Jump to content

Hugo Rodallega


Arsenalboy93

Recommended Posts

Han kan bli Arsenals nye spiss

 

_Hugo_Rodallega_791114i.jpg

 

 

Arsenals manager Arsene Wenger jakter på Wigans Hugo Rodallega.

 

24-åringen har scoret ni mål for Wigan denne sesongen, og skal ha imponert Wenger med sine prestasjoner.

 

Ifølge The Sun vurderer Arsenal å legge inn et bud på angriperen så snart overgangsvinduet åpner i sommer.

 

Wigans manager Roberto Martinez er klar over at Rodallega kan forsvinne - og skal allerede ha utpekt Espanyols Jose Callejon som angriperens erstatter i sommer.

 

Rodallega skal være tilgjengelig for salg for rundt 100 millioner kroner.

Link to comment
Share on other sites

Dette her skjønner jeg ikke noe av...Hvem er denne fyren?

 

HVIS 2 nye spisser kommer inn, så regner jeg med at minst 1 forsvinner.

 

Blir det Eduardo? Blir det Vela? Hm...

 

Eduardo virker veldig svak, og Vela har knapt fått prøvd seg.

Link to comment
Share on other sites

Med de skadene vi har på spillerne våre, så er det bare bra å få inn et par spillere for å øke bredden. Vi har ingen garantier for hvordan RVP, Eduardo og Vela holder seg skademessig neste sesong, så at vi henter inn et par mann tror jeg ikke vil være så dumt. Vela har slitt i år, skulle ikke forundre meg om han blir lånt ut neste sesong.

 

Rodallega er en spiller med stort potensial og han har virket veldig god til tider i Wigan. I en bedre klubb er jeg sikker på at han kan forbedre seg ganske mye.

Link to comment
Share on other sites

Dette her skjønner jeg ikke noe av...Hvem er denne fyren?

 

HVIS 2 nye spisser kommer inn, så regner jeg med at minst 1 forsvinner.

 

Blir det Eduardo? Blir det Vela? Hm...

 

Eduardo virker veldig svak, og Vela har knapt fått prøvd seg.

 

Slik jeg ser det kan gjerne Rodellega erstatte Eduardo. Selv om jeg liker Eduardo veldig godt, og har utrolig forståelse for hvorfor han ikke presterer på høyt nivå lengre, så vil jeg heller at klubben henter inn spillere som bidrar mer enn hva han har gjort.

 

Dog kan jeg ikke helt se at Rodellega kommer i sommer, mtp. at vi sikkert må kjøpe minst en midtstopper eller to.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en opprydning blant spissene må til. Jeg syns kun Bendtner,Van Persie og Vela holder mål.

Roellega har fart og har vært god for Wigan.

Artig å se om noe skjer her.

Link to comment
Share on other sites

Har absolutt ingen tro på denne Rodallega, jeg tror rett og slett ikke han er god nok. Om vi skal forsterke vårt offensive så er det en spiss i en helt annen klasse som skal til. Jeg tviler sterkt på at Rodallega vil tilføre oss noe mere enn det vi allerede har, Bendtner ligger nok også på høyere nivå enn denne karen.

 

Jeg er helt klart for å gjøre noe med våre spisser, Eduardo er rett og slett ikke god nok, ihvertfall ikke hittil. Er med på å gi han en sesong til mtp at han har hatt et forferdelig skadeavbrekk. Når det er sagt så er vår spillestil nå avhengig av at vi har spillere som kan ta kantroller, der er vi for svake. Spesielt om vi klarer å hente Chamakh som er enorm på hode så er vi avhengig av å ha noen vinger som kan fungere som klare vinger ikke slik som det fungerer i dag. Vi må ha bredden som gjør at vi kan variere spillestil utifra motstandere. Om vi hadde hatt vinger som kunne legge inn på høyt internasjonalt nivå mot Barcelona i går hadde vi stilt langt sterkere!

 

Nei til Rodallega...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er dette en forsinket aprilsnar???

 

http://bleacherreport.com/articles/379141-...-wigan-athletic

 

Jeg håper virkelig dette er bare kødd. Hvis vi svir av over £20 mill på disse to, så er det jaggu ikke mye igjen til å kjøpe en kvalitetskeeper og midtstopper

 

Jeg leste ett sted på nettet, hvor Wenger har blitt spurt om kjøp av spillere, og han skal da ha uttalt at deals have been made. Klarer ikke komme på hvor jeg leste det, så jeg har ingen link å vise til. Men ordet deals (flertall) fikk meg til å undre på om det likevel kan ligge noe i dette ryktet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste ett sted på nettet, hvor Wenger har blitt spurt om kjøp av spillere, og han skal da ha uttalt at deals have been made. Klarer ikke komme på hvor jeg leste det, så jeg har ingen link å vise til. Men ordet deals (flertall) fikk meg til å undre på om det likevel kan ligge noe i dette ryktet.

 

"We will announce the deals after the league [finishes]," he said.

 

"He is one of the players who has a good chance to join us."

 

Wenger om Chamakh

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2010, 01:48 PM) 196298[/snapback]

"We will announce the deals after the league [finishes]," he said.

 

"He is one of the players who has a good chance to join us."

 

Wenger om Chamakh

 

Der har du det ja. Det faktum at han bruker ordet "deals" skulle jo tilsi at han snakker om mer enn 1 spiller?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2010, 01:48 PM) 196298[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

"We will announce the deals after the league [finishes]," he said.

 

"He is one of the players who has a good chance to join us."

 

Wenger om Chamakh

Der har du det ja. Det faktum at han bruker ordet "deals" skulle jo tilsi at han snakker om mer enn 1 spiller?

 

Kan også være litt ordspill siden han snakker om Chamakh. Hvis han hadde sagt "the deal will be announced after the league" så ville det vært en bekreftelse på at Chamakh var på vei. Ved å si "deals" så røper han fortsatt ingenting.

 

Det kan jo selvfølgelig også tolkes annerledes at han har flere ting på gang, det ville jo egentlig ikke vært utypisk Wenger det der heller :)

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke Rodallega som ble grusa av Sol Campbell i en løpeduell nå mot Wigan?? Eller var det en annen spiller? Hadde ikke sjans ihvertfall B)

 

Rodallega har scoret et par lekre mål hittil, men en overgang til Arsenal.....hmmm....skeptisk :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...