Jump to content

AZ Alkmaar, H, 04.11.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Fordi han lengtar heim til Barcelona!!! Nei, seriøst ein treng ikkje bli ekstatisk for kvart mål. Feiringa mot Tottenham seier det meste. :)

 

Ellers er ikkje spelet det heilt store, men plenty for å slå eit lag som AZ. Håpar me fortsett å male på, så vert det nok fleire mål i andre.

 

PS! Håpar Arshavin byrjar å dra fram litt storspel i andre. Har vist tendensar i denne kampen :)

Sant det, men det så ut som han var irritert. Håper du var ironisk i det du nevner om Arshavin :P han har jo knapt vært tilstedeværende. Håper han får en kamp eller to på benken snart.

Link to comment
Share on other sites

Og dette bekymrer meg! Syns innsatsen minner mye om de to uavgjort kampene mot AZ og West Ham. Jeg syns ikke vi skal hvile på 2-0! Er enig med refser i at Song's pasningsfot ikke er den beste og at Diaby prøver for hardt. Eboue og offensive situasjoner er jo noe for seg selv... :)

 

Men vi leder 2-0, og det var flotte mål :) Men hvorfor jublet ikke Cesc?

 

Syns egentlig vi har hvilt hele kampen, spillet har vært ganske rolig, det samme virker spillerne. Men føler meg ikke altfor bekymret for mål imot når Alkmaar er på vår banehalvdel, de er lite kreative og spiller ballens langs bakken, noe som gjør Gallas og Vermaelens oppgave lettere.

 

Song har virket litt tafatt, en del feilpasninger der ja. Diaby har gjort en ganske bra jobb bakover, forover så som så.

 

Cesc jublet ikke fordi denne kampen ikke akkurat appelerer til skriking og skråling etter et mål, venter til finalen med det...

Link to comment
Share on other sites

Solid kamp av gutta. Her har vi full kontroll. Skulle likt å sett Ramsey for Fabregas og Eduardo for Arshavin.

Diaby spiller bra synes jeg, og Rolf Otto er en fantastisk kommentator.

 

Rolf Otto er det, ja :)

 

Synes ikke han er så ille - har en underfundig tørr stil. Og så har han evnen til å holde kjeft innimellom.

Link to comment
Share on other sites

Knallredning av Almunia der! Nå må vi ikke bli FOR lettvinte her! Vil gjerne ha med et rent bur også.

 

Synes Almunia har sett bra ut etter at han kom tilbake i målet. Noe som egentlig gjør spesielt benketilværelsen hans etter "brystinfeksjonen" bare mer mystisk... Det må ha vært NOE som ikke var helt på stell med spanjolen der...

Link to comment
Share on other sites

Sant det, men det så ut som han var irritert. Håper du var ironisk i det du nevner om Arshavin :) han har jo knapt vært tilstedeværende. Håper han får en kamp eller to på benken snart.

 

Ikke enig. Litt avhengig av hvem andre som er på banen (noen må jo gjøre den defensive jobben Arshavin ikke akkurat elsker...) er det glimrende å ha en slik spiller på som helt ut av det blå kan gjøre det uventede (og fantastiske).

Link to comment
Share on other sites

Knallredning av Almunia der! Nå må vi ikke bli FOR lettvinte her! Vil gjerne ha med et rent bur også.

 

Synes Almunia har sett bra ut etter at han kom tilbake i målet. Noe som egentlig gjør spesielt benketilværelsen hans etter "brystinfeksjonen" bare mer mystisk... Det må ha vært NOE som ikke var helt på stell med spanjolen der...

Han sørget med kona etter at faren hennes døde... Er det som har stått i avisa:)

Link to comment
Share on other sites

Fornuftig å bytte Fabregas og van Persie. Dette kan jo ikke selv Arsenal rote bort ;)

 

Synes Ramsey fortjener noen gode minutter her etter den fine opptredenen mot Liverpool! Moro med Dudu som kaptein også :)

 

AIAIAIA. Tredje assisten på den lille tsaren? :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig. Litt avhengig av hvem andre som er på banen (noen må jo gjøre den defensive jobben Arshavin ikke akkurat elsker...) er det glimrende å ha en slik spiller på som helt ut av det blå kan gjøre det uventede (og fantastiske).

3 assist av russeren nå :) jeg svelger gladelig min kritikk!

Link to comment
Share on other sites

3 assist av russeren nå :) jeg svelger gladelig min kritikk!

 

Hehe :D

 

Dette er en fin kveld for å svelge kameler ;) Skylles fint ned med f.eks. en Guinness ;)

 

DEN derimot, skal Almunia ha...

 

Ikke rare malurten i begeret den der, men der er allikevel bitte litt surt, i alle fall, å la dem få et mål.

Link to comment
Share on other sites

Det var stusselig av Almunia gitt! Ikke patent av Gibbs heller, som selger seg voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...