Jump to content

Bohemen i Oslo


kjafs

Recommended Posts

Har selv vært på begge pubene, og må si jeg klart foretrekker Bohemen. Bohemen er nok ingen Arsenal-pub nei, men Arsenal vises ihvertfall når de spiller og det pleier å komme en god del Arsenal-supportere. Det er ihvertfall en veldig fin fotball-pub, og stemningen er som regel god. Synging syns jeg det absolutt burde vært mer av, men er heller ikke flink til å dra igang sanger selv. Highbury derimot har jeg egentlig bare kjeda meg på, dårlig stemning de gangene jeg har vært der, lite hyggelig betjening, og merkverdig løsning på sitteplassene. Føler heller ikke det er så veldig Arsenal over stedet, bortsett fra navnet og inngangsporten. Bohemen er helt klart stedet for meg, har ikke noe annet bra alternativ. Har vært noen få ganger på Belfry, tidligere var det en del Arsenal-folk her og, men sist jeg var der var det nesten ingen, og da er det alternativet så og si utelukket, med mindre Arsenal-kampen ikke sendes på Bohemen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

I morgen folkens! Arsenal- Barcelona på Bohemen. Håper på stappfull Bohemen, herlig stemning og 2-0 seier!!! Bohemen er stedet i morgen

 

Jeg skal være der, håper ikke stedet er stappfullt allerede kl 19, for da får vi ikke bord.... :)

Link to comment
Share on other sites

Har selv vært på begge pubene, og må si jeg klart foretrekker Bohemen. Bohemen er nok ingen Arsenal-pub nei, men Arsenal vises ihvertfall når de spiller og det pleier å komme en god del Arsenal-supportere. Det er ihvertfall en veldig fin fotball-pub, og stemningen er som regel god. Synging syns jeg det absolutt burde vært mer av, men er heller ikke flink til å dra igang sanger selv. Highbury derimot har jeg egentlig bare kjeda meg på, dårlig stemning de gangene jeg har vært der, lite hyggelig betjening, og merkverdig løsning på sitteplassene. Føler heller ikke det er så veldig Arsenal over stedet, bortsett fra navnet og inngangsporten. Bohemen er helt klart stedet for meg, har ikke noe annet bra alternativ. Har vært noen få ganger på Belfry, tidligere var det en del Arsenal-folk her og, men sist jeg var der var det nesten ingen, og da er det alternativet så og si utelukket, med mindre Arsenal-kampen ikke sendes på Bohemen.

Det forundrer meg egentlig at det finnes en pub i Oslo startet av en Arsenaltilhenger og med det treffende navnet Highbury og at det finnes en annen pub i samme lille by som blir foretrukket av Arsenaltilhengere. Rart.

Link to comment
Share on other sites

Det forundrer meg egentlig at det finnes en pub i Oslo startet av en Arsenaltilhenger og med det treffende navnet Highbury og at det finnes en annen pub i samme lille by som blir foretrukket av Arsenaltilhengere. Rart.

 

Ja det er synd ikke Highbury pub lever opp til det flotte navnet!! bare 11 timer til kamp nå, faen som jeg gleder/gruer meg!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det forundrer meg egentlig at det finnes en pub i Oslo startet av en Arsenaltilhenger og med det treffende navnet Highbury og at det finnes en annen pub i samme lille by som blir foretrukket av Arsenaltilhengere. Rart.

 

Hadde Highbury Pub i hovedsak vært en fotballpub, slik som Bohemen, hadde nok Highbury Pub vært ett mer natulig samlingssted for Arsenalsupportere i Oslo. Men så lenge fotball ikke er hovedprioriteten på Highbury så kommer det aldri til å bli det naturlige samlingsstedet det burde være

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Skal til Oslo kommende uke. Vil se Barcelona-kampen på byen. Hvor bør jeg gå, Bohemen eller Highbury pub... eller et annet sted. Jeg skal være sammen med en som ikke er like gal som meg.

 

Vi må kunne snakke sammen underveis...

 

 

Kan absolutt anbefalle Highbury.

Jeg pleier å være der sammen en som ikke er like gal som meg. Han er vel egentlig mest med fordi han synes det er artig å følge med på hvor mye jeg kan ta av i løpet av en kamp...

Link to comment
Share on other sites

er det noen som veit aldersgrensen på Highbury?

Serverer de sprit er det 20. Kun øl/vin så er det 18.

 

Juridisk sett er det ikke noe i veien for at man kan komme inn på Bohemen eller Highbury uansett alder så lenge man ikke drikker, men det er utestedets ansvar at det ikke serves alkohol til mindreårige så de opererer nok med 18/20års grense for å oppholde seg der. Er ikke noe i veien for at man prøver som sagt. Ingen dørvakter så med mindre man henger over bardisken å skriker etter øl så er det vel gode muligheter for at man ikke blir hivd ut. På den annen side er det jo litt kjedelig hvis man på den måten ender opp med å ikke få sett kampen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som skal hit i kveld?

 

 

Kommer selvfølgelig på Bohemen i kveld!!! kan bli en magisk kveld. Om vi vinner så kommer det til å renne øl fra taket i en uke fremover :-)

Regner med at ALLE goonere stiller i kveld, ingen grunn til å sitte hjemme.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...