Jump to content

Hull City H, 19.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Hull ligger kompakte og er veldig gode til å stenge av angrepene vår. De vil ikke klare å forhindre oss til å komme til sjanser hvis vi skrur opp tempoet minst to hakk. Desverre er ikke denne midtbanen kapabel til et så veldig mye høyere tempo enn hva vi spiller nå.

 

Enten må vi ha inn Ramsey eller så må vi begynne å skyte. Gjerne begge to i en smekk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

YOU DIRTY NORTHERN BASTARDS!

 

La Denilson ta frisparkene fremover. Han har scoret på 3 langskudd som jeg kan huske(Newcastle ligacup, Everton i serieåpningen og ett i CL i år), og scorer på kanskje sitt første frispark for Arsenal. Gutten har skuddfot!

 

 

Bare og fortsette nå, og la Phil Br*** få som fortjent. COME ON ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Denilson må bare begynne å skyte mer fra distanse. Han har vist flere ganger at han har ett flott skuddbein. Nydelig å se at spillerene står opp for hverandre. Vi har mye muskler utpå der i dag og det kommer vi til å få bruk for utover i matchen.

 

Tror Eduardo kommer på scoringslisten. Han ser skarp ut i dag syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

da skal jeg begynne med det positive:

almunia roper keeper høyt flere hanger. det skal han få pluss for, selv om tre av inngripnene hans er relativt klønete, og en av de skulle gitt straffespark til hull. vermaelen er meget god. kan bli en av de aller, aller beste. nasri og arshavin prøver mye, men de to alene klarer ikke 7-8 forsvarere fra hull. eduardo tørr å prøve seg. og sist, men ikke minst, frisparket til denilson. her viser han kvalitet.

 

også, det som ikke akkurat har vært til glede:

almunia sine innvolveringer prøvde jeg å se det positive i... dagens midtbane fungerer ikke på noe vis. denilson har vært ok, men er for lite konsentrert. diaby har vel egentlig ikke gjort annet enn å tape dueller, vende bort en motspiller, for så å slå ballen til en annen. men det som bekymrer meg mest, er song. vanligvis sterk bakover, men i dag har han vunnet 1 duell. Èn! forruten det, har ingen av hans pasninger fremover, truffet medspillere. til og med tversoverpasningene hans og støttepasningene har vært svært unøyaktige.

 

alt i alt, en svært dårlig forestilling, preget av enormy mange pasningsfeil fra de tre på midten. silvestre holder ikke nivået, og det må da være mulig å bruke eboue eller sagna på venstre?! for at det skal bli noe spill i dag, tror jeg ramsey må inn. han har et helt annet blikk for spillet enn det diaby og song har. og han evner å treffe medspillere selv om han slår ballen fremover på banen.

 

håper ramsey kommer inn tidlig, og klarer å sette sitt preg på et eller tamt arsenallag. håper arshavin kommer mer med i spillet av den grunn, og at eduardo kan få komme til noen gode muligheter. han trenger virkelig å få puttet et mål nå. det vil gjøre underverker for selvtilliten hans.

 

var vel ikke mye sutter og piss i dette innlegget? bare rein fakta om det som har skjedd på banen så langt... selv de største song/diaby tilhengerne må nok se seg enige i dag :(

Link to comment
Share on other sites

Lite framdrift, svakt tempo og nesten ikke-ekstisterende kantspill er vel status etter 1.omg.

Kanskje litt flatterende at vi leder, men Hull har vel knapt hatt en sjanse.

 

Mye slurv fra Song så langt og Gallas sliter med Fagan.

Arshavin og Eduardo blir litt borte fordi de ikke får noen gjennomspill o.l. å jobbe med.

 

Målet til Denilson var derimot en perle på ekte brasiliansk vis :( Nice!

 

Mer tempo på ballen, bruke kantene oftere og opp med presisjonen så tror jeg vi scorer mer.

Link to comment
Share on other sites

Takk Almunia for at du reddet oss fra ett gratis mål.

 

Denilson må bare begynne å skyte mer fra distanse. Han har vist flere ganger at han har ett flott skuddbein. Nydelig å se at spillerene står opp for hverandre. Vi har mye muskler utpå der i dag og det kommer vi til å få bruk for utover i matchen.

 

Tror Eduardo kommer på scoringslisten. Han ser skarp ut i dag syntes jeg.

 

yes!

Link to comment
Share on other sites

Denilson må bare begynne å skyte mer fra distanse. Han har vist flere ganger at han har ett flott skuddbein. Nydelig å se at spillerene står opp for hverandre. Vi har mye muskler utpå der i dag og det kommer vi til å få bruk for utover i matchen.

 

Tror Eduardo kommer på scoringslisten. Han ser skarp ut i dag syntes jeg.

Fortsett med slike spådommer!!!

Link to comment
Share on other sites

en veldig mye bedre 2. omg. vermaelen er klart banens beste. kjempejobb. silvestre viser at han fortsatt har noen gode løp igjen i kroppen. det mest gledelige er denilsons gode defansive arbeid i 2. omg. men det må til da song ikke på noe vis gjør det han skal. selv om han får godkjent for de siste 10 min, er vel dette en av de dårligste kampene han har spilt for arsenal. han taper 90% av duellene og 100% av taklingene han går i. pasningene er svært unøyaktige og gjerne litt bak medspillerne. godt å se en god inngrepen av almunia. det skulle selvsagt ikke vært straffe, men det skulle de ha hatt i 1. omg. eboue jobber som vanlig godt, og galls gjør en jobb på det jevne. diaby spiller seg opp, og bidrar positivt i det offansive spillet. spesielt etter at ramsey kommer inn å setter mer gart på ballen. meget godt innhopp av ramsey. også et godt innhopp av walcott og vela. ser ut til at begge var mer venn med ballen i kveld enn de har vært på lenge.

Link to comment
Share on other sites

en veldig mye bedre 2. omg. vermaelen er klart banens beste. kjempejobb. silvestre viser at han fortsatt har noen gode løp igjen i kroppen. det mest gledelige er denilsons gode defansive arbeid i 2. omg. men det må til da song ikke på noe vis gjør det han skal. selv om han får godkjent for de siste 10 min, er vel dette en av de dårligste kampene han har spilt for arsenal. han taper 90% av duellene og 100% av taklingene han går i. pasningene er svært unøyaktige og gjerne litt bak medspillerne. godt å se en god inngrepen av almunia. det skulle selvsagt ikke vært straffe, men det skulle de ha hatt i 1. omg. eboue jobber som vanlig godt, og galls gjør en jobb på det jevne. diaby spiller seg opp, og bidrar positivt i det offansive spillet. spesielt etter at ramsey kommer inn å setter mer gart på ballen. meget godt innhopp av ramsey. også et godt innhopp av walcott og vela. ser ut til at begge var mer venn med ballen i kveld enn de har vært på lenge.

 

Godt å se at du er positiv, refser. Det er lenge siden sist! :(

 

En meget godt gjennomført kamp. Gutta jobber bra, det eneste manglet var at Walcotts lobb hadde gått inn!

 

Nå kan julen komme..

Link to comment
Share on other sites

"A game of two halves" mest takket være at vi fikk hull på byllen og Hull måtte åpne seg mer. Dette hadde nok skjedd uansett etterhvert som gjestene ble mer og mer slitne.

 

Meget pluss til: Diaby og Vermaelen.

Pluss til Almunia, Eboue, Gallas, Song og Nasri.

Greit nok til Silvestre, Denilson, Eduardo og Arshavin.

 

La merke til at Phil Brown etterhvert som målene rant inn fikk mer og mer normal ansiktsfarge. Herlig :(

Link to comment
Share on other sites

For en perfekt start på juleferien:) Det var viktig med en solid kamp i dag både tabellmessig og med tanke på selvtilliten foran det tøffe juleprogrammet. Syns det var mye positivt å trekke frem fra dagens forestilling. Vi tar den fysiske utfordringen Hull stiller opp med og lar oss ikke frustrere av lobotomerte folk som Hunt. Makan til idiot. Vi fikk jo også en clean sheet i dag som alltid er gledelig. Den gode statistikken på Emirates opprettholdes. I dag kom også Eduardo på scoringslisten og vi får virkelig håpe at det er starten på noe bra. Walcotts innhopp var positivt. Godt å se at han tar steg i rikitg retning og kanskje når godformen før jula. Vi løp og jobba og sleit og utklasset Hull.

 

Syns forøvrig det var litt morsomt med litt "uenigheter" på banen like før pause. Det viser at gutta er tente og det minner meg om de gode gamle basketakene mot United :(

Link to comment
Share on other sites

1. omgangen er dårlig, 2. omgangen er ganske bra!

Idag mener jeg Diaby er banens beste spiller, syns han spilte en veldig bra kamp idag!

Bra redning av Almunia på straffen, ellers syns jeg han gjør en grei kamp, gjør litt rare ting av og til.

Herlig at Eduardo for seg en scoring igjen, det kan bringe tilbake selvtilliten!

Håper Denilson begynner og ta frisparkene våre, og at han begynner å skyte mere.

Vi tok innpå United med 3 poeng! Vinner vi hengekampen er vi vell 1 poeng foran de :(

Da er det bare å se fram til neste kamp!

 

PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Kun overgått av Vermaelen.

 

WHAT? Nei nei, Diaby hadde jo sitt livs beste kamp idag. :P Han ble felt på førstemålet, assist på andre og tredje skåret han selv... Vermaelen skulle ha gjort MYE bra for å ha overgått det, selv om også han hadde en kjempekamp.

 

Kanskje den dårligste idag var Silvestre, selv om straffen mot han var bare tøv. Og Nasri sin oppførsel var håpløs og gult kort var minimum av det han fortjente.

 

Alt i alt, jeg håper laget bygger videre på 2.omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens svakeste var Song, og det er mer ved en fotball kamp enn den som er sist på ballen. Diaby hadde en stor kamp, men Vermaelen gjør det meste for at vi holder hissige Hullspillere unna. Vinner i lufta, bryter foran og gjør i det store og hele alt rett. Hovergrunnen til at vi holder nullen, sett bort fra straffen. Min MoM.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at du er positiv, refser. Det er lenge siden sist! ;)

 

En meget godt gjennomført kamp. Gutta jobber bra, det eneste manglet var at Walcotts lobb hadde gått inn!

 

Nå kan julen komme..

 

det var jo mye positivt i dag da. mye mer enn det har vært på lenge :P

 

Enig at refsers positivitet kommer sjeldent, vent meg til å tenke på han som: "han som refser", men støtter mye av det selv om jeg foretrekker å se mer positivt på ting

en baktanke med at jeg tok det navnet var akkurat det. i dag refset jeg song, da jeg mener hans forestilling var, kanskje det dårligste jeg har sett av han.

 

lover å være like fokusert på å ta med det positive neste gang også ;) (da jeg regner med at det blir lettere å svelge det som ikke er fullt så positivt :P )

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var mye bra i dag. Jeg er ingen stor fan av Diaby, men det blir jeg dersom han fortsetter å spille slik han gjorde i dag.

Forsvaret gjør en meget god jobb. Hull hadde knapt en avlutning på mål.

Veldig gledelig at vi holder nullen. almunia redder nok en gang en straffe, all ære til ham for det.

Han var også ute i feltet og snappet en ball, i tillegg hadde han forsøk på raske igangsettinger. en av hans bedre kamper.

Han hadde en stygg sak tidlig i kampen der han går ut på en ball Gallas er først på. Tydelig at det var kommunikasjonssvikt der og klareringen var fryktelig dårlig, men han slapp unna.

 

Eduardo var også livlig. veldig viktig at han fikk ett mål, selv om det var "ferdigscoret".

 

Uansett er det deilig å knuse Hull, og det like deilig å se Liverpool og Man. U får juling.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

WHAT? Nei nei, Diaby hadde jo sitt livs beste kamp idag. :P Han ble felt på førstemålet, assist på andre og tredje skåret han selv... Vermaelen skulle ha gjort MYE bra for å ha overgått det, selv om også han hadde en kjempekamp.

 

Kanskje den dårligste idag var Silvestre, selv om straffen mot han var bare tøv. Og Nasri sin oppførsel var håpløs og gult kort var minimum av det han fortjente.

 

Alt i alt, jeg håper laget bygger videre på 2.omgangen.

 

 

Det blir vel en smakssak. Diaby må ha hatt en av sine beste kamper noensinne. Vermaelen spillte nærmest prikkfritt i 90 min pluss. Jeg velger allikevel Diaby. Han var avgjørende i dag da spillere som Eduardo og Arshavin ikke innfrir 100%.

Link to comment
Share on other sites

Dagens svakeste var Song, og det er mer ved en fotball kamp enn den som er sist på ballen. Diaby hadde en stor kamp, men Vermaelen gjør det meste for at vi holder hissige Hullspillere unna. Vinner i lufta, bryter foran og gjør i det store og hele alt rett. Hovergrunnen til at vi holder nullen, sett bort fra straffen. Min MoM.

 

Ja Vermaelen tok seg stort opp fra en svak kamp mot Burnley. Enig i at han sammen med Diaby er MoM. Men at Song er jeg ikke enig i. Greit at han ikke har sin beste kamp offensivt, men han er som alltid solid i duellene, og defensivt trår han knapt feil. Han er også så sterk i kroppen at alle bare preller av ham.

 

Blir bare mer og mer glad i denne spilleren. Mr. Rock Solid i et til tider ustabilt Arsenallag.

Link to comment
Share on other sites

Ja Vermaelen tok seg stort opp fra en svak kamp mot Burnley. Enig i at han sammen med Diaby er MoM. Men at Song er jeg ikke enig i. Greit at han ikke har sin beste kamp offensivt, men han er som alltid solid i duellene, og defensivt trår han knapt feil. Han er også så sterk i kroppen at alle bare preller av ham.

 

Blir bare mer og mer glad i denne spilleren. Mr. Rock Solid i et til tider ustabilt Arsenallag.

 

for de/dere om syns song gjorde en bra jobb i dag, syns jeg dere skal se kampen en gang til. kanskje med fokus på 1. omg det er ikke bare svakt, men enormt svakt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...