Jump to content

Olympiakos B, 09.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Vela har skuffet stort til nå og i kampen mot city.

 

ikke akkurat imponerende fra mexikaneren nei. men walcott har nok gjort mest rare ting i dag...

 

vela og walcott er vel til sammen, nesten like tung som raul bravo... puslinger

 

 

er vel ikke noe vits å vente med de tre byttene... vela, walcott og merida har vært elendige.

Link to comment
Share on other sites

Se på den lyse siden, fantastiske gjennombruddspasninger av Ramsey og Merida, og med fantastisk kjappe spisser som Vela og Walcott i fremtiden kan vi bruke det i mange år fremover, avslutningene kommer vel, overrasket over at Vela ikke treffer bedre siden Wenger sier han er en fox in the box

Link to comment
Share on other sites

helt utrulig hvor lite konsentrerte vela og walcott virker. ikke mye som tyder på at de skal spille seg til en plass til helgas lag nei...

Helt enig. De to har vert en enorm skuffelse idag. Vela har for meg vert en skuffelse hele sesonge, han har fått mange muligheter til å vise hva han duger til nå. Og han har ikek bevist en dritt. Rett og slett stopper utviklingen, viss han ikke har gått tilbake noen steg. På tide og sette han på lån eller reservelaget.

Også skuffa over at Walcott får ta alle frisparkene.

Men Ramsey har vert enorm utpå der.

Link to comment
Share on other sites

ikke bare reservelaget som slår dårlige frispark. lurer veldig ofte på hva cesc tenker når han slår sine møkkafrispark...

 

fabianski er en veldig mye bedre keeper enn almuniaPUNKTUM

Og i motsetning til Almunia (og faktisk Manonne) har Fabianski aldri fått sjansen i flere kamper på rad...

Link to comment
Share on other sites

En godt kamp, men et dårlig resultat. Stort pluss til Ramsey og Fabianski. Og enda kraftigere minus til Walcott og Vela. Ok Walcott er ikke i kampform. Men det bør Vela være han har spilt mye i det siste. Men han prestere aldri, talent eller ikke. Men nå er det på tide at noen andre får prøve seg for han!

Link to comment
Share on other sites

stort sett bra innsats og spill fra de fleste. ramsey er god, og fabianski meget god. walcott er klønete. har dårlig teknikk, og viser liten fotballforståelse. vela er rett og slett tragisk i kveld. faller om noen er i nærheten. spiller ballen på feil tidspunkt. helst også unåelig for en medspiller. alt i alt veldig mange dårlige valg, men først og fremst, totalt ufarlig forran mål. rett og slett en gåte hvordan han klarer å unngå å sett to i kveld. til og med jeffers og diawara hadde scoret i kveld.

Link to comment
Share on other sites

At grekerne vinner denne kampen, kan de takke sine greske guder for, samt Arsenals Carlos Vela. Nesten litt imponert at vi ikke har fått med oss et mål.

 

Uansett så er ikke dette noe å klage over. Hadde faktisk sett for meg et langt styggere resultat. At vi klarer 0-1 (burde dog ikke ha tapt) med et svært ungt lag på bortebane i Hellas er meget bra. Eneste bekymring er en eventuell skade på Walcott.

 

Ser at Pool gikk på nok en smell, samtidig som mange av de beste spillerne var med. Håper denne kampen sitter godt i beina på Gerrard & co.

Link to comment
Share on other sites

Likte unge Tom Cruise. Han hadde et par fine raid og har en helt fantastisk pasningsfot. Song og Fabianski spilte også veldig bra. Håper virkelig ikke at Walcott skadet seg igjen på slutten. Han gjorde mye merkelig i kveld, men fyren har såvidt spilt fotball i år. Det som bekymrer meg er Vela. Har alltid hatt sansen for spillestilen hans, men det virker som om han bare blir dårligere jo mer han spiller.

 

Vi har virkelig en spisskrise i klubben. Bendtner er heller ingen super spiss og den eneste som kan regnes som en skikkelig målscorer må være van Persie.... :(

Link to comment
Share on other sites

At grekerne vinner denne kampen, kan de takke sine greske guder for, samt Arsenals Carlos Vela.

 

Grei analyse. Olympiakos var ikke mye å skrive hjem om, og Vela ennå mindre.

 

Fabianski i mål og midtbanen vår (spesielt Merida) var positive. Gilbert var litt frisk, eller var det grått. Spesielt ille var "supertrioen" fremst med Vela i spissen, men Wilshere og Walcott var ikke mye bedre de heller.

Link to comment
Share on other sites

Nå har Vela fått en del sjanser og resultatet er null mål. Walcott er ikke noe bedre heller!

Vedder på at vi blir nødt til å se Almunia i mål mot Liverpool som tapte mot Fiorentina på søndag..selvom Fabianski enda en gang gjorde en god kamp!

Link to comment
Share on other sites

Morsom kamp, all honnør til laget som er best i begge omganger på en utrolig vanskelig arena.

Flere som hever seg etterhvert som Olympiakos blir slitne, gøy å se hvor godt trent disse tenåringene er. Høyt tempo hele kampen og alle står distansen.

Merida viser mye bra på slutten, Walcott blir bedre venn med ballen utover i kampen og Vela løper seg i posisjon. Mangler fortsatt det siste lille for at ballen skal trille inn, men bedring i forhold til tidligere kamper.

Song fantastisk og gjør akkurat som han vil hele kampen. Mannen er helt enorm.

Ramsey bedre i 2., Wilshere opp og ned.

Silvestre har god kontroll.

Fabianski gjør vel ingen direkte feil og kan ikke lastes for målet.

Cruise, Bartley og Gilbert OK i forhold til hva man kan forvente

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ikke glemme at Vela kommer seg i riktig possisjon til å score to ganger i andre omgang. Det er bra, men nå må han holde seg kald nok i hodet til å få den ballen i mål snart. Spisser som ikke scorer ser ikke særlig gode ut, derfor synes jeg det er tidlig å dømme han enda. Jeg er ingen Vela-fan selv men jeg leser at folk sier han skal være god, så da må han få sjansen til å komme i gang.

 

Jeg har sagt det en god stund, men jeg er 100% sikker. Fabianski er ett soleklart førstevalg i mål. Med Almunia i mål i dag hadde vi sluppet inn flere mål.

Link to comment
Share on other sites

Statistikk

 

Olympiakos - Arsenal

 

1 mål 0

15 Avslutninger totalt 13

4 Avslutninger på mål 3

2 Blokkerte avslutninger 4

9 Avslutninger utenfor 6

4 Hjørnespark 5

2 Offside 1

14 Frispark 16

21 Taklinger 13

39.1 Ballinnehav 60.9

173 Offensive pasninger 351

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...