Jump to content

AZ Alkmaar, H, 04.11.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

3 ting er tydelig så langt: diaby har veldig lyst, men har ikke evner nok. mister ballen gang på gang på gang på... eboue må ikke få tid til å tenke. da roter han bort ballen. song har en forferdelig pasningsfot. han bør holde seg til å slå korte støttepasninger. slår han fremover, går den i beina på en motspiller, eller over linja.

altså; mye som er ved det vanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan setter jeg igang kanal på kanalnummer? Finner den ikke :) (aldri brukt detta programmet før)

 

last ned tvuplayer på myp2p.eu. (denne siden har oversikt over alle streams!) gå så inn på livesports, og deretter på ønsket kamp. finn så den kanalen som er merket med tvu. konge programvare;-)

Link to comment
Share on other sites

last ned tvuplayer på myp2p.eu. (denne siden har oversikt over alle streams!) gå så inn på livesports, og deretter på ønsket kamp. finn så den kanalen som er merket med tvu. konge programvare;-)

 

Dæven - konge kvalitet! Takk refser :) owe you one.

Link to comment
Share on other sites

2-0 til pause er veldig deilig, og Nasri sitt mål på tampen var rett og slett utrolig vakkert og kaldt av en av mine absolutt yndlingsspillere. Rett og slett fantastisk gjort av franskmannen, satt med følelsen av at han ville score i dag, og jaggu f-en gjorde han det! :)

Link to comment
Share on other sites

Pause! Må si at dette så langt har vært en spasertur i parken - Arsenal gjør akkurat det de må (men ikke mer) :)

Og dette bekymrer meg! Syns innsatsen minner mye om de to uavgjort kampene mot AZ og West Ham. Jeg syns ikke vi skal hvile på 2-0! Er enig med refser i at Song's pasningsfot ikke er den beste og at Diaby prøver for hardt. Eboue og offensive situasjoner er jo noe for seg selv... :P

 

Men vi leder 2-0, og det var flotte mål :) Men hvorfor jublet ikke Cesc?

Link to comment
Share on other sites

Og dette bekymrer meg! Syns innsatsen minner mye om de to uavgjort kampene mot AZ og West Ham. Jeg syns ikke vi skal hvile på 2-0! Er enig med refser i at Song's pasningsfot ikke er den beste og at Diaby prøver for hardt. Eboue og offensive situasjoner er jo noe for seg selv... :P

 

Men vi leder 2-0, og det var flotte mål :) Men hvorfor jublet ikke Cesc?

Fordi han lengtar heim til Barcelona!!! Nei, seriøst ein treng ikkje bli ekstatisk for kvart mål. Feiringa mot Tottenham seier det meste. :P

 

Ellers er ikkje spelet det heilt store, men plenty for å slå eit lag som AZ. Håpar me fortsett å male på, så vert det nok fleire mål i andre.

 

PS! Håpar Arshavin byrjar å dra fram litt storspel i andre. Har vist tendensar i denne kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...