Jump to content

Hull City H, 19.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Med henvisning til diskusjonen i tråden etter Burnley-kampen, Hvorfor er vi så opptatt av enkeltspillernes innsats etter kamper? Mot Burnley var Vermaelen dårlig, i går var han suveren. Diaby var god i går, men har vært elendig i mange andre kamper. Almunia er EGENTLIG for dårlig, men i går reddet han straffe. Walcott var hjelpeløs mot Burnley, men hadde et positivt innhopp i går osv. Med andre ord, spillernes individuelle prestasjoner varierer, det er de nødt til å gjøre, det opplever ALLE spillere. Mennesker er ikke maskiner. Som sagt i Burnley-tråden er det greit å evaluere spillernes innsats OVER TID, men det gir egentlig liten mening å dømme spillere nord og ned etter EN kamp. Skal se at Song slår tilbake og gjør deres vurderinger etter gårsdagen til skamme, kanskje allerede i neste kamp?

 

Nei, istedet for dette ensidige og kjedsommelige fokuset på individuelle prestasjoner og enkeltepisoder, bør vi se på hva LAGET har prestert. Og vi bør glede oss over det vi så i går; totalt sett. Arsenal var jo mange hakk bedre enn Hull, og Hull måtte ha hjelp av dommeren for å få sin første målsjanse. At Arsenal presterer såpass bra med så mange spillere ut med skade er egentlig veldig oppløftende og gir grunn til gryende optimisme. Men den første reale testen blir jo mot Villa...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Med henvisning til diskusjonen i tråden etter Burnley-kampen, Hvorfor er vi så opptatt av enkeltspillernes innsats etter kamper? Mot Burnley var Vermaelen dårlig, i går var han suveren. Diaby var god i går, men har vært elendig i mange andre kamper. Almunia er EGENTLIG for dårlig, men i går reddet han straffe. Walcott var hjelpeløs mot Burnley, men hadde et positivt innhopp i går osv. Med andre ord, spillernes individuelle prestasjoner varierer, det er de nødt til å gjøre, det opplever ALLE spillere. Mennesker er ikke maskiner. Som sagt i Burnley-tråden er det greit å evaluere spillernes innsats OVER TID, men det gir egentlig liten mening å dømme spillere nord og ned etter EN kamp. Skal se at Song slår tilbake og gjør deres vurderinger etter gårsdagen til skamme, kanskje allerede i neste kamp?

 

Nei, istedet for dette ensidige og kjedsommelige fokuset på individuelle prestasjoner og enkeltepisoder, bør vi se på hva LAGET har prestert. Og vi bør glede oss over det vi så i går; totalt sett. Arsenal var jo mange hakk bedre enn Hull, og Hull måtte ha hjelp av dommeren for å få sin første målsjanse. At Arsenal presterer såpass bra med så mange spillere ut med skade er egentlig veldig oppløftende og gir grunn til gryende optimisme. Men den første reale testen blir jo mot Villa...

Hvis man ikke kan kommentere enkelstspilleres innsats i en kamp i en kamptråd så er det noe alvorlig feil. Dypere vurderinger av en spiller passer bedre inn i tråder om spilleren, ikke i en kamptråd. Du ser jo Piscator at stort sett alle aviser og blogger har en playerrating etter hver kamp, så de også gjør det samme som vi gjør på dette forumet, kommentere enkelstpilleres innsats.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Med henvisning til diskusjonen i tråden etter Burnley-kampen, Hvorfor er vi så opptatt av enkeltspillernes innsats etter kamper? Mot Burnley var Vermaelen dårlig, i går var han suveren. Diaby var god i går, men har vært elendig i mange andre kamper. Almunia er EGENTLIG for dårlig, men i går reddet han straffe. Walcott var hjelpeløs mot Burnley, men hadde et positivt innhopp i går osv. Med andre ord, spillernes individuelle prestasjoner varierer, det er de nødt til å gjøre, det opplever ALLE spillere. Mennesker er ikke maskiner. Som sagt i Burnley-tråden er det greit å evaluere spillernes innsats OVER TID, men det gir egentlig liten mening å dømme spillere nord og ned etter EN kamp. Skal se at Song slår tilbake og gjør deres vurderinger etter gårsdagen til skamme, kanskje allerede i neste kamp?

 

Nei, istedet for dette ensidige og kjedsommelige fokuset på individuelle prestasjoner og enkeltepisoder, bør vi se på hva LAGET har prestert. Og vi bør glede oss over det vi så i går; totalt sett. Arsenal var jo mange hakk bedre enn Hull, og Hull måtte ha hjelp av dommeren for å få sin første målsjanse. At Arsenal presterer såpass bra med så mange spillere ut med skade er egentlig veldig oppløftende og gir grunn til gryende optimisme. Men den første reale testen blir jo mot Villa...

 

Helt enig. Mye fornuftigt her.

Link to comment
Share on other sites

"A game of two halves" mest takket være at vi fikk hull på byllen og Hull måtte åpne seg mer. Dette hadde nok skjedd uansett etterhvert som gjestene ble mer og mer slitne.

 

Meget pluss til: Diaby og Vermaelen.

Pluss til Almunia, Eboue, Gallas, Song og Nasri.

Greit nok til Silvestre, Denilson, Eduardo og Arshavin.

 

La merke til at Phil Brown etterhvert som målene rant inn fikk mer og mer normal ansiktsfarge. Herlig :P

 

 

Helt enig med deg,Har ikke sett helt ka Wenger ser i Diaby men såg d i går.Fysisk sterk,teknisk god og har en knallgod passningsfot.

Herlig å vinne denne kampen syntes også Almunia og Denilson var bra i går.

 

Med henvisning til diskusjonen i tråden etter Burnley-kampen, Hvorfor er vi så opptatt av enkeltspillernes innsats etter kamper? Mot Burnley var Vermaelen dårlig, i går var han suveren. Diaby var god i går, men har vært elendig i mange andre kamper. Almunia er EGENTLIG for dårlig, men i går reddet han straffe. Walcott var hjelpeløs mot Burnley, men hadde et positivt innhopp i går osv. Med andre ord, spillernes individuelle prestasjoner varierer, det er de nødt til å gjøre, det opplever ALLE spillere. Mennesker er ikke maskiner. Som sagt i Burnley-tråden er det greit å evaluere spillernes innsats OVER TID, men det gir egentlig liten mening å dømme spillere nord og ned etter EN kamp. Skal se at Song slår tilbake og gjør deres vurderinger etter gårsdagen til skamme, kanskje allerede i neste kamp?

 

Nei, istedet for dette ensidige og kjedsommelige fokuset på individuelle prestasjoner og enkeltepisoder, bør vi se på hva LAGET har prestert. Og vi bør glede oss over det vi så i går; totalt sett. Arsenal var jo mange hakk bedre enn Hull, og Hull måtte ha hjelp av dommeren for å få sin første målsjanse. At Arsenal presterer såpass bra med så mange spillere ut med skade er egentlig veldig oppløftende og gir grunn til gryende optimisme. Men den første reale testen blir jo mot Villa...

 

Enig i d meste her ja :P Vi må lære litt av Liverpoolsupporterne og støtte/synge laget vårt frem i alle kamper,

Uansett resultat. Tror d negative fra tribunen kan smitte negativt på spillerne også.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke kan kommentere enkelstspilleres innsats i en kamp i en kamptråd så er det noe alvorlig feil. Dypere vurderinger av en spiller passer bedre inn i tråder om spilleren, ikke i en kamptråd. Du ser jo Piscator at stort sett alle aviser og blogger har en playerrating etter hver kamp, så de også gjør det samme som vi gjør på dette forumet, kommentere enkelstpilleres innsats.

 

For å ta det siste først; å bruke avisene som en slags fasit på hva man BØR gjøre er jo mildt sagt misforstått. For er det noe jeg mer og mer innser er det at avisene (med få unntak) har et noe forkvaklet syn på fotballen. De har jo alltid vært mer opptatt av utenomsportslige ting (penger og kjendis stoff) og de individuelle prestasjonene, enn det dette EGENTLIG dreier seg om; LAGENES prestasjoner. Og som goonere burde vi jo ihvertfall innse dette. For Arsenal har jo alltid vært et slags "offer" for denne mediestrategien, og vært et slags yndet hatobjekt fra media, og vår klubb har aldri fått den cred de egentlig har fortjent i forhold til rivalene opp gjennom årene. Dette har egentlig aldri endret seg i løpet av de 40 årene jeg har fulgt med på engelsk fotball.

 

Og for å ta dette med vurdering av enkeltspillere. Nei, dette er ikke direkte galt. Det er ikke mitt poeng. Jeg skriver jo at det er riktig å evaluere spillerne OVER TID. Og det er heller ikke direkte galt å påpeke at en spiller har hatt en dårlig dag på jobben. Men generelt snakkes det i alt for store bokstaver, og det trekkes for vidtrekkende konklusjoner på ofte alt for tynt grunnlag. Å dømme en spiller nord og ned etter EN kamp, som synes å være en slags yndlingssport hos noen hører ingen steds hjemme. Det er som en motvekt til dette jeg forsøker å ta til orde for et mer helhetlig syn. Vi må ta høyde for at spillerne har off-days innimellom. Og selv om jeg også blir frustrert over individuelle feil der og da, etter kampen prøver jeg å unngå å bruke slike feil som forklaring på at man har tapt eller rotet bort poeng. Man taper som lag og vinner som lag.

Link to comment
Share on other sites

For å ta det siste først; å bruke avisene som en slags fasit på hva man BØR gjøre er jo mildt sagt misforstått. For er det noe jeg mer og mer innser er det at avisene (med få unntak) har et noe forkvaklet syn på fotballen. De har jo alltid vært mer opptatt av utenomsportslige ting (penger og kjendis stoff) og de individuelle prestasjonene, enn det dette EGENTLIG dreier seg om; LAGENES prestasjoner. Og som goonere burde vi jo ihvertfall innse dette. For Arsenal har jo alltid vært et slags "offer" for denne mediestrategien, og vært et slags yndet hatobjekt fra media, og vår klubb har aldri fått den cred de egentlig har fortjent i forhold til rivalene opp gjennom årene. Dette har egentlig aldri endret seg i løpet av de 40 årene jeg har fulgt med på engelsk fotball.

 

Og for å ta dette med vurdering av enkeltspillere. Nei, dette er ikke direkte galt. Det er ikke mitt poeng. Jeg skriver jo at det er riktig å evaluere spillerne OVER TID. Og det er heller ikke direkte galt å påpeke at en spiller har hatt en dårlig dag på jobben. Men generelt snakkes det i alt for store bokstaver, og det trekkes for vidtrekkende konklusjoner på ofte alt for tynt grunnlag. Å dømme en spiller nord og ned etter EN kamp, som synes å være en slags yndlingssport hos noen hører ingen steds hjemme. Det er som en motvekt til dette jeg forsøker å ta til orde for et mer helhetlig syn. Vi må ta høyde for at spillerne har off-days innimellom. Og selv om jeg også blir frustrert over individuelle feil der og da, etter kampen prøver jeg å unngå å bruke slike feil som forklaring på at man har tapt eller rotet bort poeng. Man taper som lag og vinner som lag.

 

Jeg er enig i at man ikke trenger å dømme spillere nord og ned etter en kamp. Men det er faktisk ikke mange som gjør det heller

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Satt ringside i denne kampen.Spennende 1omg der vi sliter de første 30min helt til Hull legger seg bakpå,da tar vi over og resten av omgangen blir preget av personlige feil,elendige passninger etc.Straffa til Hull er helt uforklarlig fra min view,hvorfor trenge man å lage straffe der lissom? 2omg spiller vi enkelt og greit "the Arsenal-way".Diaby viser att han har en stor fremtid hos oss bare han får mere spilletid og Gallas\Vermalen viser att de pr dags dato er PLs beste stopperpar.De utfyller hverandre på en perfekt måte.Synes Song gjør en kjempejobb jeg selv om han gjøre masse passningsfeil.Dette tror jeg er noe som skjer pgr han må ta litt mere tak i det som skal være Fabregas sin rolle.Song er pr dags dato en av de beste Dm i verden og kan han lære seg og skyte er han snart bedre enn Essien!!!!!!! Eboue skjerper seg betraktelig fra 1omg og Denilson spiller slik vi vil se han..Hva jeg ikke er fornøyd med er att vi spiller med altfor mange trekk.Det gjør att spillere som har muligheter til å gå på dype løp og overlapp aldri gjør det og jeg kan ikke se for meg hvordan vi skal klare å tilpasse Walcott til denne spillestilen noe mere..Håper Wenger henter en kraftig og gjennonbruddshissig spiss etter jul,da kan vi ta gullet..Hvis ikke holder det aldri med det vi har å tilby på topp..Alle avklaringer og passninger i lufta taper vi på motsatt halvdel og det kan vi ikke vinne PL med!

Link to comment
Share on other sites

vurdere spillere over tid? hvor lang tid da. 10 kamper? 3 år? 10 år? nei piscator, spillere blir vurdert etter de 90 min de spiller hver lørdag. spillere som sviner veldig i prestasjonene får ofte pepper. det stort sett alle fans ønker seg, er spillere som presterer jevnt godt. en spiller som diaby mangler mange ferdigheter til å kunne prestere jevnt over tid. sammenlign han med tidliger midtbanespillere på et godt arsenallag, som flamini, vieira, og spesielt en mann som petit. petit gjorde kanskje en svak kamp for arsenal. spillere av hans kaliber innser når de har gjort en feil, og gjør det de kan for å rette opp feilen. det ser vi for sjelden av enkelte spillere i dagens stall. når en spiller får mye kritikk, er det sjelden det er basert på prestasjonene i en kamp. som regel er det et resultat av den siste tidens prestasjoner. store svingninger i prestasjoneneviser spiller som enten er urutinerte, eller ikke er i verdensklasse. en svale gjør ingen sommer...

Link to comment
Share on other sites

Skulle gitt mye for å vite hva som skjer inni hodet til Arshavin når Arsenal scorer. Han ser jo så sur ut hver gang (bortsett fra når han scorer selv)...

I går virket det også som alle andre spillere var sure etter 2-0 målet. Vis litt glede da!

 

Hehe tenkt lignende selv...Han bare tusler tilbake mot midtsirkelen etter en skåring. Men jeg tror ikke at det har noe med laget å gjøre. Han er ofte gretten på seg selv også. F.eks. etter 4 skåringer mot Liverpool ifjor, sa han at han følte at han hadde hatt en dårlig kamp :)

Link to comment
Share on other sites

vurdere spillere over tid? hvor lang tid da. 10 kamper? 3 år? 10 år? nei piscator, spillere blir vurdert etter de 90 min de spiller hver lørdag. spillere som sviner veldig i prestasjonene får ofte pepper. det stort sett alle fans ønker seg, er spillere som presterer jevnt godt. en spiller som diaby mangler mange ferdigheter til å kunne prestere jevnt over tid. sammenlign han med tidliger midtbanespillere på et godt arsenallag, som flamini, vieira, og spesielt en mann som petit. petit gjorde kanskje en svak kamp for arsenal. spillere av hans kaliber innser når de har gjort en feil, og gjør det de kan for å rette opp feilen. det ser vi for sjelden av enkelte spillere i dagens stall. når en spiller får mye kritikk, er det sjelden det er basert på prestasjonene i en kamp. som regel er det et resultat av den siste tidens prestasjoner. store svingninger i prestasjoneneviser spiller som enten er urutinerte, eller ikke er i verdensklasse. en svale gjør ingen sommer...

 

Oi oi. Vi har vært endel uenige før, men her tar det virkelig av:

-Petit en dårlig kamp. Tror du må se endel kamper på nytt igjen.. Sammen med Vieira pådro de seg så mange unødvendige frispark og kort at det stadig vekk svekket laget.

-Flamini har jeg forsvart fra han kom til han dro, en veldig god og fotballklok spiller. Men å trekke ham frem som en som presterte over tid er vel direkte feil. Han spilte 2/3 av en sesong som sentral på midten etter at han tilbragte 5 år i klubben. Er det å prestere jevn og stabilt over tid?

-Hvilke egenskaper mangler Diaby for å prestere godt over tid? Er det andre egenskaper enn duellstyrke, hurtighet, nærteknikk, gjennombruddspassninger, skuddteknikk, hodestyrke og løpsstyrke med og uten ball? Han har i tillegg blitt langt bedre i posisjonsspillet etter at han er flyttet inn mer sentralt. Jeg er veldig spent på hvilken egenskap som mangler for å prestere over tid annet enn tillit og det å unngå nye skadeavbrekk som i mine øyne ikke er en egenskap en spiller kan ha..

 

I går var Diaby enorm. Jobben han gjør for laget er helt uvurderlig da han og Song er de som driver opp tempoet hele tiden. Du klager på Song nok en gang og denne gangen skal jeg gi deg litt rett. Han var mer upresis enn vanlig, men du glemmer at han hele tiden forsøker gjennombrudd av pressledd eller pass forbi pressledd. Forspillet til mål nummer to er helt på høyde med veggspillene Pires og Henry kunne klare i sin tid. Posisjoneringen og vektingen av passene mellom Song og Diaby er på et så høyt nivå at det fleste av oss ikke hadde klart det om vi hadde fått prøve 100 ganger. Song gjør forøvrig en god jobb i å hele tiden avlaste midtstopperene og er hele tiden spillbar for medspillere som går seg inn i trange posisjoner. Hans evne til å løse opp, frigjøre og avlaste medspillere er helt uvurderlig. Han får aldri den kred han fortjener for innsatsen han gjør for laget og medspillerene.

Når du i tillegg mener at Song hever seg fordi Ramsey kommer inn blir det hele litt komisk. Ramsey kommer inne når kampen er avgjort og gjør et helt greit innhopp. Men å hevde at han påvirker de andre spillerene og redder dagen for Song blir i mine øyne helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Andre enn meg som synes S.Hunt passer bedre i Tolkiens verden enn i fotball? Ligner veldig på en hobbit

Ut i fra oppførselen hans passer han bedre i Gjøkeredet sammen med Jack Nicholson :)

 

Når det gjelder høydepunkter har Arsenal.com denne sesongen lagt ut målene fra de seneste kampene på forsiden :)

Link to comment
Share on other sites

Oi oi. Vi har vært endel uenige før, men her tar det virkelig av:

-Petit en dårlig kamp. Tror du må se endel kamper på nytt igjen.. Sammen med Vieira pådro de seg så mange unødvendige frispark og kort at det stadig vekk svekket laget.

-Flamini har jeg forsvart fra han kom til han dro, en veldig god og fotballklok spiller. Men å trekke ham frem som en som presterte over tid er vel direkte feil. Han spilte 2/3 av en sesong som sentral på midten etter at han tilbragte 5 år i klubben. Er det å prestere jevn og stabilt over tid?

-Hvilke egenskaper mangler Diaby for å prestere godt over tid? Er det andre egenskaper enn duellstyrke, hurtighet, nærteknikk, gjennombruddspassninger, skuddteknikk, hodestyrke og løpsstyrke med og uten ball? Han har i tillegg blitt langt bedre i posisjonsspillet etter at han er flyttet inn mer sentralt. Jeg er veldig spent på hvilken egenskap som mangler for å prestere over tid annet enn tillit og det å unngå nye skadeavbrekk som i mine øyne ikke er en egenskap en spiller kan ha..

 

I går var Diaby enorm. Jobben han gjør for laget er helt uvurderlig da han og Song er de som driver opp tempoet hele tiden. Du klager på Song nok en gang og denne gangen skal jeg gi deg litt rett. Han var mer upresis enn vanlig, men du glemmer at han hele tiden forsøker gjennombrudd av pressledd eller pass forbi pressledd. Forspillet til mål nummer to er helt på høyde med veggspillene Pires og Henry kunne klare i sin tid. Posisjoneringen og vektingen av passene mellom Song og Diaby er på et så høyt nivå at det fleste av oss ikke hadde klart det om vi hadde fått prøve 100 ganger. Song gjør forøvrig en god jobb i å hele tiden avlaste midtstopperene og er hele tiden spillbar for medspillere som går seg inn i trange posisjoner. Hans evne til å løse opp, frigjøre og avlaste medspillere er helt uvurderlig. Han får aldri den kred han fortjener for innsatsen han gjør for laget og medspillerene.

Når du i tillegg mener at Song hever seg fordi Ramsey kommer inn blir det hele litt komisk. Ramsey kommer inne når kampen er avgjort og gjør et helt greit innhopp. Men å hevde at han påvirker de andre spillerene og redder dagen for Song blir i mine øyne helt feil.

 

diaby var god i 2. omg i går ja, men å si at han har hodestyrke, var vel å ta litt vel mye i. han er direkte klønete når han skal heade. en såpass høy spiller som taper så mange hodedueller som han, er sjelden. petit var en av mine favotitter i sin tid, og jeg mener bestemt at han gjorde en meget god jobb for arsenal. nå kan jo jeg gjøre som deg, når du rakker ned på en av de spillerne jeg har sansen for, så går jeg ut å sier at dine meninger er tåpelig og komiske. jeg driter vel en lang en i om du så elsker diaby . han kommer uansett aldri til å bli av mine favoritter. jeg setter selvsagt pris på at han gjør gode kamper for arsenal, men jeg vil gjerne se andre spillere på banen i stede for han. song er svært ofte god bakover, men han gjør ikke en god jobb hele tiden han heller.

Link to comment
Share on other sites

Deilig med en solid seier igår.

Meget positivt at Almunia spiller på seg litt selvtillitt. Strafferedningen hans er viktig og god. Definitivt hans beste kamp denne sesongen.

 

Ellers ser jeg at Diaby spiller bra sammen med Song og Denilson.

Diaby i godt slag er en meget god spiller for oss. Og han er ikke ueffen når han får en sjans på mål. Positivt.

Diaby Man of the match.

 

Song gjør mye positivt alla Gilberto syns jeg. Ikke alltid så synlig men en viktig jobb for laget. Jeg har stor sans for Song.

La Denilson ta frispark framover;-) Jeg syns Denilson også gjør en imponerende kamp.

Disse 3 sammen med Nasri var de som sto ut for meg.

 

Ellers positivt innhopp av Walcott. Gallas Vermaelan rettet opp inntrykket fra Burnleykampen og var på sine sedvanlige solide nivå.

Vil heller ikke glemme Silvestre som jeg syns gjorde en meget solid kamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var mye bra i dag. Jeg er ingen stor fan av Diaby, men det blir jeg dersom han fortsetter å spille slik han gjorde i dag.

Forsvaret gjør en meget god jobb. Hull hadde knapt en avlutning på mål.

Veldig gledelig at vi holder nullen. almunia redder nok en gang en straffe, all ære til ham for det.

Han var også ute i feltet og snappet en ball, i tillegg hadde han forsøk på raske igangsettinger. en av hans bedre kamper.

Han hadde en stygg sak tidlig i kampen der han går ut på en ball Gallas er først på. Tydelig at det var kommunikasjonssvikt der og klareringen var fryktelig dårlig, men han slapp unna.

 

Eduardo var også livlig. veldig viktig at han fikk ett mål, selv om det var "ferdigscoret".

 

Uansett er det deilig å knuse Hull, og det like deilig å se Liverpool og Man. U får juling.

 

BE

 

Enig her - men synes Almunia har mer enn 1 situasjon der han er ute å kjøre. Han er på halvdistanse på 2 innlegg der han starter å gå ut, for så å trekke tilbake. JEg håper han fikser opp i dette snart. Men ellers veldig bra. pluss for strafferedninga, selv om han jukset så til de grader :) (Husk at jeg er en av de som ikke maler han nord og ned da...)

Link to comment
Share on other sites

har skjeldent hver mer fornøyd med en seier!

kampen i går var viktig på mange måter tror jeg!

 

almunia kansje fått litt selvtillit av strafferedningen, og hvis wenger fortsetter og spille med han kan dette gjøre han godt.

 

eduardo fikk seg endelig en scoring, kommer sikkert til og gjøre underverker for han!

diaby kom seg lit i lodd igjen..

 

kansje vi har fått en som kan ta frispark!

 

vi kriget og var meget tøffe i duellene!!

 

har gidd diaby en god dose pepper på dette forumet, men han trenger vi på laget, han er en av få som drar av spillere og skaper overtall..

et som er med han er at han har hvert veldig ustabil, men synes det har kommet seg denne sesongen, og ser no når han har hvert vekke at vi har tapt en god del poeng.

tror han er litt viktigere for dette laget enn jeg har gitt han kredd for!

 

neste helg venter meget tøff motstand, kansje ligaens vanskelikste lag og møte akkurat no!

Link to comment
Share on other sites

for de/dere om syns song gjorde en bra jobb i dag, syns jeg dere skal se kampen en gang til. kanskje med fokus på 1. omg det er ikke bare svakt, men enormt svakt...

 

Må nemnes at Song var en av de best "rate'a" spillerne sammen med Diaby fra diverse medier..

Som skysports:

http://www.skysports.com/football/match_fa...3150397,00.html

Link to comment
Share on other sites

Må nemnes at Song var en av de best "rate'a" spillerne sammen med Diaby fra diverse medier..

Som skysports:

http://www.skysports.com/football/match_fa...3150397,00.html

 

Jeg syntes Song alltid leverer.

Herlig å se han holde på ballen, bende unna spillere og vinne dueller.

Var som alltid en av våre beste mot Hulls, etter min mening i alle fall.

Og som du sier diverse medier.

Link to comment
Share on other sites

diaby var god i 2. omg i går ja, men å si at han har hodestyrke, var vel å ta litt vel mye i. han er direkte klønete når han skal heade. en såpass høy spiller som taper så mange hodedueller som han, er sjelden. petit var en av mine favotitter i sin tid, og jeg mener bestemt at han gjorde en meget god jobb for arsenal. nå kan jo jeg gjøre som deg, når du rakker ned på en av de spillerne jeg har sansen for, så går jeg ut å sier at dine meninger er tåpelig og komiske. jeg driter vel en lang en i om du så elsker diaby . han kommer uansett aldri til å bli av mine favoritter. jeg setter selvsagt pris på at han gjør gode kamper for arsenal, men jeg vil gjerne se andre spillere på banen i stede for han. song er svært ofte god bakover, men han gjør ikke en god jobb hele tiden han heller.

 

Jeg har alltid likt Petit og syns han gjorde en meget god jobb for Arsenal. En spiller som var veldig underrated i Monaco, men blomstret for Arsenal. Men, når du sier at han kanskje spilte en dårlig kamp i sin karriere, for å bruke ham som eksempel på at spillere som Diaby er for dårlige, blir det dirkekte faktafeil og kan ikke stå uimotsagt. Har aldri rakket ned på Petit, ei heller i forrige innlegg.

 

Det er helt riktig at jeg er veldig svak for spillere som Song og Diaby, men jeg gir ros når de fortjener det og ris når de ikke presterer. Din ensidige kritikk kan du gjerne få fortsette med, men av og til klarer jeg ikke å la være å kommentere det. Skal prøve å overse det i fremtiden, men kan ikke garantere deg noe :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid likt Petit og syns han gjorde en meget god jobb for Arsenal. En spiller som var veldig underrated i Monaco, men blomstret for Arsenal. Men, når du sier at han kanskje spilte en dårlig kamp i sin karriere, for å bruke ham som eksempel på at spillere som Diaby er for dårlige, blir det dirkekte faktafeil og kan ikke stå uimotsagt. Har aldri rakket ned på Petit, ei heller i forrige innlegg.

 

Det er helt riktig at jeg er veldig svak for spillere som Song og Diaby, men jeg gir ros når de fortjener det og ris når de ikke presterer. Din ensidige kritikk kan du gjerne få fortsette med, men av og til klarer jeg ikke å la være å kommentere det. Skal prøve å overse det i fremtiden, men kan ikke garantere deg noe :P

 

jeg vet at jeg er i overkant kritisk til de to, og har sagt det mange ganger før. ikke noe gleder meg mer enn at de presterer. men du evner ikke å være kritisk til de. uansett prestasjon, så skamroser du de. kamp etter kamp. snakker om ensidig du.

 

har vel skrytt av songs defansive egenskaper en rekke ganger, men jeg er ikke fornøyd med det han gjør fremover. skjønner ikke at han prøver på så mange gjennombruddspasninger, når han treffer så sjelden. tell antall forsøk i sist kamp, og du skjønner hva jeg mener. når det gjelder diaby, har jeg vel også her gitt han kreditt for hans ekstremferdigheter med ball. teknikken er av meget høy klasse, men så alt for ofte, klarer han ikke å slippe fra seg ballen før det er for sent. det mangler fortsatt litt på spilleforståelse.

 

var petit underrated i monaco? han hadde vel fast plass i flere seonger, og gjorde en meget god jobb. ønsket å ta steget videre, og klubben gav etter for det, og solgte han for en ok pris. var ikke overrasket når en engels klubb hentet petit. grimmandi var vel heller noe overraskende. petit spilte uhyre få dårlige kamper. han slet litt som midtstopper på en uorganisert barcelona, men for arsenal var han klasse. så ja, jeg har vel sett en del fotballkamper også fra frankrike, og petit var en kvalitetsspiller for monaco.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...