given nei,takk

 

Og hvorfor vil du ikke se hvor god Given faktisk er?

Hva får deg til å si at Frey er bedre?

Hvor mange kamper har du faktisk sett av Frey?

Link to comment
Share on other sites

har ikke tellinga men sitter hver helg å følger med på alle dem store ligaen og har alltid hatt sansen for Fiorentina i Italia så har sett en del kamper med dem. Frey virker som en tryggere keeper. Er veldig usikker på Given siden jeg føler han aldri har prestert jevn å gode sesong nå har det seg sånn at City har sluppet inn flere mål en Arsenal. Grunnen til at det ikke har blitt avgjørende er at city har et angrep som avgjør kamper, mens det har ikke Arsenal, derfor blir tabbene mer synlige hos almunia

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener å huske at Frey kom med bemerkninger om at det var for mange svarte på det franske landslaget. Vel da har han ingen ting i Arsenal å gjøre. Hvis det jeg skriver i innledningen er riktig så ønsker jeg ikke å se han i nærheten av Emirates stadium engang.

 

Rasister til Arsenal, nei takk! :angry:

 

Om dette er riktig, så vil jeg faktisk heller ha Almunia i mål i 8 år til! Slike mennesker bør holdes laaaangt unna Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Om dette er riktig, så vil jeg faktisk heller ha Almunia i mål i 8 år til! Slike mennesker bør holdes laaaangt unna Arsenal.

 

Hvis Frey er en rasist så vil du heller at Almunia skal være førstekeeper i 8 år? Selv om Frey kanskje ikke er tilgjengelig betyr ikke at det ikke finnes andre keepere der ute :angry:

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 14 2010, 11:34 PM) 195618[/snapback]

Hvis Frey er en rasist så vil du heller at Almunia skal være førstekeeper i 8 år? Selv om Frey kanskje ikke er tilgjengelig betyr ikke at det ikke finnes andre keepere der ute :angry:

 

Selvfølgelig vil jeg ha andre i mål enn Almunia. Men om det skulle stå mellom Frey og Almunia. Så ville jeg valgt Almunia, om disse påstandene skulle stemme.

Link to comment
Share on other sites

Frey er heller ikke en "topp 5" keeper. Han har bl.a Cech, Reina, Vds, Given, Casillas, Buffon osv foran seg.

 

har selv ganske mange år mellom stengene, og cech, reina, vds og given er ikke på nivå med frey!

 

Jeg mener å huske at Frey kom med bemerkninger om at det var for mange svarte på det franske landslaget. Vel da har han ingen ting i Arsenal å gjøre. Hvis det jeg skriver i innledningen er riktig så ønsker jeg ikke å se han i nærheten av Emirates stadium engang.

 

Rasister til Arsenal, nei takk! :angry:

 

nok en uttalelse ala nettavisen... frey er ingen dum mann, og slike kommentarer ville ikke en profesjonell fotballspiller kommet med. uansett hvor mye han hatet negere.

 

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 14 2010, 11:34 PM) 195618[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis Frey er en rasist så vil du heller at Almunia skal være førstekeeper i 8 år? Selv om Frey kanskje ikke er tilgjengelig betyr ikke at det ikke finnes andre keepere der ute ;)

Selvfølgelig vil jeg ha andre i mål enn Almunia. Men om det skulle stå mellom Frey og Almunia. Så ville jeg valgt Almunia, om disse påstandene skulle stemme.

 

hvem som helst i stedet for almunia. HVEM SOM HELST

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...