Jump to content

Sebastien Frey


Guest kellex

Recommended Posts

har ikke tellinga men sitter hver helg å følger med på alle dem store ligaen og har alltid hatt sansen for Fiorentina i Italia så har sett en del kamper med dem. Frey virker som en tryggere keeper. Er veldig usikker på Given siden jeg føler han aldri har prestert jevn å gode sesong nå har det seg sånn at City har sluppet inn flere mål en Arsenal. Grunnen til at det ikke har blitt avgjørende er at city har et angrep som avgjør kamper, mens det har ikke Arsenal, derfor blir tabbene mer synlige hos almunia

 

Du vet det er helt naturlig for en klubb som ligger å kjemper om 4 plassen å ha sluppet inn og scoret færre mål enn en klubb som kjemper om ligatittelen?

Grunnen til at de har sluppet inn flere mål er backrekka deres. Given har gjort langt flere kvalifiserte redninger enn Almunia har i år. Han har stått fram og vært enorm når det har vært behov.

Jeg har aldri sett Frey i aksjon, så jeg kan dessverre ikke uttale meg om hvor god han er. Men han er helt sikkert tryggere enn Almunia. Grunnen til at du ikke ser at Given har prestert jevnt og godt er fordi han stort sett har hatt et elendig forsvar foran seg, bl.a i Newcastle med Bramble osv. Usikkerhet smitter nok over fra forsvar til keeper og motsatt.

Link to comment
Share on other sites

har selv ganske mange år mellom stengene, og cech, reina, vds og given er ikke på nivå med frey!

nok en uttalelse ala nettavisen... frey er ingen dum mann, og slike kommentarer ville ikke en profesjonell fotballspiller kommet med. uansett hvor mye han hatet negere.

hvem som helst i stedet for almunia. HVEM SOM HELST

 

Hva er grunnlaget for at Frey er bedre enn Cech, Reina, Vds og Given?

Har han bedre reflekser?

Er han bedre i feltet?

Er han bedre på strek?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor Frey i det hele ?

Lloris er bedre syns jeg, og United er ute etter ham nå, så jeg syns vi kan terge United ved å snappe en klassekeeper foran nesen på dem, slik vi gjorde med Ramsey.

 

Ja, akkurat. United er ute etter han, prisen blir dermed høyere og Wenger kommer ikke til å gi seg inn i en budkrig med Ferguson. Samtidig som jeg tviler sterkt på at Lyon kommer til å selge han.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvorfor Frey i det hele ?

Lloris er bedre syns jeg, og United er ute etter ham nå, så jeg syns vi kan terge United ved å snappe en klassekeeper foran nesen på dem, slik vi gjorde med Ramsey.

 

Men Wenger liker ikke å by på spillere som andre er interessert i, spesielt United, Chelsea og lignende. De bruker mer penger enn oss og Wenger vil ikke bruke mer enn nødvendig så hvis United er ute etter Lloris så vil nok ikke Wenger nærme seg :P Men så har ikke United all verdens med kapital å bruke heller og Chelsea får vel ikke lov til å kjøpe noen nye denne sommeren?

Link to comment
Share on other sites

Men Wenger liker ikke å by på spillere som andre er interessert i, spesielt United, Chelsea og lignende. De bruker mer penger enn oss og Wenger vil ikke bruke mer enn nødvendig så hvis United er ute etter Lloris så vil nok ikke Wenger nærme seg :P Men så har ikke United all verdens med kapital å bruke heller og Chelsea får vel ikke lov til å kjøpe noen nye denne sommeren?

Chelseas forbud er nok opphevet desverre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Chelseas forbud er nok opphevet desverre.

 

BE

 

Ja, gikk vel ut i Januar..

 

Blir uansett spenende å så hvem som kommer inn til sommeren. Håper isåfall på at en ny keeper kommer inn før VM.

 

Ellers så er Peter Hill-Wood ute i media med sitt vanlige budskap om at Wenger har penger å bruke i sommeren, men at det må brukes fornuftig! Og hvis vi ikke har fått det med oss så kan vi ikke konkurere med City :P Så City sin taktikk til sommeren blir vel er å være "interessert" i alle Wenger vil ha for å få han til skygge unna. He, he.

Link to comment
Share on other sites

Hva er grunnlaget for at Frey er bedre enn Cech, Reina, Vds og Given?

Har han bedre reflekser?

Er han bedre i feltet?

Er han bedre på strek?

 

ja, de tre punktene du nevner her, er noe frey holder verdensklasse på. buffon og casillas er nok bedre keepere, men deretter, er det svært mange som holder på å nærme seg beskrivelsen toppkeeper. det som jeg dog synes er merkelig, er at det er flere svært gode keepere i italia, spania og tyskland, enn det er i england.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6170060,00.html

 

Frey vil flytte på seg siden Fiorentina ikke klarte fjerdeplassen i Italia. Juventus, Manure og Arsenal står oppført som mulige destinasjoner. Jeg finner det merkverdig at Juventus er nevnt her, med tanke på at Buffon har bekreftet at han blir. Kanskje det er usikkerhet der i gården allikevel?

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne Frey inn i Arsenal, selvfølgelig frister det mer med Buffon, men Frey er fortsatt en utrolig stor forsterkning i forhold til Almunia og Fabianski pdd, og jeg ville blitt overbegeistret om han ble hentet inn i sommer!

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6170060,00.html

 

Frey vil flytte på seg siden Fiorentina ikke klarte fjerdeplassen i Italia. Juventus, Manure og Arsenal står oppført som mulige destinasjoner. Jeg finner det merkverdig at Juventus er nevnt her, med tanke på at Buffon har bekreftet at han blir. Kanskje det er usikkerhet der i gården allikevel?

Buffon har jo vært skadeplaget i år, kanskje derfor?

Link to comment
Share on other sites

Hvis da Juventus henter inn Frey, så er vel Buffon fritt vilt?

Regner med det, isåfall forventer jeg et forsøk på inn med Buffon og å kjøre den unge polakken som reserve, så han får lære av en klassekeeper og sannsynligvis representere oss ganske ofte hvis Buffon fortsetter sine skadeproblemer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...