Chaz Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 God aften mine herrer, endelig fant jeg det gamle passordet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Hehe, velkommen tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Mårn l Det var en dårlig unskyldning men velkommen tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Der kom endelig Chaz tilbake også Håper alt står bra til, og at du kommer innom i ny og ne fremover. Er mange (inkludert meg) som har savnet historien og kunnskapen du besitter om Arsenal FC. Velkommen tilbake! -Kevin- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Hei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 ENDELIG ER DU TILBAKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Velkommen tilbake Mr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Hyggelig gjensyn! Nå må du ikke rote bort passordet igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Hyggelig gjensyn! Nå må du ikke rote bort passordet igjen. Hehe, det var lenge siden gamle ørn. Men vi har vel allerede en topic om denne saken, neida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Velkommen tilbake! Så... Hva er meningen din rundt salget vi gjorde her om dagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Ah... Det var på tide! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Godagen. Velkommen tilbake. Passord e noe dritt;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 21, 2009 Author Report Share Posted July 21, 2009 Velkommen tilbake! Så... Hva er meningen din rundt salget vi gjorde her om dagen? Takk for hyggelige vekomst hilsener fra alle sammen. Salget av Ade? Jeg hadde vært happy med £ 10-15 mill jeg, resten er en reinspikka bonus! :-) Og ja, passord er noe skikkelig dritt, men på den andre siden, det var greit med en pause også. Ikke minst for forumets del! Jeg hadde i hvertfall godt av en pause. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 kem e du? velkommen tilbake gamle örn Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 synes du kunne holdt deg til helvete vekke jeg chaz!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 synes du kunne holdt deg til helvete vekke jeg chaz!!! Pisspreik! Alle gooners er hjertlig velkomne, enten man er enig med dem i sak eller ei. Velkommen tilbake Chaz. Du er en mann jeg ikke alltid er enig med, men jeg har den største respekt for din store kunnskap om laget vi alle elsker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Kan vel hende det var en smule ironi ute og gikk der. Velkommen tilbake Chaz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Kan vel hende det var en smule ironi ute og gikk der. Velkommen tilbake Chaz! seff er det ironi!! velkommen tilbake chaz;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 God aften mine herrer, endelig fant jeg det gamle passordet! Da er vi 2 Jørn, sees vi i Oslo. 8. august?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 22, 2009 Author Report Share Posted July 22, 2009 Da er vi 2 Jørn, sees vi i Oslo. 8. august?? På fødselsdagen min, mener du? Neppe, i så tilfelle blir det på riksen. Ny operasjon til uka. Er muligens fremdeles i Oslo, men neppe i stand til å feire så veldig mye tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Da er vi 2 Jørn, sees vi i Oslo. 8. august?? På fødselsdagen min, mener du? Neppe, i så tilfelle blir det på riksen. Ny operasjon til uka. Er muligens fremdeles i Oslo, men neppe i stand til å feire så veldig mye tror jeg. Jamen da skal du se at jeg dukker opp en tur på Riksen for å hilse på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.