Jump to content

Balotelli


refser

Recommended Posts

Flere nettsteder hevder nå at Wenger er interessert i å hente Inters Balotelli. Newsnow har samlet flere sider som har skrevet dette. Et kjøp av Balotelli hadde løst problemet med spisser som ikke scorer. Et enormt talent.

En ting serie A-talenter som Giovinco, Balotelli, Hamsik osv har til felles er:

They don´t impress me much!!!!! Oppskrytte. Dette er ikke noe Wengerkjøp, så tviler på det kommer til å skje...

Link to comment
Share on other sites

må innrømme at jeg ikke har vært stor fan av serie a på en del år, men det jeg har sett i tre kamper, har imponert meg. nå har jeg ikke sett balotelli spille sideninters treningskamper, men han har definitivt noe. men når vi nå er inne på serie a, vil jeg si at jeg ble imponert over palermos simon kjær.

Link to comment
Share on other sites

Spillere som har spilt en stund i italiensk serie A, for så å komme til PL har tradisjonelt sett ikke hatt veldig mye suksess. Hva det kommer av er ikke godt å si.

Når det gjelder Balotelli synes jeg dessverre han allerede har lagt til seg for mange italienske nykker (hvis noen lurer på hva det er så tenk på Pippo Inzaghi B) )

Link to comment
Share on other sites

Spillere som har spilt en stund i italiensk serie A, for så å komme til PL har tradisjonelt sett ikke hatt veldig mye suksess. Hva det kommer av er ikke godt å si.

Når det gjelder Balotelli synes jeg dessverre han allerede har lagt til seg for mange italienske nykker (hvis noen lurer på hva det er så tenk på Pippo Inzaghi B) )

 

Syntes ikke Bergkamp gjorde det så aller verst jeg da! :P

 

Men Balotelli er definitivt en spiller som hadde vokst utrolig under Wenger, men med Walcott, Vela, Bendtner og Wilshere så tviler jeg på at Wenger kommer til å prøve å få tak i Balotelli :P

Link to comment
Share on other sites

Heisann, vil med dette ønske meg selv velkommen på dette forumet. Har fulgt med i en stund her inne, og jeg skal prøve å være aktiv frammover.

 

Over til tema. For det første mener jeg at vi overhodet ikke trenger flere talenter på topp. Ikke vet jeg om vi ei trenger ny spiss da vi vet at Wenger ikke akkurat handler tulling for tiden. Om vi absolutt skulle ha kjøpt ny spiss tror jeg Wenger ville slått til på Huntelaar, og det er kun slike spisser jeg kunne ønsket meg til Arsenal nå. En spiller som har vært med i gamet lenge og vet hvor målet står.

 

Balotelli ville kun føyet seg inn i rekken bak andre spisstalenter som Bendtner, Vela og Walcott.

Absolutt en spennede spiller, men jeg tror ikke Arsenal og Premier League er det rette stedet for Mario enn så lenge. Italiensk og Engelsk fotball er faktisk så ulikt som du kan få det. Det er bevist gang på gang, og jeg tror jeg kan telle på tre fingre over Italienere som har slått til i Premier League. Bergkamp og Henry er to eksempler, men de hadde ikke nevneverdig suksess i Italia akkurat.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 7 2009, 10:10 PM) 176298[/snapback]

Spillere som har spilt en stund i italiensk serie A, for så å komme til PL har tradisjonelt sett ikke hatt veldig mye suksess. Hva det kommer av er ikke godt å si.

Når det gjelder Balotelli synes jeg dessverre han allerede har lagt til seg for mange italienske nykker (hvis noen lurer på hva det er så tenk på Pippo Inzaghi B) )

 

Syntes ikke Bergkamp gjorde det så aller verst jeg da! :P

 

Men Balotelli er definitivt en spiller som hadde vokst utrolig under Wenger, men med Walcott, Vela, Bendtner og Wilshere så tviler jeg på at Wenger kommer til å prøve å få tak i Balotelli :P

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

Link to comment
Share on other sites

Heisann, vil med dette ønske meg selv velkommen på dette forumet. Har fulgt med i en stund her inne, og jeg skal prøve å være aktiv frammover.

 

Over til tema. For det første mener jeg at vi overhodet ikke trenger flere talenter på topp. Ikke vet jeg om vi ei trenger ny spiss da vi vet at Wenger ikke akkurat handler tulling for tiden. Om vi absolutt skulle ha kjøpt ny spiss tror jeg Wenger ville slått til på Huntelaar, og det er kun slike spisser jeg kunne ønsket meg til Arsenal nå. En spiller som har vært med i gamet lenge og vet hvor målet står.

 

Balotelli ville kun føyet seg inn i rekken bak andre spisstalenter som Bendtner, Vela og Walcott.

Absolutt en spennede spiller, men jeg tror ikke Arsenal og Premier League er det rette stedet for Mario enn så lenge. Italiensk og Engelsk fotball er faktisk så ulikt som du kan få det. Det er bevist gang på gang, og jeg tror jeg kan telle på tre fingre over Italienere som har slått til i Premier League. Bergkamp og Henry er to eksempler, men de hadde ikke nevneverdig suksess i Italia akkurat.

Velkommen! B) Ganske enig med deg. Skulle gjerne sett en litt mer etablert spiss i Arsenal, som for eksempel Chamakh eller Huntelaar.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, di Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då..... EDIT: Og Alonso..

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, de Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då.....

Zola var ingen kjempesuksess i Italia, bortsett fra to sesonger i Napoli. Di Matteo spilte der 2,5 sesonger. Ravanelli var vel så som så i England. Di Canio og Vialli var gode, men det finnes så mange fler eksempler på det motsatte.

Uansett, det er lett å se at Giovinco og Balotelli allerede nå har lagt til seg noen Pippouvaner og holdninger

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, de Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då.....

Zola var ingen kjempesuksess i Italia, bortsett fra to sesonger i Napoli. Di Matteo spilte der 2,5 sesonger. Ravanelli var vel så som så i England. Di Canio og Vialli var gode, men det finnes så mange fler eksempler på det motsatte.

Uansett, det er lett å se at Giovinco og Balotelli allerede nå har lagt til seg noen Pippouvaner og holdninger

 

nå tror jeg du bommer godt. zola var en stor spiller allerede fra han var ungdommen. di matteo, vialli og di canio var også klassespillere. ravanelli var god i de første 18 månedene etter at han kom til england, og etter det var det ikke det helt store å se fra han.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, di Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då..... EDIT: Og Alonso..

Arbeloa var vel en av ligaens beste høyrebacker i fjor...eller faller han innen for one-season wonder kategorien?

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, di Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då..... EDIT: Og Alonso..

Og Torres....

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg at noen ville trekke frem Bergkamp. Men husk at jeg skrev "som har spilt i serie A en stund", og det gjorde vel ikke Bergkamp...

 

Nei, men det gjorde Zola, di Matteo, di Canio, Ravanelli og Vialli. Relativt suksessfulle alle saman, og Zola vert rekna blant dei aller beste, saman med Bergkamp, Vieira, Ronaldo og Cantona. Spanjolar derimot, har slitt med å markere seg i P.L. Om ein ser vekk i frå Fabregas då..... EDIT: Og Alonso..

 

Og Torres

 

Fikk også med meg at det stod torres lenge opp

Link to comment
Share on other sites

Fagregas har vært god for arsenal

 

 

BE

 

Fabregas er ikke glemt, se første post som nevner at spanjoler ikke har gjort det bra.

Her ble jeg visst fersket i at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

 

Almunia må jo også nevnes her. Fra en helt anonym benketilværelse i spania til heltestatus blant arsenal fansen er jo imponerende. Høyst sannsynlig premier leagues beste spanjol gjennom tidene.

 

Jeg synes også reyes klarte seg godt den lille tiden han var her. Mulig ikke alle er like enige i det.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Her ble jeg visst fersket i at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

 

Almunia må jo også nevnes her. Fra en helt anonym benketilværelse i spania til heltestatus blant arsenal fansen er jo imponerende. Høyst sannsynlig premier leagues beste spanjol gjennom tidene.

 

Jeg synes også reyes klarte seg godt den lille tiden han var her. Mulig ikke alle er like enige i det.

 

BE

Går virkelig ut fra at den kommentaren om Almunia var ironisk...

Link to comment
Share on other sites

Her ble jeg visst fersket i at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

 

Almunia må jo også nevnes her. Fra en helt anonym benketilværelse i spania til heltestatus blant arsenal fansen er jo imponerende. Høyst sannsynlig premier leagues beste spanjol gjennom tidene.

 

Jeg synes også reyes klarte seg godt den lille tiden han var her. Mulig ikke alle er like enige i det.

 

BE

Går virkelig ut fra at den kommentaren om Almunia var ironisk...

 

er vel så ironisk så det går ann og få det

Link to comment
Share on other sites

Fagregas har vært god for arsenal

 

 

BE

 

Fabregas er ikke glemt, se første post som nevner at spanjoler ikke har gjort det bra.

Her ble jeg visst fersket i at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

 

Almunia må jo også nevnes her. Fra en helt anonym benketilværelse i spania til heltestatus blant arsenal fansen er jo imponerende. Høyst sannsynlig premier leagues beste spanjol gjennom tidene.

 

Jeg synes også reyes klarte seg godt den lille tiden han var her. Mulig ikke alle er like enige i det.

 

BE

 

Tror heller ikke at vi skal satse så mye på unge låvende spisser akkurat nå,men heller kjøpe noe mere etablert og ferdigutviklet.

Men han er helt klart en spennende spiller!

 

 

 

Må si jeg synes du til tider virker lite voksen BE,men for alt jeg vet så er du bare ungkalven.

Du bruker envher mulighet til å spre noe negativt om Almunia,når det faktisk ikke er han som er problemet her.

Det er Wenger som bestemmer hvilke spillere som skal spille for oss og hvem som skal starte kampene,og det er hos han ansvaret ligger.

Vist du absolutt føler en så sterk tvang i den kroppen din til å henge ut noen,så bør du kanskje ta problemet ved roten!

Jeg blir direkte kvalm og forbannet av å høre på den skitkastingen som til tider kommer alle veier når det gjelder keeperen vår.

Han er riktignok ingen verdensklasse,men han er i klubben og han får beskjed om å spille,og jeg regner med at han gjør sitt beste.

At man da skal være nødt til og "mobbe" så mye,det forstår jeg bare ikke!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...