Jump to content

Hull City H, 19.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Hva var greia med Nasri egentlig? Han tok ikke han som satte inn taklingen på frisparket en gang...Han gikk tilsynelatende til en tilfeldig person og stemplet han. Håpløs adferd.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

jeg vet at jeg er i overkant kritisk til de to, og har sagt det mange ganger før. ikke noe gleder meg mer enn at de presterer. men du evner ikke å være kritisk til de. uansett prestasjon, så skamroser du de. kamp etter kamp. snakker om ensidig du.

 

har vel skrytt av songs defansive egenskaper en rekke ganger, men jeg er ikke fornøyd med det han gjør fremover. skjønner ikke at han prøver på så mange gjennombruddspasninger, når han treffer så sjelden. tell antall forsøk i sist kamp, og du skjønner hva jeg mener. når det gjelder diaby, har jeg vel også her gitt han kreditt for hans ekstremferdigheter med ball. teknikken er av meget høy klasse, men så alt for ofte, klarer han ikke å slippe fra seg ballen før det er for sent. det mangler fortsatt litt på spilleforståelse.

 

var petit underrated i monaco? han hadde vel fast plass i flere seonger, og gjorde en meget god jobb. ønsket å ta steget videre, og klubben gav etter for det, og solgte han for en ok pris. var ikke overrasket når en engels klubb hentet petit. grimmandi var vel heller noe overraskende. petit spilte uhyre få dårlige kamper. han slet litt som midtstopper på en uorganisert barcelona, men for arsenal var han klasse. så ja, jeg har vel sett en del fotballkamper også fra frankrike, og petit var en kvalitetsspiller for monaco.

 

At jeg aldri er kritisk er nok ikke riktig. Jeg har flere ganger kritisert begge to for enkelthendelser og kamper. Men, jeg må nok også innrømme at jeg kan være i overkant positiv som en motvekt til all den negativiteten som mange har frontet her på forumet over mange år.

 

Med underrated så mener jeg at han ble priset lavt (ca 3 mill pund for Monacos kaptein!) og ble ikke veldig verdsatt av medspillere og publikum. Jeg bodde i Frankrike i flere år og Petit ble sett på som en spesiell og kanskje litt vanskelig person. Han slet ganske ofte med både personlige og lagmessige saker, var ikke spesielt snakkesalig og hadde flere litt merkelige uttalelser til pressen.

Link to comment
Share on other sites

At jeg aldri er kritisk er nok ikke riktig. Jeg har flere ganger kritisert begge to for enkelthendelser og kamper. Men, jeg må nok også innrømme at jeg kan være i overkant positiv som en motvekt til all den negativiteten som mange har frontet her på forumet over mange år.

 

Med underrated så mener jeg at han ble priset lavt (ca 3 mill pund for Monacos kaptein!) og ble ikke veldig verdsatt av medspillere og publikum. Jeg bodde i Frankrike i flere år og Petit ble sett på som en spesiell og kanskje litt vanskelig person. Han slet ganske ofte med både personlige og lagmessige saker, var ikke spesielt snakkesalig og hadde flere litt merkelige uttalelser til pressen.

 

da er jeg med ;) var ikke helt med på hva du mente med underrated. det du sier her stemmer jo veldig godt. gikk også ganske lang tid etter at han kom til arsenal, før han uttalte seg særlig mye om prestasjoner og lignende. etter en tid i arsenal, fremstod han som en helt annen person. mer medievennlig og åpen. faktisk etterhvert så sympatisk og på samme tid fotballfaglig flink, at han etter andt karriere har jobbet mye med fotball på tv. ekspertkommentator mm. han er vel nå regnet som en godt likt person i motsetning til da han forlot monaco. jeg velger å tro at wenger hadde mye med det å gjøre. tror faktisk wenger kunne hatt like god innvirkning på toni... med det snakkes det vel om i en annen tråd :P

Link to comment
Share on other sites

Hva var greia med Nasri egentlig? Han tok ikke han som satte inn taklingen på frisparket en gang...Han gikk tilsynelatende til en tilfeldig person og stemplet han. Håpløs adferd.

 

Hvis du ser på 1.25/1.26 her så ser du at Garcia dytter litt borti Nasri når han skal gjøre seg klar til å ta frisparket /hente ballen.

Men aldeles unødvendig av Nasri uansett. Ikke bare ser han ut som et barn, men oppfører seg faktisk som et i denne situasjonen her!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...